Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@14:24:43 GMT

جدایی آدم آهنی از پرسپولیس قطعی شد؟

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۷۵۶۳

مارکو استیلینوویچ سه روز قبل تهران را ترک کرد تا به کرواسی برگردد آن هم به این بهانه که می‌خواست زودتر تعطیلات را آغاز کند. او، بدنساز تیم است و متد‌های جدیدی را به فوتبال ایران آورد که از جمله آن می‌توان به کار با وزنه به جای ریکاوری یا طی کردن برنامه‌های بدنسازی در طول هفته یاد کرد. مسائل کاملا علمی، ورزشی و پزشکی که تا قبل از حضور مارکو، هرگز دیده نمی‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقا فعالیت‌های به عنوان یکی از رموز موفقیت پرسپولیس طی دو فصل اخیر خوانده می‌شد و بازیکنان به خاطر سختگیری‌ها و البته آمادگی بدنی مارکو، به او لقب آدم آهنی داده بودند.

اخبار ورزشی- اما ترک زودهنگام تهران توسط این مربی در نوع خود جالب به نظر می‌رسد. مارکو در حالی ایران را به سمت خانه ترک کرد که پرسپولیسی‌ها امشب باید در جام حذفی به میدان بروند و شانس قهرمانی شان بسیار بالاست. به معنای دیگر، مارکو لمس جام احتمالی و حضور در جشن قهرمانی سرخ‌ها را از دست داد.

به همین علت، شایعاتی به راه افتاده مبنی بر اینکه این مربی قرار است از کادرفنی جدا شود و با شروع زودهنگام سفرش به سمت کرواسی، به نوعی نسبت به تصمیم کادرمدیریتی باشگاه نیز اعتراض کرده است. او همچنین رقم قابل توجهی از باشگاه طلبکار است که هنوز دریافت نکرده و در انتظار لطف مدیران باشگاه است.

جالب اینکه مدتی قبل از اطراف باشگاه پرسپولیس این خبر به دست خبرنگاران رسید که احتمالا یکی از مربیان خارجی از کادرفنی جدا می‌شوند، اما آن زمان گفته می‌شد مربی مورد نظر، زلاتکو ایوانکوویچ است، ولی انگار قرار است شاهد اتفاقات دیگری باشیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بدنسازی پرسپولیس جام حذفی ایران پرسپولیس جام حذفی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۷۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با واگذاری پرسپولیس، درویش برکنار خواهد شد؟ | قبل از رفتن تمدید یک نفر قطعی است

به گزارش همشهری آنلاین، واگذاری بلوک سهام ۵۱ درصدی باشگاه پرسپولیس در حالی آخرین مرحله خود را پشت سر می‌گذارد که همچنان مشکلات مالی و قراردادی اعضای تیم پابرجاست.

رضا درویش مدیرعامل سرخپوشان پایتخت که بارها وعده پرداخت مطالبات بازیکنان را داده بود حالا با چالش اساسی در ادامه فعالیت خود روبروست. او پس از پشت سر گذاشتن حاشیه‌های فراوان در حالی قرار است همچنان به عنوان مدیرعامل فعالیت خود را ادامه دهد که هیأت مدیره این باشگاه پس از واگذاری به بخش خصوصی قرار است در کوتاه‌ترین زمان ممکن تغییر کند تا سرخ‌ها با کابینه‌ای جدید برای نقل و انتقالات تابستانی آماده شوند.

با این حال هیأت مدیره فعلی باشگاه، مجوز مذاکره با اوسمار ویه را برای تمدید قرارداد با پرسپولیس را داده است تا سرمربی برزیلی در صورت توافق مالی با این باشگاه روی کار بیاید.

درویش هم قصد دارد بر خلاف بازیکنانی که در پایان فصل قراردادشان به اتمام می‌رسد امضای تمدید ویه را با پرسپولیس را از این مرد برزیلی بگیرد تا هر اتفاقی در تابستان هم روی کار این مربی تأثیر نگذارد.

از سوی دیگر با ورود کنسرسیوم بانکی به باشگاه پرسپولیس قرار است تمام نفرات فعلی هیأت مدیره تغییر کرده و به احتمال فراوان هیأت مدیره‌ای هفت نفره تشکیل شود تا از تمام ظرفیت انسانی خود در این مجموعه استفاده کنند.

درویش برای حل و فصل مشکلات مالی فصل جاری تیمش منتظر ورود افراد اقتصادی است تا شاید آنها بتوانند راهکاری برای پرداخت حداقل ۱۳۰ میلیارد تومان در یک ماه آینده برای بیش از ۵۰ درصد باقیمانده قراردادهای لیگ بیست و سوم فراهم کنند.

حالا باید دید نقشه‌های مدیریتی درویش برای تمدید قرارداد با ویه‌را و دریافت پول از هیأت مدیره آینده، اتفاق خواهد افتاد یا این باشگاه با تغییرهای هیأت مدیره دچار چالش‌های بیشتری خواهد شد.

کد خبر 846545 منبع: مهر برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • پورعلی گنجیساز جدایی کوک کرد
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • غول‌های آهنی در مزارع: نگاهی به فرآیند تولید تراکتورهای غول پیکر (فیلم)
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • درویش برکنار خواهد شد؟؛ قبل از رفتن تمدید یک نفر قطعی است
  • با واگذاری پرسپولیس، درویش برکنار خواهد شد؟ | قبل از رفتن تمدید یک نفر قطعی است