Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر راه و شهرسازی از پیش‌بینی معاونت راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با تصویب دولت خبر داد. ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، مهدی عبوری شامگاه گذشته در جمع مدیران راه و شهرسازی استان سمنان که در سالن جلسات سالن البرز شرقی شاهرود برگزار شد، نوید حل مشکلات راه و شهرسازی شرق استان سمنان را به مردم این منطقه داد و اظهار داشت: با ایجاد اداره کل راه و شهرسازی در شرق این استان دیگر بهانه‌ای برای هیچ‌یک از مسئولان و کارشناسان باقی نخواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: هر مدیری باید عمل به وظیفه، صداقت در عمل و شفافیت در بیان کاری که از عهده انجامش برمی‌آید را سرلوحه خود قرار دهد تا بتواند اعتماد و رضایت خاطر مردم را به خود جلب کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی علت ایجاد اداره کلی مستقل در حوزه راه و شهرسازی در شرق استان سمنان را مشکلاتی عنوان کرد که مردم از آن گلایه‌مند بودند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال دستگیر شد12 پروژه جدید راهداری در شرق استان سمنان کلید خوردتلاش اداره راهداری برای حفظ تنها راه ارتباطی جنوب خوزستان + فیلم

عبوری از پیش‌بینی معاونت راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در درون اداره کل راه و شهرسازی شرق استان با تصویب هیئت دولت خبر داد.

وی نابه‌سامانی راه‌های مواصلاتی و بین جاده و روستایی در شهرستان شاهرود را از دیگر مشکلات و مطالبات مردم و مسئولان این منطقه عنوان کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر رفع مشکلات راه‌های روستایی اظهار داشت: تفکیک معاونت راه روستایی در اداره کل راه و شهرسازی‌ها و معاونت راه روستایی در شرکت ساخت و توسعه ابنیه و الحاق این دو معاونت به ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای راهکاری است که برای حل مشکل راه‌های روستایی با تصمیم وزیر راه اتخاذ شده است.

عبوری بیان داشت: مردم ولی‌نعمت ما هستند؛ بنابراین نباید از هیچ تلاشی برای رفاه حال آن‌ها و رفع مطالبات و دغدغه‌هایشان کوتاهی و غفلت انجام شود.

انتهای پیام/ش

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۴۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: به منظور افزایش ایمنی کاربران راه در آزاد راه تهران _کرج_قزوین پروژه لکه گیری و روکش  آسفالت حفاظتی و روکش آسفالت توپکا در این محور در دستور کار قرار گرفت.   وی افزود: این پروژه به طول ۵۰ کیلومتر در دو باند شمالی و جنوبی در آزادراه تهران-کرج-قزوین حوزه استان البرز در حال اجرا است.   مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به اینکه برای اجرای  این پروژه اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده بخش قابل توجهی از پروژه تا پایان سال جاری قابل بهره برداری خواهد بود.   زندی فر خاطرنشان کرد:بر این اساس در طی ایام هفته با هماهنگی پلیس راه محدودیت های تردد در برخی از نقاط آزادراه( باند شمالی و جنوبی ) جهت اجرای این عملیات اعمال خواهد شد.   مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: ممکن است در برخی از نقاط آزاد راه که عملیات عمرانی اجرا می شود شاهد ترافیک مقطعی باشیم، ضمن پوزش از هموطنان عزیز به منظور ترافیک ایجاد شده در خواست می شود، ضمن صبوری همکاری لازم را با عوامل راهداری و پلیس راه داشته باشند.

دیگر خبرها

  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون تا پایان هفته
  • جابه‌جایی ۹ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری کردستان
  • کسب رتبه اول توسط مرکز مدیریت راه های استان یزد در ارزیابی عملکرد