Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد اکبرزاده، دانشیار و عضو هیئت علمی دانشگاه حکیم سبزواری، در فهرست سرآمدان علمی کشور در سال ۹۸ قرار گرفت.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه حکیم سبزواری، فدراسیون سرآمدان علمی ایران زیرنظر مدیریت معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، حامد اکبرزاده، عضو هیئت علمی گروه شیمی دانشگاه حکیم سبزواری را در فهرست سرآمدان علمی کشور در سال ۱۳۹۸ قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این برای دومین سال متوالی است که اکبرزاده در فهرست سرآمدان علمی کشور قرار گرفته است.

گفتنی است، فدراسیون سرآمدان علمی ایران، تحت حمایت و مدیریت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تعداد ۷۵ نفر از محققان کشور را در سال ۹۸ به عنوان سرآمدان علمی کشور انتخاب کرده است، دریافت پژوهانه نقدی، استفاده از گرنت خدمات شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی و نیز پرداخت حق الزحمه کامل همکاری تحقیقاتی محقق پسا دکتری بخشی از جوایز درنظر گرفته شده برای منتخبان فدراسیون سرآمدان علمی ایران است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه حکیم سبزواری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۴۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال ایران را ممنوع المصاحبه شد!

 این خبر عجیب و غریب در حالی بعد از چند روز پرماجرا در فوتبال ایران به‌صورت رسمی اعلام شده که به‌خصوص دو تیم پرسپولیس و استقلال بعد از دیدارهای این هفته به‌شدت درگیر پاسخ به یکدیگر بودند و حالا واکنش فدراسیون فوتبال را هم برانگیختند.

بر این اساس تیم‌ها و بازیکنان در صورت انتشار بیانیه یا انجام مصاحبه خارج از حوزه مسئولیت «علیه فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، هیئت‌های فوتبال، باشگاه‌ها، کمیته‌های فدراسیون و اعضای باشگاه‌ها» با جرایم سنگینی مواجه خواهند شد.

این جرایم برای تیم‌ها و بازیکنان لیگ برتری در وهله نخست دو میلیارد تومان خواهد بود اما در ادامه به 4 میلیارد تومان افزایش خواهد یافت و نکته جالب اینکه تا زمان پرداخت، فرد خاطی از حضور در میادین محروم خواهد بود.

نکته جالب اینکه سازمان لیگ اعلام کرده ممکن است در صورت تکرار این موضوع جرایم غیر مالی هم برای این افراد در نظر گرفته شود که البته هنوز مشخص نیست چه مواردی را شامل می‌شود.

این اطلاعیه فدراسیون و ارقام جرایم را بخوانید:

لیگ دسته سوم/ لیگ دسته دوم فوتبال و فوتبال ساحلی و لیگ برتر بانوان: سرمربی/کادر فنی و اداری، مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره
۱-برای بار اول ۲۰۰ میلیون تومان جریمه
۲-برای بار دوم ۳۰۰ میلیون تومان جریمه
۳-برای بار سوم و تکرار ۴۰۰ میلیون تومان جریمه
-ادامه فعالیت منوط به پرداخت جریمه توسط شخص خاطی می‌باشد.
-صدور اطلاعیه و ... توسط روابط عمومی و باشگاه – مربوط به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره می‌باشد و مسئولیت پاسخ‌گویی مستقیماً با مدیرعامل است.

لیگ دسته اول: سرمربی/کادر فنی و اداری، مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره
۱-برای بار اول ۵۰۰ میلیون تومان جریمه
۲-برای بار دوم یک میلیارد تومان جریمه
۳-برای بار سوم و تکرار ۵/۱ میلیارد تومان جریمه
-ادامه فعالیت منوط به پرداخت جریمه توسط شخص خاطی می‌باشد.
-صدور اطلاعیه و ... توسط روابط عمومی و باشگاه – مربوط به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره می‌باشد و مسئولیت پاسخ‌گویی مستقیماً با مدیرعامل می‌باشد.

لیگ برتر: سرمربی/کادر فنی و اداری، مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره
۱- برای بار اول ۲ میلیارد تومان جریمه
۲- برای بار دوم ۳ میلیارد تومان جریمه
۳- برای بار سوم و تکرار ۴ میلیارد تومان جریمه
-ادامه فعالیت منوط به پرداخت جریمه توسط شخص خاطی می‌باشد.
-صدور اطلاعیه و ... توسط روابط عمومی و باشگاه – مربوط به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره می‌باشد و مسئولیت پاسخ‌گویی مستقیماً با مدیرعامل می‌باشد.

ضمناً علاوه بر جرایم مالی ذکر شده با توجه به مسئولیت مدیران عامل باشگاه‌ها هرگونه تخطی از این دستورالعمل موارد به کمیته‌های قضایی فدراسیون جهت تصمیمات انضباطی شدیدتر " غیر مالی" ارجاع می‌گردد.

منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • بهره‌گیری از ظرفیت پژوهشی دانشگاه آزاد برای توسعه و تعالی چابهار و سواحل مکران
  • ارتقای رتبه علمی اعضای هیئت علمی تغییر می‌کند
  • تکمیل پروژه‌های اولویت‌دار تعمیراتی دانشگاه در ۳۰ ماه
  • دکتر طهرانچی: ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد
  • فوتبال ایران را ممنوع المصاحبه شد!
  • بانوی سبزواری به هفت بیمار نیازمند عضو جان بخشید
  • برگزاری اولین کنفرانس ملی مهارت ایران در دانشگاه فنی و حرفه ای
  • عملیات «وعده صادق» نماد قدرت علمی کشور است
  • طهرانچی: عملیات «وعده صادق» نماد قدرت علمی کشور است
  • به خاورمیانه جدید خوش آمدید!