Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان لنده از بازسازی راه ارتباطی ۵ روستایی این شهرستان به دلیل باران‌های سیل آسای فروردین ماه امسال خبر داد و گفت: تردد در جاده‌ این روستاها به سختی امکان پذیر است. ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

سید خدا دوست موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در لنده، اظهار داشت: در بازدید اخیری که به همراه مدیرکل راهداری وحمل نقل جاده‌ای از روستاهای شهرستان لنده صورت گرفت، مقرر شد راه ارتباطی 5 روستای این شهرستان  بازسازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه راه ارتباطی روستاهای قیام، دلیک، چلی، لارب و برمل بر اثر بارش شدید باران تخریب شده است، ابراز کرد: مردم روستاهای چلی وبرمل نیاز به بازگشایی  یک‌ مسیر جدید برای  تردد  دارند که امیدواریم به زودی شاهد برطرف کردن مشکلات راه‌های روستایی باشیم.

راه ارتباطی روستای آق‌سو بعد از 6 ماه برفروبی شدگلستان| راه ارتباطی روستای « میان رستاق» تا 24 ساعت دیگر بازگشایی می‌شودگلستان|راه ارتباطی روستای «میان رستاق» تا چند روز دیگر برقرار می‌شود

موسوی مهم ترین اولویت کاری خود و اداره  راهداری  را ترمیم، بازسازی، بازگشایی و ایمن سازی جاده‌های روستایی عنوان کرد و افزود:  ایمن سازی جاده‌های روستایی از اهمیت بالایی برخوردار بوده زیرا بیشترین حوادث تلخ و ناگوار تصادف به دلیل مناسب نبودن جاده‌های روستایی صورت می‌گیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان لنده تصریح کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای باید در اسرع وقت نسبت به نصب علائم‌ رانندگی، خط کشی جاده‌ها، نصب گادریل و ابنیه اقدام کند.

موسوی از مستقرشدن نمایندگی اداره امور عشایر در شهرستان لنده خبر داد و گفت:  مردم عشایر نشین این شهرستان با داشتن جمعیت بالایی در هنگام کوچ با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی بیان کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته با مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد به زودی برای ارائه خدمات رسانی مطلوب و بهتر، اداره امور عشایری در شهرستان لنده راه اندازی می‌شود.

موسوی ادامه داد:  پارک‌ها، معابر و خیابان‌های شهرستان لنده به لحاظ روشنایی وضعیت مطلوبی ندارندکه امیدواریم شهرداری نسبت به نصب روشنایی هرچه سریع تر اقدام کند، زیرا نبود روشنایی کافی در یک شهر سبب افزایش  آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41452/P/S6,69/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۸۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی، سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم نمادین نواخته شدن زنگ سلامت در دبستان شهید پرهیزگار مادوان گفت: هفته سلامت فرصت مناسبی برای بیان اهمیت و جایگاه بسیار مهم سلامت و بهداشت در راستای تامین سلامت کودکان و نوجوانان است.

وی افزود: ارتقاء سطح سلامت دانش‌آموزان سرمایه‌گذاری مهمی برای نسل‌های آینده است که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز به آن توجه ویژه‌ای شده است.

جمالی آرند اظهار کرد: آموزش و پرورش به دلیل اینکه جامعه بزرگ دانش‌آموزی را در اختیار دارد می‌تواند در حوزه سلامت بسیار اثر گذار باشد.

سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تاکید ویژه‌ای بر روی موضوع سلامت دانش آموزان در دو بخش جسمی و روحی شده است، خاطرنشان کرد: بر اساس این سند باید در مدارس به دنبال تربیت نسلی باشیم که با فراگیری اصول مختلف بهداشتی و سلامتی در مسیر توسعه کشور گام بردارند.

جمالی آرند تصریح کرد: آمادگی داریم با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی، برنامه‌ها و مراقبت‌های بهداشتی حوزه سلامت را در جامعه دانش‌آموزی عملیاتی و ترویج دهد.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1227943 برچسب‌ها مدارس

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد
  • خط کشی یکصد کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • وقوع سیلاب و بارش تگرگ در چند شهرستان استان اصفهان
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در شهرستان دنا
  • روکش آسفالت محور روستایی اسلامیه سرند
  • زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد
  • درخشش هنرمندان لنده‌ای در ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری آسمان هشتم