Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت اسکی چهارمحال و بختیاری گفت: کمبود اعتبار مشکل اصلی اسکی‌بازان چهارمحال و بختیاری است. ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

صفر فرامرزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: با توجه به افزایش قیمت تجهیزات و ست‌های اسکی با افزایش دلار، تهیه ست و تجهیزات اسکی برای مردم منطقه به ویژه ورزشکاران شهرستان کوهرنگ بسیار مشکل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعالیت هیئت اسکی استان پس از گذشت 3 سال افزود: در سال 97 با توجه به نزولات جوی خوب و وجود برف در پیست اسکی کوهرنگ، هیئت اسکی استان سال پرفعالیتی را آغاز کرد که در این سال مسابقات متعدد استانی و برون‌استانی در دو بخش خانم‌ها و آقایان برگزار و عناوینی نیز کسب کردند.

رئیس هیئت اسکی استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در ارزیابی عملکرد هیئت‌های اسکی، هیئت استان رتبه سوم را در کشور دارا است.

2 اسکیت‌باز همدانی به مسابقات جهانی می‌روندمشهد| مشکلات پیست اسکی شیرباد تمامی ندارد؛ تخریب پیست به دنبال بارش‌های اخیراسکیت‌باز سرعتی ایران لژیونر شد

فرامرزی خاطرنشان کرد: در سال 97 هیئت اسکی استان 16 میلیون تومان اعتبار جذب کرد که 14 میلیون تومان از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری و 2 میلیون تومان از سوی فدراسیون اسکی بود و از محل این اعتبارات دستگاه‌های اسکی استان سرویس شدند.

وی عنوان کرد: استان چهارمحال و بختیاری با حدود 250 اسکی‌باز سازمان یافته و 25 مربی درجه یک، دو و سه کشوری دارد و در زمستان روزانه پذیرای 60 هزار گردشگر است.

رئیس هیئت اسکی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: جانمایی پیست اسکی کوهرنگ از مشکلات اساسی ورزشکاران این رشته است زیرا با توجه به اینکه بارش‌ها در ارتفاعات پایین، بسیار کم است باید دستگاه‌های را به ارتفاعات بالا انتقال دهیم که برای این امر اعتباری بالغ بر2 میلیارد تومان نیاز است و تامین این مبلغ برای بخش خصوصی و دولتی بسیار مشکل‌ساز است.

انتهای پیام/ح

R41350/P/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۵۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۲۸ فروردین چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:

- بازدید مربیان بوکس تیم ملی از امکانات شهرستان کوهرنگ

- دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری
  • هفته چهارم لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد/ حضور اسکی بازان روس در پیست بین المللی توچال
  • آغاز عملیات حفر چاه آب شرب در روستا‌های خواف
  • آغاز هفته چهارم لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد با حضور اسکی بازان روس در پیست بین المللی توچال
  • هیئت مدیره استقلال جای گرفتن کیت و بلیت بازی نیست!
  • انتقاد تند مدیرعامل سابق استقلال علیه اعضای هیئت مدیره
  • کریمی: هیئت مدیره استقلال برای گرفتن حق جلسه و پیراهن نیست!
  • خبر‌های ورزشی ۲۸ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • مشکل ثبت نام وام ازدوج پیگیری شد
  • کمبود اعتبار پنج همتی دانشگاه‌ها در تامین تغذیه دانشجویان