Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای‌تبیین‌مواضع بسیج دانشجویی مازندران طی نامه‌ای از یوسف‌نژاد، نماینده ساری و میاندورود برای شرکت در جلسه پرسش و پاسخ و مطالبه‌گری دانشجویی دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای‌تبیین‌مواضع بسیج دانشجویی مازندران طی نامه‌ای از یوسف‌نژاد، نماینده ساری و میاندورود برای شرکت در جلسه پرسش و پاسخ و مطالبه‌گری دانشجویی دعوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن نامه به شرح زیر است:
جناب آقای دکتر علی اصغر یوسف نژاد
نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های ساری و میاندورود
سلام علیکم
با صلوات بر محمد و آل محمد با احترام با توجه به رسالت ذاتی جنبش دانشجویی به منظور نقش آفرینی در جامعه و روحیه مطالبه گری، آرمان خواهی و همچنین روشنگری این قشر در خصوص مشکلات معیشتی و سیاسی، فرهنگی و ... شهرستان حوزه انتخابیه استان و کشور؛ مقتضی است جلسه هم اندیشی و مطالبه گری با حضور اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان در دفتر حضرتعالی برگزار شود.

امید است با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر پاسخگویی مسئولان و همچنین شفافیت اذهان دانشجویان به عنوان قشر روشنفکر و تاثیرگذار جامعه ضمن برگزاری جلسه‌ای پویا، در کنار شما مسئولان خدمتگذار جهت رفع مشکلات مردم گامی موثر برداریم.

زمان پیشنهادی برگزاری جلسه هم اندیشی: ۵ الی ۳۱ خرداد ۱۳۹۸

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نماینده مردم ساری و میاندورود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۵۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر کشور در جلسه عملیات پاسخ به بحران

دریافت 15 MB کد خبر 6081469

دیگر خبرها

  • معرفی مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان البرز
  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در راستای پاسخ سپاه به اسرائیل
  • آرای بدوی کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • ساماندهی و اصلاح نقاط حادثه خیز در میبد
  • فیلم/حضور وزیر کشور در جلسه عملیات پاسخ به بحران
  • حضور وزیر کشور در جلسه عملیات پاسخ به بحران
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • جدیدترین جزئیات دستمزد ۱۴۰۳ و حق مسکن کارگران ؛ سهم کارگر تقریبا هیچ !
  • استفتاء از امام خامنه‌ای؛ برخورد شیء پاک با نجس احتمالی