Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@07:37:40 GMT

۱۰ ویژگی بهترین آموزشگاه زبان

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۴۴۰۵

۱۰ ویژگی بهترین آموزشگاه زبان

موسسه  زبان گات در سال 1388 فعالیت خود را در زمینه ی آموزش تمامی زبان های زنده ی دنیا در تهران آغاز نمود. این مجموعه از همان ابتدا دپارتمان آموزش زبان های ( انگلیسی ، فرانسه ، اسپانیا ، ایتالیا، پرتغالی ، یونان ، سوئدی ، ارمنی ، آلمانی ، اکراینی ، هندی ، هلندی و.. ) را راه اندازی نموده است . آموزشگاه زبان گات در طول یک ده با ارائه ی خدمات آموزشی جامع و همچنین بکارگیری منابع آموزشی مناسب توانسته است  بیش از پانزده هزار زبان آموز موفق را در خود بپروراند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این امر موجب شد تا آموزشگاه زبان گات به عنوان بهترین آموزشگاه زبان در ایران شناخته شود. موسسه ی آموزشی گات دارای برخی ویژگی ها و وجه تمایز ها نسبت به دیگر موسسات و آموزشگاه زبان ها می باشد. در این بخش شما عزیزان را با ویژگی های آموزشگاه زبان گات آشنا خواهیم کرد.

ویژگی آموزشگاه زبان گات

مصاحبه و ارزیابی همه جانبه درهنگام جذب اساتید حضور کارشناسان مجرب و تحصیلکرده در مجموعه گات تنها برند معتبر آموزش زبان های نادر در کشور است. اولین و تنها برگزارکننده کلاس های تخصصی تاپیک زبان کره ای در ایران پرکردن فرمهای ارزشیابی در هر ترم توسط زبان آموزان برگزاری آزمون های رنکینگ تست و ارزیابی سطح علمی اساتید ارائه دهنده ی روش های نوین وبا کیفیت برای آموزش ، زبان آموزان ارزیابی اساتید بوسیلهobserve منظم روش تدریس استاد در طول ترم برگزاری امتحانspeaking یا oral توسط سوپروایزریا مدیر مجموعه تنها برگزارکننده کلاس های تخصصیHSK زبان چینی تنها نماینده ی رسمی برگزاری دوره های آزمونSWEDWX برگزار کننده کلاسهایTTCویژه کاریابی با اعطای مدرک بین المللی از سازمان فنی و حرفه ای کشور  احداث شعب مختلف در نقاط مختلف تهران وشهرهای مختلف ، دسترسی آسان به شعب از طریق وسایل نقلیه ی عمومی برگزاری دوره های آموزشی متنوع برای تمامی زبان های زنده ی دنیا دوره های آموزشی متنوع برای تمامی رده های سنی (خردسال ، کودک ، نوجوان ، بزرگسال)

کلاس های آموزش زبان در گات به چه صورت برگزار می گردد؟

آموزشگاه زبان گات با در نظر گرفتن شرایط و محدودیت های مختلف از جمله محدودیت های زمانی   برای زبان آموزان مجموعه ، دوره های آموزشی متنوع ای را برگزار می نماید. کلاس های آموزش در مجموعه به شرح ذیل می باشد :

برگزاری دوره‌های ترمیک گروهی ( 14 جلسه در هر ترم ، دو روز در هفته ، مدت زمان هرجلسه 90 دقیقه ) برگزاری دوره‌های خصوصی (تعداد جلسات و محل برگزاری دوره ها متناسب با در خواست زبان آموز می باشد. همچنین امکان برگزاری کلاس ها به صورت نیم خصوصی وجود دارد. ) برگزاری دوره‌های آنلاین گروهی و خصوصی( این دوره ها ویژه ی زبان آموزانی است که به دلیل محدودیت هایی که دارند امکان حضور آنها در کلاس های حضوری وجود ندارد.) برگزاری کلاسهای آمادگی آزمونآ یلتس و تافل (متقاضیان آیلتس و تافل اغلب زبان آموزان داخلی و یا مراجعینی هستند که قصد شرکت در آزمون آیلتس و آزمون تافل را دارند. در طول این دوره ها بر روی هر چهار مهارت (Listening,speaking ,Reading,writing) زبان انگلیسی تمرکز می شود. زبان آموزان در پایان دوره با آمادگی کامل می توانند در آزمون های زبان انگلیسی شرکت کنند. گات مفتخراست که توانسته بیش از پانزده هزار زبان آموز موفق درآزمون های بین المللی در خود بپروراند. )

گروه های سنی در گات

آموزش زبان برای گروه های سنی مختلفی از جمله  کودکان ، نوجوانان ، بزرگسالان با بکار گیری منابع و متدهای آموزشی نوین و متناسب با رده ی سنی ، زبان آموزان برگزار می گردد.

آموزش زبان در گات

امروز یادگیری زبان دوم برای ارتباط برقرار کردن با دنیای خارج از ایران یکی از ملزومات به حساب می آید. همچنین زبان انگلیسی یکی از زبان های بین المللی و رایج در ایران و سایر کشور ها شناخته شده است. به همین سبب آموزش زبان انگلیسی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. یادگیری این زبان مستلزم شرکت در کلاس های آموزشی در بهترین آموزشگاه زبان می باشد. شما می توانید برای یادگیری زبان انگلیسی و هر زبانی که هدف شما عزیزان است در کلاس های آموزشی آموزشگاه زبان گات شرکت نمایید. آموزش زبان در گات با حضور اساتید برترداخلی و خارجی و همچنین حضور اساتید native ، با بکار گیری منابع آموزشی جامع صورت می گیرد. کلاس های آموزشی این مجموعه در محیطی کاملا پویا و آرام برگزار می گردد.

زبان آموزان این مجموعه که در دوره های آموزشی زبان این مجموعه حضور داشته اند در پایان دوره توانسته اند در آزمون آیلتس شرکت کنند و موفق به دریافت مدرک آیلتس با نمرات برتر شوند. گات پیوسته سعی دارد تا با فراهم کردن بستر آموزشی مناسب موجب پیشرفت هم میهنان عزیز گردد. 

لازم به ذکر است که شما در هرسطحی از یادگیری زبان هستید ، تنها کافیست با یکی از نزدیکترین شعب گات به منزل یا محل کارتان تماس بگیرید تا مشاورین مجرب گات ؛ شما عزیزان را کمک و راهنمایی نمایند تا در کوتاهترین زمان ممکن به هدف خود برسید. لازم است بدانید تعیین سطح و مشاوره در آموزشگاه زبان گات بر خلاف دیگر موسسات به صورت رایگان برگزار می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت موسسه زبان گات مراجعه کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آموزشگاه زبان آموزشگاه زبان گات آیلتس تافل آموزش زبان محمد علی نجفی معامله قرن اجلاس مکه طرح ترافیک ۹۸ عادل الجبیر تاجیکستان آژانس بین المللی انرژی اتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۴۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 ارائه آموزش‌های شهروندی به بیش از ۴۴ هزار نفر در گرگان

به گزارش جام جم آنلاین از  گرگان، مهدی کلاسنگیانی با اشاره به دور جدید فعالیت‌های مرکز جامع آموزش، پژوهش و نوآوری شهرداری اظهارکرد: ارتقای آگاهی‌ها، خواسته‌ها و توانمندی‌های شهروندان در راستای زندگی سالم و زیست اجتماعی  مطلوب  هدف اصلی از برگزاری دوره‌های آموزشی است.

وی افزود: تلاش ما براین است در این مرکز آموزش‌های شهروندی در موضوعات روابط و مناسبات اجتماعی، حقوق و تکالیف شهروندی، مهارت‌های زندگی، نظم و انضباط اجتماعی، بهداشت، محیط زیست و ...  را به شهروندان ارائه کنیم.

کلاسنگیانی در ادامه با اشاره به آموزش‌های شهروندی ارائه شده در یکسال گذشته گفت: در مجموع ۴۱۴ کارگاه و دوره آموزشی به مدت یکهزار و ۳۶۸ ساعت توسط مرکز جامع آموزش، پژوهش و نوآوری شهرداری و دیگر سازمان‌های تابعه از جمله سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، سازمان سیما، منظر و فضای سبز، سازمان حمل و نقل، سازمان آتش‌نشانی و ... برگزار شده است.

وی با اشاره به استقبال خوب شهروندان از برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی اعلام کرد: بالغ بر ۴۴ هزار و ۱۵۰ نفر از شهروندان گرگانی از این آموزش‌ها برخوردار شدند.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره آموزشی زیورآلات دستی در قم
  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • برگزاری دوره آموزشی صنعت زنبورداری در همدان
  • برگزاری کلاس آموزشی بهداشت و پرورش کرم ابریشم در نیشابور
  • هزینه دوره TTC در سال 1403 چقدر است؟
  •  ارائه آموزش‌های شهروندی به بیش از ۴۴ هزار نفر در گرگان
  • برگزاری دوره‌ آموزشی گردشگری روستایی در پالنگان
  • برگزاری دوره مربیگری درجه ۳ کوهنوردی در همدان
  • انتقاد یک مربی از برگزار نشدن دوره‌های کوهنوردی در خوزستان
  • برگزاری دوره آموزشی رایگان توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در کرج