Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج سی و ششمین دوره آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی امروز ۱۲ خرداد ماه ۹۸ اعلام شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پس از ثبت نام ۶۱۰ داوطلب در آزمون سی و ششمین دوره دستیاری فوق تخصصی پزشکی، این آزمون در تاریخ پنجشنبه ۱۱ بهمن ماه ۹۷ در ۲۵ رشته فوق تخصصی برگزار شد. پس از برگزاری آزمون کتبی، آزمون شفاهی نیز در روز‌های دوشنبه و سه شنبه ۱۵ و ۱۶ بهمن ۹۷ در رشته‌های مختلف در بیمارستان‌های منتخب برگزار شد، در این آزمون حدود ۳۰۰ نفر پذیرفته شده اند که نتایج آن امروز ۱۲ خرداد ماه ۹۸ برروی سایت قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لازم به ذکر است مطابق قوانین، تنها ۳۰ درصد ظرفیت به متقاضیان سهمیه مناطق محروم که واجد سایر شرایط باشند تعلق گرفته است. همچنین ظرفیت اختصاص داده شده به هر رشته در دانشگاه‌های محل تعهد بومی حداکثر یک نفر است.

ظرفیت پذیرش مازاد دانشجویان بومی با اولویت مناطق محروم در این دوره از آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی ۳۲۲ نفر و ظرفیت نهایی رشته‌های فوق تخصصی دانشگاه‌های علوم پزشکی ۴۲۹ نفر اعلام شده است. این ظرفیت برای دانشگاه‌های علوم پزشکی در ۲۵ رشته و ۱۷ دانشگاه علوم پزشکی و برای بخش مازاد مناطق محروم در ۲۴ رشته و ۳۹ دانشکده و دانشگاه علوم پزشکی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شده است.

داوطلبان پذیرفته شده در نیمه اول شهریورماه می‌توانند به سایت دانشگاه محل پذیرش خود مراجعه کرده و از زمان ثبت نام و شروع دوره مطلع شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آزمون فوق تخصصی پزشکی دستیاری فوق تخصصی پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۷۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد

نتایج آزمون رشته‌های بخش معارفی و رشته‌های حفظ از بخش آوایی و رشته‌های حفظ و معارف از بخش‌های صحیفه سجادیه و نهج البلاغه سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان کشور اعلام شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،نتایج آزمون رشته‌های بخش معارفی و رشته‌های حفظ از بخش آوایی و رشته‌های حفظ و معارف از بخش‌های صحیفه سجادیه و نهج البلاغه سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان کشور اعلام شد.

آزمون مجازی ۸ رشته از بخش معارفی و ۲ رشته از بخش‌های نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و ۴ رشته حفظ از بخش آوایی ۲۷ و ۲۸ فروردین برگزار شد.


از بین شرکت کنندگان افرادی که بالاترین نمرات را کسب کردند؛ با توجه به ظرفیت پذیرش در مرحله سراسری، به عنوان راه یافتگان به مرحله سراسری شده اند.

گفتنی است تاریخ و نحوه برگزاری آزمون در بخش معارفی و بخش‌های صحیفه سجادیه و نهج البلاغه مرحله سراسری متعاقبا اعلام خواهد شد.

همچنین براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی این معاونت، برگزیدگان در رشته‌های حفظ از بخش آوایی در مرحله سراسری به صورت حضوری و در قالب آزمون شفاهی به رقابت می‌پردازند.

شایان ذکر است، بر اساس مصوبه شورای سیاست گذاری سی و هشتمین جشنواره قرآن و عترت (ع) دانشجویان کشور، دانشگاه کردستان میزبان مرحله سراسری این جشنواره خواهد بود.

دیگر خبرها

  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ دقیقا کی منتشر می‌شود؟
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • صد و پنجاه و ششمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • شمار پزشکان متخصص در شهرستان‌های همدان افزایش یافت
  • برخی رشته‌های تخصصی پزشکی در حال حذف شدن است
  • نتایج آزمون استخدامی معلمان منتشر شد | جزئیات مراحل چهارگانه بررسی مدارک، معاینه پزشکی، ارزیابی تکمیلی و گزینش | اعلام مدارک مورد نیاز
  • تعیین ظرفیت پذیرش در آزمون دکتری تخصصی رشته های داروسازی