Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد نجف آباد، امیر رضا نقش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدنجف­آباد گفت: بازدیدهای دانش آموزی در راستای آشنایی با فضاهای آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و رفاهی واحد نجف آباد، معرفی قطب‌های علمی این واحد برای جذب دانش‌آموزان برتر، معرفی چهره‌های ماندگار، دانشجویان موفق، آشنایی با اهداف، ارزش‌ها و سبک تحصیل و زندگی، بر اساس تفاهم نامه دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد با اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقش گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف­آباد تنها واحدجامع مستقل استان اصفهان با داشتن رشته های مورد نیاز دانش آموزان و دارا بودن امکانات ورزشی، آزمایشگاهی و کارگاهی مناسب، مورد توجه بسیاری از مدارس ودانش آموزان استان و شهرستان می باشد، درهمین راستا ترتیبی اتخاذ شده تا این بازدیدها که چند سال است به صورت منظم و با هماهنگی های لازم در حال برگزاری است، همچنان با برنامه های متنوع تر و با کیفیت بیشتر ادامه یابد.

وی افزود: دانش آموزان باید آینده تحصیلی خود را در ذهنشان ترسیم کنند تا بتوانند بر مبنای آن گام بردارند و به بالاترین مدارج تحصیلی دست پیدا کنند و این امر تنها با حضور و ارتباط آنها با دانشگاه میسر است. وسعت دید و درک دانش آموز نسبت به رشته تحصیلی و علاقه مندی های خود می تواند در میزان موفقیت او در دوران تحصیل در دانشگاه تاثیر فزاینده ای داشته باشد و این وظیفه ما و مسئولان آموزشی مدارس است که دانش آموزان را به این سمت و سو سوق دهیم تا با شناخت کامل، افق های علمی خود را ترسیم کرده و در کیفیت آینده شغلی خود نقش بسزایی را ایفا کنند.

بازدید از مجموعه بزرگ ورزشی دانشگاه شامل سالن های فوتسال، والیبال، کشتی، زور خانه، بدنسازی، فوتبال و استخر، همچنین کارگاه های قالبسازی، CNC، مکانیک خودرو، برق، ریخته گری، مدل سازی، طراحی لباس و پارچه، اتاق تشریح دانشکده پزشکی، مرکز تحقیقات مکانیک و مواد و همچنین کتابخانه مرکزی این دانشگاه از برنامه های بازدید دانش آموزان از دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد است که با ارائه توضیحات کامل به صورت تئوری و عملی، دانش آموزان با رشته های تحصیلی به صورت جداگانه آشنا شدند.

انتهای پیام /

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۶۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،‌ جشنواره یک روزه کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین» با حضور بیش از ۳۰۰ دانش آموز مقطع دوره اول در خانه رشد صهبا برگزار شد.

ناظمی موسس این مجتمع آموزشی با بیان اینکه دانش آموزان باید در مسیر رشد بگیرند گفت: باید در ۱۲ سال تحصیلی دانش آموزان برای زندگی آینده خود مهارت‌های مختلف را آموزش ببینند.

وی افزود: افزایش روحیه خلاقیت و نوآوری، عزت نفس، اعتماد به نفس، حل مسئله، قدرت تفکر، مسئولیت پذیری و تعهد از مهم‌ترین آموزش‌هایی ست که به دانش آموزان داده می‌شود.

در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳این سومین نمایشگاه با موضوع کارآفرینی در خانه‌ی رشد صهباست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «تک ماده» برای ۴ درس؛ کمک به دانش‌آموز یا پوشاندن ضعف آموزش در مدارس؟/ «کاهش معدل از سخت‌تر شدن سوال‌ها نیست از کاهش سطح آموزشی است»
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس سما چه نتیجه‌ای دارد؟
  • همایش استانی روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان
  • همایش استانی روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان + فیلم
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • جشنواره بازی های بومی محلی در مدارس پارس‌آباد
  • شرایط ثبت نام در آزمون های ورودی مدارس/ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • شرایط ثبت در آزمون های ورودی مدارس/ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»
  • برگزاری جشنواره آیین‌های «سرزمین من» در بوشهر