Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@21:39:08 GMT

ورود اتوبوس دست‌دوم خارجی بر اساس قانون ممنوع است

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۴۰۱۸

محمد علیخانی رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در گفت‌وگو با فارس، در خصوص ورود اتوبوس‌های دست‌دوم خارجی اظهار داشت: این مسئله در حد یک پیشنهاد مطرح شد و به نظرم عملی نیست. ما نیز آن را توصیه نمی‌کنیم و پیشنهاد دادیم که دوستان برای این مسئله موضوع اتوبوس‌های برقی را مدنظر قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس قانون ورود خودروی دست‌دوم به کشور ممنوع است، گفت: این مسئله مجوز خاص می‌خواهد و این همه تلاش برای چنین موضوعی را توصیه نمی‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:‌اگر دوستان می‌خواهند کاری انجام دهند به مسئله اتوبوس‌های برقی توجه کنند. شرکت‌هایی در داخل کشور مدعی هستند که می‌توانند اتوبوس‌های موجود را تبدیل به برقی کنند. بررسی‌های اولیه برای هزینه این مسئله انجام گرفته است البته راهکار برای کوتاه‌مدت است و برای درازمدت باید دنبال خرید اتوبوس‌های برقی نو باشیم.

علیخانی با بیان اینکه توجه ما به موضوع حمل و نقل پاک است‌،گفت: این مسئله سبب می‌شود تا دچار بحث آلودگی و خرید فیلتر نشویم البته اتوبوس‌های آلوده را از سطح شهر جمع‌آوری کرده‌اند ولی اعلام شده که شهروندان در صورتی که با اتوبوس‌های دودزا مواجه شدند آن را اطلاع دهند البته اتوبوس‌های خیلی فرسوده از رده خارج شده و اتوبوس‌های موجود آلودگی آنها در سطح گذشته نیست.

وی از انعقاد تفاهم‌نامه با وزارت نفت جهت کمک دولتی از محل صرفه‌جویی مصرف سوخت خبر داد و گفت:‌بر اساس این تفاهم‌نامه می‌توانیم از کمک‌های دولتی در توسعه حمل و نقل برخوردار شویم. البته مطالبات اخذ جرائم راهنمایی و رانندگی و رایانه اتوبوس و مترو را نیز از دولت درخواست داریم.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۴۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در این نامه که امضای محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران را دارد، آمده که پیرو جلسه روز 29 فروردین در ورزشگاه یادگار امام «فرصت‌ها و تهدیدهای مرتبط» با ورود زنان به استادیوم مورد بررسی قرار گرفت.

در گزارش ورزش سه آمده است: ادامه این نامه به مشکلات استادیوم اشاره دارد و سازمان لیگ تاکید کرده که باتوجه به «نواقص مرتبط با زیرساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان از مسیرهای پیرامونی ورزشگاه» این استادیوم تا رفع این مشکلات، «فاقد شرایط پذیرش» زنان است.

به این ترتیب بعد از حضور بانوان در دیدار با ذوب آهن که با شکست 4-1 تراکتور همراه بود و البته حضور پرشور آنها رکورد تعدادی بانوان را هم شکست، دوباره مانع جدیدی بر سر راه حضور زنان در استادیوم ایجاد شده است.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898754

دیگر خبرها

  • همدان استانی ممنوعه برای اشتغال اتباع
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم - پرسپولیس ممنوع شد
  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • اختصاص اتوبوس و تاکسی برقی برای کلان شهر اراک
  • اختصاص اتوبوس و تاکسی برقی برای کلان‌شهر اراک
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • زمان آغاز به کار تاکسی‌های برقی/ تسهیلاتی برای تاکسی‌رانان
  • ورود ۵۰۰۰ اتوبوس نو تا پایان سال به شهر تهران