Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@10:43:09 GMT

دارویی برای افزایش طول عمر مبتلایان به سرطان پستان

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۶۰۰۰

دارویی برای افزایش طول عمر مبتلایان به سرطان پستان

پزشکان در بررسی روی نوعی دارو از تاثیر ۵۰ درصدی آن در افزایش شانس زنده ماندن در مبتلایان به نوع غیرقابل درمان سرطان پستان خبر دادند.

به گزارش ایسنا، این دارو امید جدیدی برای زنان جوانی است که به سرطان پستانِ غیرقابل درمان مبتلا شده‌اند زیرا شانس بقای ۵۰ درصد از مبتلایان را حدود سه سال افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج آزمایشات انجام شده روی داروی ribociclib حاکی از آن است که هزاران بیمار مبتلا به سرطان پیشرفته پستان با مصرف آن می‌توانند بیشتر عمر کنند.

محققان آمریکایی اظهار داشتند: بیمارانی که از این دارو مصرف کردند در مقایسه با افرادی که داروی مشابه دریافت کرده بودند به طور متوسط ۲۳.۸ ماه بدون پیشرفت علائم سرطان زندگی کردند، در حالیکه این آمار در گروه دیگر ۱۳ ماه بوده‌ است.

به گزارش روزنامه ایندیپندنت، این اولین مطالعه‌ای است که نشان می‌دهد نسل جدید درمان‌های دقیق که در کنار هورمون‌ درمانی‌های مرسوم به کار گرفته می‌شود، می‌تواند طول عمر بیماران را افزایش داده و از گسترش سلول‌های سرطانی جلوگیری کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سرطان پستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۶۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان امام حسن دزفول دومین بیمارستان مجهز کشور در درمان سرطان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمدمهدی مجاهد سونامی سرطان را خطری بسیار جدی دانست و گفت: سرطان علاوه بر درد و رنج بیماری، هزینه‌های بسیار زیادی به بیمار و خانواده آنها تحمیل می‌کند که هدف از راه اندازی این بیمارستان تسهیل دسترسی بیماران به خدمات درمانی و کاهش هزینه‌های تحمیلی بیماران است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۰ هزار و ۷۰۰ بیمار سرطانی در این بیمارستان پذیرش و تحت درمان قرار گرفته‌اند گفت: علاوه بر مسائل درمانی، پژوهشگران این بیمارستان موفق به دستاورد‌های خوب علمی در شناسایی و درمان سرطان شده اند که به زودی درباره آن اطلاع رسانی می‌شود.

او ادامه داد: بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) دارای چهار دستگاه شتاب دهنده خطی است که ۲ شتاب دهنده فعال و ۲ دستگاه دیگر مجهز به هوش مصنوعی نیز به زودی وارد مدار بهره برداری می‌شود.

مجاهد ادامه داد: دستگاه تشخیص پت اسکن به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های تشخیص و درمان سرطان طی ماه‌های اخیر در این بیمارستان نصب و فعال سازی شده است.

وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال توسط خیرین نوع دوست به این بیمارستان اهدا شده است گفت: بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) دزفول پس از بیمارستان محک مجهزترین بیمارستان درمان سرطان در کشور است که شهره جهانی پیدا کرده است.

بیمارستان خیریه امام حسن مجتبی (ع) دزفول، وابسته به انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ بیمار مبتلا به سرطان از سراسر ایران به ویژه شهر‌های شمالی خوزستان و استان‌های ایلام و لرستان را تحت پوشش خدمات حمایتی و درمانی رایگان خود قرار داده است.

انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان در سال ۹۱ به همت مردم دزفول در این شهرستان شکل گرفت و با حمایت‌های مردمی پشتیبان و حامی بیماران مبتلا به سرطان است.

تمام خدمات ارایه شده در این بیمارستان از جمله رادیوتراپی، شیمی درمانی، پت اسکن، آنژیوگرافی قلب، ویزیت بیماران، آزمایشگاه و همچنین اسکان و غذای بیماران و همراه آنها در این بیمارستان به صورت رایگان است.

بیمارستان خیریه سرطانی امام حسین مجتبی (ع) در هشت طبقه و زیربنای ۹ هزار مترمربع ظرفیت ۱۰۵ تخت بیمارستانی دارد که هم اکنون سه طبقه از این بیمارستان همچنان به بهره برداری نرسیده است.

دیگر خبرها

  • نگاهی بنیادی به شرکت‌های صنعت دارویی در بازار سرمایه
  • چگونگی کسب اطلاعات دارویی از سامانه «تیتک»
  • قوی‌ترین مکمل غذایی و دارویی در طول روز
  • قوی ترین مکمل غذایی و دارویی در طول روز | نیازی به مصرف ناهار و شام نیست + درمان قند خون در 28 روز
  • راهکار‌های ساده خانگی درمان مشکلات روده در طب سنتی + فیلم
  • بیمارستان امام حسن دزفول دومین بیمارستان مجهز کشور در درمان سرطان
  • توسعه ایمنی درمانی سلول‌های تی برای درمان سرطان خون
  • فضا محیطی ایده‌آل برای درمان سرطان
  • این عادت شانس زنده ماندن افراد مبتلا به سرطان را افزایش می‌دهد
  • چرا فضا به محیط ایده‌آل برای تحقیق در مورد بیماری سرطان تبدیل شده است؟