Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان سمنان، مراسم تکریم و معارفه مسئولان سابق و جدید بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان برگزار شد. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با حضور محمد امین بخشیان، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان سمنان، مراسم تکریم و معارفه مسئولین سابق و جدید بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم که در سالن همایش‌های معاونت فرهنگی دانشگاه سمنان برگزار شد، حجت الاسلام ذوالفقاری، مسئول نهاد نمایندگی رهبری در این دانشگاه؛ دکتر شاه محمدی معاون فرهنگی دانشگاه سمنان و همچنین مسئولین ارشد دانشگاهی نیز حضور داشتند.
همچنین در ادامه این مراسم از زحمات یک ساله مهدی عندلیب، مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان تقدیر و و امیرحسین سلیمی که پیش از این مسئولیت جهاد سازندگی بسیج دانشجویی این دانشگاه را بر عهده داشت، به عنوان مسئول جدید معرفی شد..

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۴۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه استاندار لرستان برگزار شد

عصر امروز آئین تودیع و معارفه استاندار لرستان برگزار شد.این مراسم چهارم اردیبهشت ماه با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور، نماینده ولی فقیه در استان، اعضای شورای تامین و اداری استان و معاونین استاندار لرستان برگزار شد.
در این آیین از خدمات فرهاد زیویار تقدیر و ابوطالب شفقت به عنوان استاندار لرستان معارفه شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد
  • آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان
  • مراسم معارفه استاندار لرستان برگزار شد
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • زلفی گل: بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟/ شوخی وزیر علوم با بسیج دانشجویی + فیلم
  • هر کاری می‌کنیم با بسیج دانشجویی رفیق بشویم نمی‌شود! / بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟+ فیلم
  • دهمین آیین تک چراغ در مراسم میثاق با هنرمندان در مشهد برگزار شد
  • آیین تکریم و معارفه معاونت امور بین‌الملل بنیاد سعدی
  • آیین «زنگ اقتدار» در مدارس استان سمنان برگزار شد