Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@01:15:15 GMT

گل های ستاره ایرانی کاندیدای بهترین گل فصل

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۴۴۵۳

گل های ستاره ایرانی کاندیدای بهترین گل فصل

در میان 10 گل برتر فصل آمیان، ستاره ایرانی با سه گل از شانس زیادی برای کسب عنوان بهترین گل فصل تیمش در لیگ یک فرانسه برخوردار است.

به گزارش "ورزش سه"، در اولین تجربه از حضور در لیگ یک فرانسه سامان قدوس به یکی از بهترین بازیکنان تیمش تبدیل شد تا جایی که با بسته شدن پرونده این فصل و بقای آمیان در سطح اول باشگاهی فرانسه، سه گل ستاره ایرانی در میان 10 کاندیدای کسب عنوان بهترین گل فصل قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سایت le11amienois امروز در گزارشی با تشریح بهترین و حساس ترین گل هایی که مهاجمان آمیان در این فصل وارد دروازه رقبا کردند از سه گل سامان قدوس در میان 10 گل کاندید شده نام برد تا به این ترتیب ملی پوش ایرانی در آستانه رسیدن به افتخاری بزرگ قرار داشته باشد.


گل های سامان به ریمس، دیخون و لیل از سوی کارشناسان و طرفداران به عنوان کاندیداهای برترین گل فصل انتخاب و در میان 10 گل قرار گرفت تا در نظرسنجی صورت گرفته شانس قدوس برای کسب عنوان زننده بهترین گل فصل به نسبت سایر هم تیمی هایش بیشتر شود.


نکته جالب در خصوص نمایش خوب سامان قدوس در اولین سال تجربه لیگ یک فرانسه با پیراهن آمیان به مصدومیت و دوری طولانی مدت ستاره 4 میلیون یورویی ایرانی به خاطر همراهی تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا 2019 بود تا همین اتفاق ترمز بازی های خوب او در تیم را برای مدتی بکشد اما با این وجود توانایی های سامان به قدری بالا بود که کاندید کسب این عنوان مهم و سرنوشت ساز شود.


آمیان در هفته پایانی لیگ یک فرانسه با گلزنی و درخشش مهاجم ایرانی خود از سد تیم انتهای جدولی گنگام عبور کرد تا فصل را در جایگاه پانزدهمی و بالاتر از تیم هایی مثل موناکو و تولوز به پایان برساند.

 

 

این جدول کاندیداهای بهترین گل فصل بازیکنان آمیان در نظرسنجی از هواداران است که سامان با سه بار گلزنی شانس زیادی برای رسیدن به آن دارد.

سامان قدوس آمیان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها سامان قدوس آمیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۴۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| ستاره ایرانی بلینگام شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بازی تیم‌های شباب الاهلی و النصر در حالی برگزار شد که تیم النصر در شروع بازی موفق شد یک گل به ثمر برساند که از سوی داور رد شد اما در ادامه آبی‌ها توانستند روی یک ارسال از سمت چپ دروازه حریف را باز کنند و از شباب الاهلی پیش بیفتند.

این پایان کار نبود و تنها سه دقیقه بعد در دقیقه ۱۲ روی یک پرتاب اوت، هافبک ایرانی تیم شباب الاهلی موفق شد با یک شلیک غافلگیرکننده و دور از انتظار دروازه حریف را باز و گل خورده را جبران کند.

عزت‌اللهی پس از به ثمر رساندن این گل، به سبک جود بلینگام، ستاره مادریدی ها خوشحالی کرد. این نخستین گل عزت‌اللهی برای شباب‌الاهلی بود.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896766

دیگر خبرها

  • فیل فودن: جود بلینگام هدیه‌ای از جانب خداست؛ انگلستان به او در بهترین حالت‌اش نیاز دارد
  • عکس| ستاره ایرانی بلینگام شد!
  • قربانی در بین بهترین‌های روسیه (عکس)
  • کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم
  • ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود
  • حرف‌های ستاره ایرانی‌الاصل درباره کلوپ و تیمش
  • اجرای نمایشی که ستاره پسیانی دید و به آتیلا پسیانی تقدیم شد
  • عکس‌| بازگشت سردار از مصدومیت؛ ستاره ایرانی در تیم برنده
  • ستاره سابق فرانسه ول‌کن امباپه نیست!
  • بهترین فیلم‌های ایرانی دهه شصتی (+عکس)