Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، فعالیت نخستین صندوق اشتغال روستایی شهرستان قصرقند به عنوان دومین پایلوت پیشرفت و آبادانی بنیاد مستضعفان در استان سیستان و بلوچستان با حضور محمد سعیدی‌کیا رئیس این نهاد آغاز شد.

محمد سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در مراسم افتتاح این صندوق در روستای «هیت» از توابع شهرستان قصرقند اظهار داشت: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تاکنون دو شهرستان زهک و قصرقند را به عنوان پایلوت پیشرفت و آبادانی در استان سیستان و بلوچستان انتخاب کرده و سومین شهرستان پایلوت نیز به زودی انتخاب و معرفی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی افزود: ما در این پایلوت‌ها به دنبال توانمند کردن مردم هستیم و در این راستا با محوریت مساجد گروه‌های مردمی تشکیل می‌شود که این گروه‌ها هر یک صندوقی تشکیل می‌دهند و آموزش می‌بینند تا طرح اشتغال بنویسند و خودشان بررسی کنند و به طرح‌های قابل اتکا وام دهند.

وی ادامه داد: هر یک از مردم در این صندوق با محوریت بانک سینا ماهانه مبلغی بین ۱۰ تا ۵۰ هزار تومان واریز می‌کنند و بنیاد هم هر سه ماه یک بار به اندازه آورده مردم در صندوق‌ها واریز می‌کند تا اعضای صندوق بتوانند وام اشتغال دریافت کنند که البته این الگو پیش از این در شهرستان قلعه گنج استان کرمان اجرا شده و موفق بوده و وام‌های قلعه گنج تاکنون هیچ معوقه‌ای نداشته است.

سعیدی‌کیا تصریح کرد: امیدوارم با اجرای این طرح پنج سال دیگر در روستا‌های شهرستان قصرقند شاهد حضور هیچ فرد بیکاری نباشیم.

انتهای پیام/ع

فعالیت نخستین صندوق اشتغال روستایی شهرستان قصرقند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۳۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیرکشور درمناطق سیل زده جنوب،سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، احمد وحیدی وزیر کشورعصر امروز با هدف بازدید از مناطق سیل زده جنوب استان و بررسی خسارات وارده لحظاتی قبل از طریق فرودگاه کنارک وارد سیستان و بلوچستان شد و بلافاصله به همراه محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی عازم مناطق سیل زده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از مناطق سیل زده در جنوب سیستان وبلوچستان
  • فیلم/ استاندار سیستان‌وبلوچستان: برق اکثر روستاهای سیل‌زده وصل شده
  • (ویدیو) وضعیت مناطق سیل‌زده جنوب سیستان‌وبلوچستان
  • محموله‌های بسته غذایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل‌زده کرمان اعزام شد
  • حضور وزیرکشور درمناطق سیل زده جنوب،سیستان وبلوچستان
  • سرریز شدن سد‌های جنوب سیستان وبلوچستان
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • تمهیدات فرودگاه‌های سیستان‌وبلوچستان در مقابله با بحران سیل
  • بارش‌های رگباری و تعطیلی مدارس در سیستان‌وبلوچستان
  • فرایند استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی در سیستان‌ و بلوچستان آغاز شد