Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،جعفری مدیر جهاد کشاورزی قائم شهر با بیان اینکه پیش بینی می‌شود امسال  ۲ هزار و ۵۰۰ تن محصول توت فرنگی در قائم شهر تولید شود گفت:کشاورزان بهره بردار این شهرستان بالغ بر ۲۰ ملیلیارد تومان درآمد خواهند داشت.

وی افزود: کشاورزان قائم شهری امسال ۱۵۰ هکتار توت فرنگی کشت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر جهاد کشاورزی قائم شهر همزمان با برداشت این محصول در یکی از مزارع این شهرستان گفت: ۴۵۰ بهره بردارقائم شهری با دو روش سنتی و پوشش نایلونی به کشت این محصول اشتغال دارند.

وی افزود: محصول توت فرنگی این شهرستان  به لحاظ شرایط مناسب آب و خاک از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

جعفری گفت: درآمدزایی و بازار مناسب فروش توت فرنگی به ویژه در شهرستان‌های همجوار و کیفیت محصول تولید شده این شهرستان،  در اشتغالزایی، کمک به اقتصاد خانوار بهره بردار، توسعه و تولید پایدار ، بسیار اهمیت دارد.

وی افزود: روش آماده سازی نشا برای کاشت، روش‌های کاشت  انواع ارقام مهم توت فرنگی در منطقه، کود‌های مورد نیاز قبل کشت، آفات و بیماری‌ها، روش‌های مبارزه با علف‌های هرز، نحوه مختلف آبیاری، انتخاب بوته‌ها برای کاشت و آماده سازی آن‌ها قبل از کاشت مانند حذف برگ‌های آلوده و ضدعفونی ریشه با سموم قارچکش از مهم‌ترین موضوعاتی است که در کشت این محصول باید به آن توجه شود.
انتهای پیام/س   پیش بینی تولید ۲ هزار و ۵۰۰ تن توت فرنگی درقائم شهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۶۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی چهره شهید محمد منتطر قائم در یکی از مدارس طبس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، نقاشی چهره شهید محمد منتظر قائم در برنامه زنگ استکبارستیزی از سوی دانش آموز طبسی در مدرسه شیبانی طبسی ترسیم شد.  

شهید محمد منتظر قائم سوم اسفند ۱۳۲۷، در شهرستان فردوس به دنیا آمد، شهید محمد منتظر قائم؛ تنها شهید واقعه ۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ در طبس است.

وی اولین فرمانده سپاه پاسداران یزد و مسئول بنیان‌گذاری و تشکیل سپاه یزد شد.  

شهید منتظر قائم پنجم اردیبهشت ۱۳۵۹ در حالی که برای بررسی وضعیت این حادثه به منطقه اعزام شده بود، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر وی را در گلزار شهدای خلدبرین شهرستان یزد به خاک سپردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تولید سالانه هزار تن قارچ در شهرستان بستان آباد
  • تولید سالانه بیش از یک هزار تن قارچ دکمه‌ای در بستان آباد
  • طراحی چهره شهید محمد منتطر قائم در یکی از مدارس طبس
  • آغازبرداشت نوبرانه گوجه سبز از باغات سرپل ذهاب
  • پیش‌بینی برداشت دانه‌های روغنی در کنگاور بیش از چهار هزار تن است
  • پیش‌بینی تولید ۶۰۰ هزار تن گندم در استان اردبیل
  • پیش‌بینی تولید ۳۳۰ هزار تن گندم در شهرستان کرمانشاه
  • پیش بینی برداشت بیش از یک میلیون تن چغندر قند در خوزستان
  • ۲۱۱ هزار تن محصول کشاورزی در شهرستان دشتی تولید شده است
  • پیش بینی تولید بیش از ۸۰۰۰۰ تن محصول گندم از شهر خوشه‌های طلایی