Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- فن دايک اميدوار است موفقيت‌هاي ليورپول ادامه دار باشد.
به گزارش آريا، با وجود غلبه بر ليونل مسي و يارانش در مرحله نيمه نهايي، ويرجيل فن دايک اعتقاد دارد که توپ طلا بايد به ستاره آرژانتيني بارسلونا برسد.
به نقل از سايت گل، اين مدافع هلندي از زمان پيوستن به ليورپول در ژانويه 2018، همچون يک صخره در قلب خط دفاع تيمش حضور داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع او پس از انتخاب شدن به عنوان بهترين بازيکن فصل ليگ برتر، اين شانس را دارد تا همچون فابيو کاناواروي سال 2006، به توپ طلا دست پيدا کند. اما به عقيده او، يار شماره 10 بارسلونا استحقاق بيشتري براي کسب اين جايزه دارد.
به نظرم مسي بهترين بازيکن دنيا است. او بايد فاتح توپ طلا شود. پس من به فکر آن جايزه نيستم ولي اگر برنده آن شوم، آن را دريافت خواهم کرد. با اين حال توپ طلا بايد به مسي برسد. صرف نظر از اين که در فينال حضور داشته باشد يا نه، او بهترين بازيکن جهان است.  
با نگاهي به آينده، مدافع قرمزها پس از پيروزي 2-0 ليورپول مقابل تاتنهام در فينال ليگ قهرمانان اروپا افزود:
بايد عطش‌مان را حفظ کنيم. اين فصل با کسب ليگ قهرمانان به پايان رسيد. در ماه جولاي همه کارشان را از صفر آغاز مي‌کنند و ما بايد تلاش را از سر بگيريم. بايد بر پايه اين فصل، به راه‌مان ادامه بدهيم. بايد باز هم منچسترسيتي را به چالش بکشيم چون به نظرم آن‌ها همان جا خواهند بود. ما جاه طلب هستيم و مي‌خواهيم در طول سال، چندين مورد از اين شب‌ها را تجربه کنيم.   


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فن دايک مسي بهترين بازيکن جهان برنده توپ طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۷۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست فن‌دایک از لیورپولی‌ها: حمایت کنید

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ اروپا به مصاف آتالانتا رفت و با نتیجه 1-0 برنده شد اما از دور رقابت‌ها کنار رفت.

لیورپول در بازی رفت به میزبانی ورزشگاه آنفیلد با نتیجه 3-0 شکست خورده بود و برد امشب به آن‌ها کمک نکرد تا به دور بعدی صعود کنند.

تیم تحت هدایت یورگن کلوپ امید زیادی داشت تا در آخرین فصل حضور این مربی بتواند به یک جام اروپایی دست پیدا کند اما با شکست مقابله تیم ایتالیایی از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

ویرژیل فن دایک پس از بازی گفت:"به آتالانتا تبریک می‌گویم. هفته گذشته صدمه زیادی دیدیم. ما بسیار ضعیفی بودیم و آن‌ها یک بازی عالی را به نمایش گذاشتند. هفته گذشته کار را خیلی سخت کردیم.

ما باید خیلی سریع از این شکست برگردیم. ما برای آخرین هفته‌ها به همه نیاز داریم. هفته گذشته به نوعی حذف ما مشخص شد و این چیزی است که همه ما باید از آن ناراحت شویم. برای 6 بازی آخر فصل، جایی که هر چیزی ممکن است، بیش از هر زمان دیگری به هواداران خود نیاز داریم."

ناراحتی از شکست؟

ما تلاش کردیم. ما موقعیت‌هایی داشتیم، اما 2-0 پیش نیفتادیم. تمام اعضای تیم به دنبال گل دوم و سوم بودند اما به دست نیامد. به طور کلی، مشخص است که بازی بسیار بهتری نسبت به هفته گذشته داشتیم اما کافی نبود. فکر می‌کنم در نیمه اول ما بهتر بودیم و موقعیت هایی خلق کردیم. به نظرم گل دوم خیلی می‌توانست جریان بازی را تغییر دهد."

دیگر خبرها

  • استقلال جان به‌لب، به‌صدر برگشت؛ فرار از ۱۰دقیقه انتخاری / پنالتی جنجالی این‌بار به نفع آبی‌ها / بهترین خط دفاع در ۲دقیقه دود شد!
  • درخواست فن‌دایک از لیورپولی‌ها: حمایت کنید
  • سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا
  • تیم منتخب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا / عثمان دمبله بهترین بازیکن
  • تصویر زن فلسطینی برنده جایزه عکس سال شد
  • «استودیو جیبلی ژاپن» برنده دومین نخل طلای افتخاری جشنواره کن
  • فدریکو والورده بهترین بازیکن دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید
  • یوشوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال
  • تیم فوتبال اولسان سهمیه جام باشگاه‌های جهان را کسب کرد
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان