Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار و اطلاعات تازه ای که در مورد گوشی گالکسی نوت 10 سامسونگ منتشر شده، نشان می دهد این گوشی بدون جک هدفون و نیز بدون هرگونه دکمه فیزیکی تولید و عرضه می شود.به گزارش بلاغ،به نقل از آسین ایج،  اخبار و اطلاعات تازه ای که در مورد گوشی گالکسی نوت 10 سامسونگ منتشر شده، نشان می دهد این گوشی بدون جک هدفون و نیز بدون هرگونه دکمه فیزیکی تولید و عرضه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این اپل و سامسونگ نیز جک هدفون را در برخی تولیدات خود حذف کرده بودند.

علاوه بر این حذف دکمه هایی مانند روش و خاموش، کم و زیاد کردن صدا و غیره قابلیت ضدآب این گوشی را افزایش می دهد و طراحی بدنه آن را به صورت یکپارچه تسهیل می کند. این امر به افزایش ماندگاری گوشی یادشده هم کمک می کند. قرار است گوشی گالکسی نوت 10 در اواخر تابستان در دسترس علاقمندان قرار بگیرد.

همچنین گفته می شود اگر چه برای این گوشی تنها یک دوربین سلفی در نظر گرفته شده، اما قرار است دوربین های متعددی در پشت آن به صورت عمودی نصب شوند تا کار تصویربرداری و فیلم برداری را تسهیل کنند.

افزایش عمر باتری و استفاده از یک فناوری جدید شارژ سریع باتری نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است. برخی منابع ظرفیت باتری جدید را 4300 میلی آمپر در نظر گرفته اند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۸۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین: «مس عینک» بدون آسیب به آثار باستانی استخراج می‌شود

سفیر چین در دیدار با وزیر اطلاعات و فرهنگ افغانستان اطمینان داد پروژه «مس عینک» بدون هرگونه آسیب به آثار باستانی استخراج خواهد شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «ژائو شنگ» سفیر چین در دیدار با «خیرالله خیرخواه» وزیر اطلاعات و فرهنگ افغانستان اطمینان داد پروژه «مس عینک» در ولایت «لوگر» بدون آسیب زدن به آثار باستانی استخراج خواهد شد.

در این دیدار دو طرف بر ادامه همکاری‌های فرهنگی و اقتصادی بین پکن و کابل تأکید کردند.

خیرالله خیرخواه با ابراز خرسندی از توسعه و تحکیم روابط فرهنگی میان افغانستان و چین احیای «جاده ابریشم» را در رشد روابط فرهنگی و اقتصادی در منطقه مهم خواند و افزود: زمینه سرمایه‌گذاری تاجران چینی در افغانستان مساعد است.

وی تأکید کرد: حکومت افغانستان محیط امن کاری را برای مشارکت خارجی فراهم کرده است.

استخراج معدن «مس عینک» در دستورکار چین قرار گرفتکابل: پکن استخراج «مس عینک» را به تأخیر نیندازدچین به‌زودی مس‌های «عینک» را استحصال می‌کند

معدن مس عینک لوگر به‌عنوان بزرگ‌ترین معدن مس افغانستان و دومین معدن بزرگ مس جهان در شهرستان «محمدآغه» ولایت لوگر قرار دارد.

قرارداد استخراج آن در سال 2008 میان افغانستان و شرکت چینی MCC امضا شد و حدود 30 سال است که امتیاز استخراج این معدن را در اختیار دارد.

وزارت اطلاعات و فرهنگ طالبان به‌تازگی در بیانیه‌ای از طرف رئیس شرکت چینی نوشت: آثار تاریخی معدن مس عینک تنها سرمایه افغانستان نیست، بلکه سرمایه بشریت است و به مصونیت آثار تاریخی در منطقه کاری توجه جدی خواهد داشت.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • چین: «مس عینک» بدون آسیب به آثار باستانی استخراج می‌شود
  • جزئیات تازه از دومین جلسه دادگاه تتلو | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های مستهجن و غیر اخلاقی
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • خبر خوش برای طرفداران شیائومی/ اطلاعات بیشتری از پرچمدار ردمی لو رفت!
  • اطلاعات تازه الجزیره از حمله ایران به اسرائیل
  • بهترین گوشی موبایل در رنج ۲۰ میلیون؛ مقایسه A55 و ردمی نوت 13 پرو پلاس
  • هک شده‌اید یا نه؟ نشانه‌ها و راه‌حل‌ها
  • قابلیت ویژه گوشی پرچم‌دار ۲۰۲۴ هواوی برای اصلاح عکس‌ها با هوش مصنوعی
  • قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز (۲ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung