Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@21:40:12 GMT

ونگر: لیورپول متوسط بود؛ تاتنهام به خود باور نداشت

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۷۹۲۳

ونگر: لیورپول متوسط بود؛ تاتنهام به خود باور نداشت

لیورپول و تاتنهام شب گذشته در فینال لیگ قهرمانان به مصاف هم رفتند که جدال دو تیم در نهایت با برتری 2 بر صفر شاگردان یورگن کلوپ پایان یافت.

به گزارش "ورزش سه"، محمد صلاح (2- پنالتی) و دیووک اوریگی (87) برای سرخپوشان مرسی‌ساید در این دیدار گلزنی کردند تا ششمین قهرمانی این تیم انگلیسی در کتاب تاریخ این رقابت‌ها به ثبت برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیورپول حالا پس از رئال مادرید و میلان، سومین تیم پرافتخار تاریخ رقابت‌های لیگ قهرمانان به شمار می‌رود.

آرسن ونگر به همراه ژوزه مورینیو، به عنوان کارشناس در ویژه برنامه فینال لیگ قهرمانان شبکه تلویزیونی «بی‌این اسپورتس» حضور یافته بود.

 

 

 

 

 

 سرمربی سابق آرسنال باور دارد که کلید موفقیت لیورپول در قهرمانی این فصل، روحیه و اتحاد آنهاست. ونگر گفت:« لیورپول یک شهر از موسیقی، طبقه کارگر و فوتبال است. همانطور که امشب دیدیم، همه چیز کنار هم خوب پیش می رود. هرکس در انگلیس مربیگری کرده، می داند که آنجا مکانی خاص برای فوتبال است. به همین دلیل آنها همیشه می توانند معجزه کنند.

آنها حالا در شرایطی هستند که می خواهند پیشرفت کنند اما نقطه قوت دیگران را از بین نمی برند. شاید نیاز داشته باشند که سلطه خود بر فوتبال اروپا را حفظ کنند که خودشان را از نظر فنی اثبات کنند. ما می دانیم که باید تیم هایمان را پیشرفت دهیم اما با پبشرفت در یک بعد، شاید چیزی که باعث پیروزی تیم شده از بین برود.»

 

ونگر در مورد کیفیت بازی فینال گفت:« در پایان، سرنوشت این بازی روی دو ضربه شروع مجدد رقم خورد. شخصاً اعتقاد دارم که لیورپول بازی خیلی خیلی متوسطی را از خود به نمایش گذاشت و تاتنهام بیشتر در جریان این بازی بود و آنها تنها در ضربات آخر خوب عمل نکردند و من فکر می‌کنم که این بیشتر به جنبه فیزیکی آنها برمی‌گردد تا کیفیت واقعی بازی‌شان.

 به اعتقاد من، بازیکنان تاتنهام در این دیدار به شکل 100 درصد به خود باور نداشتند.»

آرسن ونگر (سرمربی) لیورپول تاتنهام آرسنال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها آرسن ونگر سرمربی لیورپول تاتنهام آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۷۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ونگر از ژاوی: دوست دارم در بارسا بمانی

به گزارش "ورزش سه"، آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال، به جدیدترین طرفدار ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، تبدیل شده است.

بارسلونا طی هفته گذشته روزهای سختی را سپری کرده است. بارسا با شکست مقابل پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت و به تازگی هم مقابل رئال مادرید در ال‌کلاسیکو با نتیجه 3-2 شکست خورد.

با این حال به نظر می‌رسد که او از تصمیمش برای جدایی منصرف شده و قرار است در بارسا بماند. از زمان اعلام تصمیمش برای جدایی در ژانویه، مدیران بارسا تلاش کردند تا او را منصرف کنند.

در این میان، آرسن ونگر یکی از افرادی است که معتقد است ادامه همکاری ژاوی با بارسا در فصل آینده به نفع این باشگاه اسپانیایی است.

نشریه اکیپ از آرسن ونگر نظرش درباره همکاری ژاوی با بارسا را پرسیده و این مدیر 74 ساله گفت:"فکر می‌کنم ژاوی کار بسیار خوبی در بارسلونا انجام داده است. به نظرم او خیلی زود تصمیم به جدایی گرفت. آن‌ها نه مقابل پاری سن ژرمن خوش شانس بودند و نه مقابل رئال مادرید، اما نشان دادند که دوباره در حال پیشرفت هستند. وقتی به سن بازیکنان آن‌ها نگاه می‌کنید، آن‌ها قطعا می‌توانند در آینده قوی‌تر شوند. به همین دلیل من دوست دارم ژاوی در بارسا بماند."

دیگر خبرها

  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • طرح لو رفته از پیراهن اول تاتنهام در فصل 25-2024 / عکس
  • خلاصه بازی اورتون ۲-۰ لیورپول
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • امسال بالاخره سال قهرمانی پی‌اس‌جی است
  • حمایت ونگر از ژاوی: دوست دارم در بارسا بمانی
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • خواسته هواداران لیورپول: جرارد را بیاورید، نه زیدان!
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟