Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@16:43:55 GMT

اعلام میزان فطریه از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۵۱۸۹

اعلام میزان فطریه از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب

به گزارش ایکنا، دفتر رهبر معظم انقلاب در آستانه فرارسیدن عید فطر اعلام کرد که میزان فطریه براساس قیمت گندم برای هر نفر حداقل 8 هزارتومان و کفاره عذر روزه 2500 تومان است.

جدول مبالغ وجوهات به صورت زیر است:

 

 

۱ یک سال نماز قضا ۱۸،۰۰۰،۰۰۰ ۲ یک ماه روزه قضا ۱۲،۰۰۰،۰۰۰ ۳ کفاره یک روز قضای روزه عمد (اطعام ۶۰ فقیر) ۱،۵۰۰،۰۰۰ ۴ کفاره یک روز قضای روزه عذر ۲۵،۰۰۰ ۵ حداقل فطریه برای هر نفر ۸۰،۰۰۰ ۶ کفاره عهد برای هر مورد (اطعام ۶۰ فقیر) ۱،۵۰۰،۰۰۰ ۷ کفاره قسم یا نذر برای هر مورد (اطعام ۱۰ فقیر) ۲۵۰،۰۰۰ ۸ یک دوره ختم قرآن ۳،۰۰۰،۰۰۰

برای پرداخت وجوهات شرعی می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: فطریه وجوهات شرعی دفتر رهبر معظم انقلاب ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۵۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | بخش‌هایی از هم‌خوانی جمعی از کارگران در ابتدای دیدار امروز با رهبر معظم انقلاب

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها