Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-20@02:18:36 GMT

واکنش سلمان‌خان به تهدیدشدن خواننده بالیوود

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۸۸۴۶

به گزارش فارس به نقل از تایمز آو ایندیا، «سلمان خان» ستاره مشهور بالیوود که به تازگی فیلم «بهارات» را در کنار «کاترینا کایف» بازی کرده، اینبار نه بخاطر فیلم که بخاطر تهدید به مرگ «سونا موهاپاترا» خواننده از سوی یکی از هوادارانش در توئیتر، تیتر اخبار و حواشی رسانه‌ها و فضای مجازی شده است.

سلمان خان پس از انتشار این خبر ناراحت‌کننده در توئیتر نوشت: زمانی‌که شما می‌دانید کسی که کامنت زیر عکس شما می‌نویسد، هویتی جعلی از خود ارائه می‌دهد و شما باید به سادگی و خیلی راحت او را نادیده بگیرید، زیرا اهمیتی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیرا کسی که هویت واقعی خود را ارائه کند، مراقب رفتار و گفتار خود خواهد بود.

او در ادامه افزود: بسیاری اوقات جنگ میان باشگاه‌های هواداران هنرمندان باعث لطمه شدید به آن هنرمند می‌شود. در مورد کسانی هم که به اشتباه فکر می‌کنند می‌توانند هویت خود را پنهان کنند باید گفت که تنها در عرض ۵ دقیقه می‌توان رد آن‌ها را گرفت و آن‌ها را شناسایی کرد، هرچند گفتم که من واقعا به این موارد اهمیتی نمی‌دهم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۸۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید خوردk فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی»

به گزارش همشهری آنلاین، ضبط بخش‌های مربوط به ایران باستان سریال «سلمان فارسی» به تازگی آغاز شده و حدود یک سال و نیم ضبط آن به طول می‌انجامد.

در این بخش دوره کودکی شخصیت سلمان فارسی جلوی دوربین خواهد رفت که از بازیگران شناخته شده محسوب نمی‌شود. عنوان شده است فصل ایران باستان یکی از پربازیگرترین فصل‌های این مجموعه تاریخی است و بیش از ۶۰ بازیگر در این فصل به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلمبرداری بخش ایران باستان تا بهار و تابستان با محوریت شهرک غزالی و مجموعه ماربین ادامه دارد و در مقاطعی قرار است بخش‌هایی از کار در سمنان ادامه یابد. پیش‌تر در اسفندماه ۱۴۰۲ فرو ریختن آوار در محل فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی» در شمال شاهرود جان دو هنرور را گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تکذیب بازی فیروز کریمی در سریال سلمان فارسی فرو ریختن آوار در محل فیلمبرداری سریال سلمان فارسی / 2 نفر جان باختند 4 نفر مصدوم (+فیلم) فوت 2 بدلکار سریال «سلمان فارسی» بر اثر ریزش آوار (+فیلم)/ اعلام اسامی جان‌باختگان و مصدومان

دیگر خبرها

  • واکنش معنادار وزیر روحانی به تذکر دفتر رهبری به مسئولان بخاطر رفتار بی قاعده در حجاب
  • معروف‌ترین خواننده جهان و نامزدش به تهران آمدند/ عکس
  • کلید خوردk فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی»
  • بازگشت جنجالی گشت ارشاد به خیابان‌ها در میانه تنش ایران و اسرائیل؛ این چه تدبیری است؟ چه کسی دستور داد؟
  • رستوران جنجالی که خواننده زدبازی راه انداخت
  • حساسیت کاربران اینترنتی به موضوع حجاب و گشت ارشاد بیش از تنش میان ایران و اسرائیل! + نمودار
  • بازگشت جنجالی گشت ارشاد به خیابان‌ها در میانه تنش بین ایران و اسرائیل؛  این چه تدبیری است؟ چه کسی دستور داد؟
  • از انتشار آهنگ جدید خواننده انقلابی تا غوغای دروازه بان تیم ملی
  • حساسیت کاربران توئیتر به موضوع حجاب و گشت ارشاد بیش از تنش میان ایران و اسرائیل
  • فصل ایران باستان «سلمان فارسی» کلید خورد