Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-18@02:17:06 GMT

پاسخ مشکوک فرهاد مجیدی به کاپیتان استقلال

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۸۸۴۳

به گزارش مهر، پژمان منتظری یکی از کاپیتان‌های تیم فوتبال استقلال امروز با انتشار پیامی از اینکه باشگاه با او برای فصل بعد مذاکره نداشته است، گلایه کرد. منتظری همچنین اعلام کرد که با این وضعیت بر خلاف میل باطنی اش، ادامه همکاری با استقلال میسر نیست.

چند ساعت بعد فرهاد مجیدی سرمربی موقت استقلال در فصل گذشته به صورت محترمانه پاسخ منتظری را داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجیدی با انتشار تصویر تماس ناموفقش با منتظری نوشت: روز گذشته بعد از جلسه با آقای فتحی با اولین بازیکنی که تماس گرفتم پژمان منتظری بود. پژمان بزرگ تیم ماست و باید بمونه.

صرفنظر از واکنش مجیدی به اظهارات منتظری که سعی شده در کمال احترام پاسخ او را بدهد، نکته حائز اهمیت دیگری وجود دارد. اینکه نقل و انتقالات استقلال زیر نظر فرهاد مجیدی در حال انجام است. مدیران استقلال بارها اعلام کرده اند مذاکره با سرمربی خارجی ادامه دارد اما تیمِ فصل آینده با نظر فرهاد مجیدی بسته می شود. در واقع مهمترین پیام مجیدی این است که فصل آینده در کادر فنی استقلال حضور دارد؛ چه به عنوان سرمربی؛ چه به عنوان دستیارِ سرمربی خارجی.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۸۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!

به گزارش "ورزش سه"، رکوردی که برای سالهای نسبتا طولانی در اختیار برانکو ایوانکوویچ قرار داشت، در لیگ بیست و یکم از سوی تیم فرهاد مجیدی ربوده شد تا استقلال در قامت پرامتیازترین قهرمان فوتبال حرفه‌ای ایران مطرح شود.

استقلال در لیگ بیست و یکم 68 امتیاز به دست آورد تا با اختلاف معنادار نسبت به پرسپولیس در صدر جدول قرار بگیرد. البته آبی‌ها در هفته پایانی فرصت دستیابی به هفتادمین امتیاز فصل را هم داشت اما تساوی بدون گل برابر نفت مسجدسلیمان در روز جشن قهرمانی، رویای تیم استقلال را نقش بر آب کرد.

این در حالی است که حالا پرسپولیس در شرایطی راهی آبادان شده که 49 امتیاز از 23 بازی این فصل کسب کرده و تنها در یک حالت رکورد تیم مجیدی را خواهد شکست: پیروزی در تمام بازیهای فصل. در این صورت پرسپولیس 70 امتیازی خواهد شد و این رکورد جاودانه را در اختیار خواهد داشت.

بهترین قهرمانان فوتبال ایران را در زیر می‌بینید:
1. بیست و یکم: استقلال 68 امتیازی (فرهاد مجیدی)
2 و 3. بیستم و نوزدهم: پرسپولیس 67 امتیازی (یحیی گل‌محمدی*)
4 و 5. بیست و دوم و شانزدهم: پرسپولیس 66 امتیازی (یحیی گل‌محمدی و برانکو)
6. هفدهم و چهارم: پرسپولیس و فولاد 64 امتیازی (برانکو و فرانچیچ)
* در لیگ نوزدهم یک نیم فصل گابریل کالدرون هدایت پرسپولیس را برعهده داشت

نکته جالب اینکه پرسپولیس در دو قهرمانی نخست یحیی گل‌محمدی برای اولین بار در فصول 16 تیمی موفق شد به رکورد 67 امتیازی برسد و در حالی که انتظار می‌رفت این آمار دست نیافتنی باشد، فرهاد مجیدی رکورد یحیی را شکست. همچنین پرسپولیس در اولین قهرمانی با برانکو نیز 66 امتیاز به دست آورد و در آن فصل با اختلاف 9 امتیازی نسبت به ذوب‌آهن عنوان قهرمانی را به دست آورد.

البته در بین پرامتیازترین تیمها باید به نایب قهرمانانی اشاره کرد که در حالت عادی با این تعداد امتیاز باید جام را بالای سر می‌بردند؛ این افسوس بزرگ در ابتدا به سپاهان می‌رسد که در لیگ بیستم و همچنین فصل گذشته، 65 امتیاز به دست آوردند اما چیزی بیشتر از نایب قهرمانی نصیبشان نشد. به عبارتی سپاهان در 17 فصل از لیگ برتر با این حدنصاب امتیازی می‌توانست قهرمان شود اما تیم مورایس و نویدکیا به پرسپولیس سرسخت یحیی گل‌محمدی خوردند.

همچنین پرسپولیس در لیگ بیست و یکم با 63 امتیاز نتوانست قهرمان لیگ برتر شود، آن هم در شرایطی که برانکو در اخرین فصل حضورش با امتیاز کمتر جام را بالای سر برده بود. به عبارتی تیمهای پرسپولیس و سپاهان در این سه فصل، استاندارد یک تیم نایب قهرمان را هم افزایش دادند و احتمالا این فصل هم پرسپولیس و استقلال با بیشتر از 60 امتیاز دستشان از جام کوتاه خواهد ماند.

فراموش نکنید که استقلال که تا اینجا با 50 امتیاز صدرنشین است، در صورت پیروزی در تمام مسابقات خود شانس این را خواهد داشت تا اولین قهرمان 71 امتیازی فوتبال ایران لقب بگیرد. همچنین اگر استقلال یک لغزش داشته باشد و با شش برد و یک تساوی فصل را به پایان برساند، اولین تیم تاریخ این باشگاه خواهد شد که 69 امتیاز به دست می‌آورد.

پیش از ورود برانکو ایوانکوویچ به ایران هیچ تیمی در لیگ برتر به متوسط 2.2 امتیاز به ازای هر بازی نرسیده بود و برای سالهای طولانی از متوسط دو امتیازی هم دور بود اما حالا اوسمار و نکونام شب را با رویای اولین قهرمان 70 امتیازی به پایان می‌رسانند، رویایی که ژوزه مورایس هم در ابتدای فصل به تیمش دیکته کرده بود اما هرچه گذشت آنها از این حدنصاب تاریخی دور و دورتر شدند.

دیگر خبرها

  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • حال خوب با اخراج فرهاد مجیدی
  • (عکس) فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد
  • (عکس) رونمایی فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه
  • فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد | عکس
  • استوری جدید فرهاد مجیدی در برج خلیفه دبی + عکس
  • فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی گزینه‌های تراکتور
  • گل محمدی برای سرمربیگری یک رقیب محبوب استقلالی پیدا کرد