Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@03:51:33 GMT

ستاره کره‌ای تاتنهام در مادرید هم گریه کرد(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۵۶۷۲

ستاره کره‌ای تاتنهام در مادرید هم گریه کرد(عکس)

گریه‌های سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام بعد از شکست این تیم در فینال لیگ قهرمانان، برای هواداران اسپرز به نماد تلخ فرصت بزرگی تبدیل شده که دیشب برای این تیم از دست رفت.

 به گزارش "ورزش سه"، سون هیونگ مین دیشب در فینال لیگ قهرمانان اروپا که در استادیوم واندا متروپولیتانو برگزار شد یکی از بهترین بازیکنان تاتنهام بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سون در این بازی سه شوت خوب روانه دروازه لیورپول کرد و در پایان بازی بین بازیکنان تاتنهام بهترین نمره را گرفت.

 

اما ستاره کره‌ای تاتنهام هر چه کرد نتوانست مانع از شکست تیمش شود و جام قهرمانی اروپا را برای تاتنهام به ارمغان بیاورد.

 

 

وقتی سوت پایان بازی به صدا درآمد سون هیونگ مین روی زمین دراز کشیده بود و نای برخاستن نداشت. هم‌تیمی او دیویس که در جریان بازی روی نیمکت نشسته بود به سمت سون رفت و سعی کرد او را از زمین بلند کند ولی ستاره کره‌ای درحالیکه روی چمن نشسته بود سرش را در میان دستهایش پنهان کرده بود و قصد برخاستن نداشت.

 

محمد صلاح هم برای دلداری دادن سون به سمت او رفت و سعی کرد به ستاره‌ کره‌ای تاتنهام قوت قلب بدهد. در مراسم اهدای مدالها هم سون درحالیکه سرش را به پایین خم کرده بود و بالا نمی‌آورد مدالش را دریافت کرد.

 

 

وقتی بازیکنان تاتنهام به سمت هوادران‌شان رفتند، هواداران به تشویق سون پرداختند و او که پسر خردسالش را بغل کرده بود در حالی در تصاویر دوربین‌ها ضبط شد که چشم‌هایش از گریه قرمز شده بود.

 

این در حالی بود که سون هیونگ مین یک روز پیش از فینال به خبرنگاران گفته بود در جام جهانی 2014 برزیل و جام جهانی 2018 برزیل به خاطر حذف شدن تیم ملی کره جنوبی گریه کرده و دیگر نمی‌خواهد گریه کردن در یک بازی مهم و حساس را تجربه کند.

 

سون هیونگ مین تاتنهام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها سون هیونگ مین تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۵۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گئورگی سوداکوف، هدف نقل و انتقالاتی تاتنهام در تابستان ۲۰۲۴

ملی‌پوش ۲۱ ساله اوکراینی توجه آنژ پوستکوعلو را به خود جلب کرده است. 

گئورگی سوداکوف، هافبک تیم شاختار دونتسک، خود را برای یک تابستان خاص آماده می‌کند. این هافبک اوکراینی که در این فصل موفق به زدن هفت گل و سه پاس گل شده است، به شاختار کمک کرده تا در آستانه کسب دبل داخلی قرار گیرد.

طرفداری | به گزارش Ben Jacobs، دو گل از این گل ها در دیدار نیمه نهایی جام حذفی اوکراین در پیروزی 4-1 مقابل چورنومورتس اودسا به ثمر رسید و هر دو استعداد فوق العاده سوداکوف را به نمایش گذاشت. سرعت، خونسردی و دقت همگی بخشی از بازی او هستند. شاختار اکنون در تاریخ 15 می به مصاف وورسکلا خواهد رفت تا شاید برای چهاردهمین بار قهرمان جام حذفی اوکراین شود. آن‌ها همچنین در مسیر کسب پانزدهمین قهرمانی خود در لیگ برتر اوکراین قرار دارند و از این رو از عنوانی که سوداکوف فصل گذشته به دست آورد دفاع می کنند.

تاتنهام به طور جدی سوداکوف را در نظر گرفته است. اینتر و یوونتوس نیز علاقه مند هستند، اما کمبود بودجه ممکن است مانع از پیشرفت هر یک از آن‌ها در گفتگوها در این راستا شود. اسپرز به دنبال یک هافبک برای تابستان امسال است و همچنین کانر گلگر از چلسی را در رادار خود دارد. لیورپول و چلسی علیرغم برخی گمانه‌زنی‌ها، در حال حاضر به دنبال سوداکوف نیستند. همچنین علیرغم عدم وجود رویکرد مشخصی تا به امروز، از طریق رسانه ها در مورد آرسنال نیز صحبت شده است.

بیشتر بخوانید: 

شاختار قرارداد گئورگی سوداکوف را با بند فسخ 150 میلیون یورویی تمدید کرد

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • افتخار ابدی برای چهار ستاره رئال مادرید
  • ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود
  • گیلاس روی کیک رئال مادرید؛ وینیسیوس جونیور و دنی کارواخال، آماده جدال با بارسلونا
  • ستاره انگلیسی رئال مادرید، اسپانیایی‌ها را زیر سوال برد
  • یولین برنت بهترین بازیکن دورتموند-اتلتیکو مادرید
  • توهین باورنکردنی طرفداران بارسا علیه ستاره رئال
  • گئورگی سوداکوف، هدف نقل و انتقالاتی تاتنهام در تابستان ۲۰۲۴
  • ستاره سابق رئال: بعید است در اتحاد صعود کنیم!
  • امکان حس کردن جو ورزشگاه برای هواداران ناشنوای نیوکاسل در بازی با تاتنهام؛ خوشحالی دن برن با زبان اشاره / فیلم
  • ادعای ستاره سیتی: ترسی از پادشاه اروپا نداریم