Web Analytics Made Easy - Statcounter

َدر راستای اجرای سیاست های راهبردی و ماموریت های بیمه مرکزی و همچنین نظارت مستمر بر فعالیت شرکت های بیمه ای، برنامه بازدیدهای دوره ای از شرکت های بیمه در دستور کار بیمه مرکزی قرار گرفت.
به گزارش صدای ایران دکتر غلامرضا سلیمانی با تاکید بر تعامل هر چه بیشتر دستگاه ناظر از اعضای هیات عامل و مدیران بیمه مرکزی خواست تا با حضور در شرکت های بیمه و تشکیل جلسات مشترک با مدیران عامل و اعضای هیات مدیره این شرکت ها ضمن بررسی آخرین وضعیت عملکرد فنی، عملیات بیمه ای و صورت های مالی از نزدیک در جریان آخرین تحولات بیمه ای قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش، این هیئت پس از بازدید و بررسی مسائل و مشکلات شرکت‌های بیمه ایران، آسیا، دانا، پارسیان، رازی، حکمت، کوثر و همچنین پژوهشکده بیمه در ادامه در شرکت های بیمه نوین، تجارت نو و سامان نیز حضور یافتند و با برپایی جلسات مشترک با گردانندگان این شرکت ها با مدیران عامل، معاونان و اعضای هیات مدیره جلساتی برگزار کردند.
گفتنی است در راستای تقویت تعامل نهادناظر و صنعت بیمه این بازدیدها و نشست های مشترک با ابتکار رییس کل بیمه مرکزی به شکل مستمر ادامه خواهد داشت.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بیمه بیمه مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۵۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌اندیشی مدیران هیأت‌های رزمندگان اسلام در مشهد مقدس

بیست و هشتمین نشست هم‌اندیشی مدیران هیأت‌های رزمندگان اسلام در مشهد مقدس برگزار می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی اکبر مداحی، مدیر ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام در مورد برگزاری بیست و هشتمین نشست هم‌اندیشی سالیانه و سراسری 700 هیأت رزمندگان اسلام به مدت 3 روز در مشهد گفت: این همایش از 5 تا 7 اردیبهشت‌ در مشهد مقدس برگزار می‌شود. در این نشست علما و مسئولان مربوطه به تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های هیأت رزمندگان اسلام در سال 1403 می‌پردازند. موضوعات کارگروه‌ها عبارتند از اربعین و برنامه‌های سال 1403 موکب‌ها، آسیب‌شناسی برنامه های هیات و رشد و بالندگی آن، ایده های جدید جهت ارتقاء هیات ها، نقش هیأت در ارتقاء عفاف و حجاب جامعه. این 700 مدیر هیأت، شامل 400 مدیر هیأت رزمندگان اسلام و 300 مدیر هیأت پیروان عترت (خواهران) رزمندگان اسلام را می‌شوند.

10 توصیه مهم به مداحان در آستانه محرم

مداحی ادامه داد: حجت الاسلام راشد یزدی درباره اخلاق در هیأت، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان درباره رسالت‌های هیأت رزمندگان در جامعه، آقای آل داود درباره سواد رسانه و جنگ شناختی، حجت الاسلام سید حسین مؤمنی درباره بایدها و نبایدهای هیأت و آداب هیأت داری، سردار فلاح‌زاده درباره جهان اسلام و محور مقاومت، حجت الاسلام راجی درباره جهاد تبیین، حجت الاسلام خواجوی درباره فلسفه سیاسی نظام اسلامی از منظر امامین انقلاب، آقای وحید جلیلی قائم مقام صدا و سیما در مورد اهمیت رسانه در هیأت‌ها و نیز انتظارات متقابل رسانه ملی و هیأت‌های رزمندگان اسلام و حجت الاسلام احمد پناهیان در مورد شیوه‌های هیأت داری در این همایش سخنرانی خواهند کرد. حاج احمد واعظی در این نشست به مدیحه سرایی و حجت الاسلام سید روح الله مؤید فرزند استاد مؤید به شعرخوانی خواهند پرداخت. در پایان این نشست هم اندیشی، به بیست هیات برتر (ده نفر از آقایان و ده نفر از خواهران) جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای‌پیام/

دیگر خبرها

  • گزارش امیرعبداللهیان از روز اول سفر رئیسی به پاکستان
  • روایت امیرعبداللهیان از روز اول سفر رئیسی به پاکستان 
  • امیرعبداللهیان: ایران و پاکستان برای افزایش تجارت به ۱۰ میلیارد دلار هدف‌گذاری کرده‌اند
  • شعله‌های آبی گاز برای ۱۳ هزار مشترک دیگر استان مرکزی روشن شد
  • شیوه‌نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت علمی- حرفه‌ای تغییر کرد
  • هم‌اندیشی مدیران هیأت‌های رزمندگان اسلام در مشهد مقدس
  • بازدید اعضای کمیسیون اصل نود از یک شرکت دانش بنیان
  • نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس با مدیران هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری برگزار شد
  • معرفی شرکت مولدسازی بانک تجارت به عنوان مدلی موفق و پیشرو در احیای دارایی های راکد تملیکی بانک ها
  • نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس و جمعی از مدیران عامل هلدینگ‌های سرمایه گذاری