Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@04:49:52 GMT

فرصت اکران فیلم‌های نوروز ۹۸ به پایان رسید

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۸۳۰۰

به گزارش مهر، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به جلسه امروز گفت: در جلسه شورای صنفی نمایش که امروز یکشنبه ۱۲ خردادماه برگزار شد، پایان نمایش فیلم‌های نوروز در سرگروه‌ها بجز فیلم «پیشونی سفید ۳» به دلیل پایان تعداد هفته اکران بر اساس آئین نامه اعلام شد و نمایش این فیلم‌ها تنها در پردیس‌های سینمایی ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه شورا پیشنهاد کرده در طول سال هر دفتر پخش تنها امکان اکران ۲ فیلم را در یک سرگروه داشته باشد، بیان کرد: قرارداد فیلم «قصر شیرین» به کارگردانی رضا میرکریمی در گروه سینمایی آزادی، بعد از فیلم «ما همه با هم هستیم» به کارگردانی کمال تبریزی بسته شد.

سخنگوی شورای صنفی نمایش ادامه داد: همچنین فیلم «کار کثیف» به کارگردانی خسرو معصومی بعد از فیلم «دختر شیطان» در گروه سینمایی فرهنگ نمایش داده می‌شود و قرارداد «ایده اصلی» به کارگردانی آزیتا موگویی بعد از فیلم «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار اکران می‌شود.

فرجی در پایان گفت: «ما همه با هم هستیم» به کارگردانی کمال تبریزی، «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار، «دختر شیطان» به کارگردانی قربان محمدپور و «سرخپوست» به کارگردانی نیما جاویدی به ترتیب در سر گروهای آزادی، استقلال، فرهنگ و آستارا از چهارشنبه ۱۵ خردادماه اکران می‌شوند و نمایش فیلم‌های «نبات» و «تگزاس» و «سامورایی در برلین» در سینماها ادامه دارد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۸۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر جدید «آپاراتچی» منتشر شد/ جذب بیش از ۸۰ هزار مخاطب

همزمان با ادامه اکران‌های فیلم سینمایی «آپاراتچی»، پوستر جدید این فیلم منتشر شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با ادامه اکران‌های فیلم سینمایی «آپاراتچی»، به کارگردانی قربانعلی طاهرفر و سجاد نصراللهی نسب، پوستر جدید این فیلم با طرحی از محمد تقی پور منتشر شد.

این فیلم متفاوت که اکران هایش در سینما‌ها و شهر‌های بدون سینما با استقبال مخاطبان همراه است، تاکنون توانسته بیش از ۸۰ هزار مخاطب به خود اختصاص دهد.

آپاراتچی؛ قصه‌ای متفاوت و شیرین از دلبستگی هایِ عجیبِ یک نقاشِ ساختمانِ عاشقِ سینما در بحبوحه دهه ۶۰ است.

بازیگران: تورج الوند، فاطمه مسعودی‌فر، رضا ناجی، حسین عابدینی، وحید مبصری، ولی فروتن، امین گلستانه، پوریا میاندهی، شهرام خزرایی و با حضور بهنام تشکر، امید روحانی، علیرضا استادی و هومن برق نورد.

دیگر خبرها

  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در فروردین ۱۴۰۳
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • دهه کرامت، فرصت مناسبی برای نمایش الگوی شادی حلال
  • کارگردان فیلم کاپیتان: اکران آنلاین یک قاچاق محترمانه است
  • رژه پیمان معادی، جواد عزتی و نوید محمدزاده در شبکه نمایش خانگی
  • آخرین مصوبات شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی
  • پوستر جدید «آپاراتچی» منتشر شد/ جذب بیش از ۸۰ هزار مخاطب
  • یک اردیبهشت بی‌بدیل
  • اعلام جدول اجرای عموم نمایش‌های منتخب خیابانی تئاتر رضوی