Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@11:58:45 GMT

عوارض بالا، مانع اصلی هتل سازی در قزوین

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۹۱۰۵

عوارض بالا، مانع اصلی هتل سازی در قزوین

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علیرضا خزائلی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در نشست ستاد سرمایه گذاری استان، دریافت عوارض بالا را مانع اصلی هتل سازی در قزوین دانست و گفت: با تحمیل چنین هزینه‌هایی از سوی شهرداری، امکان ساخت هتل در قزوین وجود ندارد.

خزائلی با اشاره به ضرورت تاسیس حداقل یک هتل پنج ستاره در قزوین، افزود: هم اکنون ۲ پروژه ساخت هتل پنج ستاره در کورانه با پیشرفت فیزیکی یک و پنج درصدی به صورت نیمه کاره رها شده و شهرداری برای یکی از آن‌ها عوارض ۹۰ میلیارد ریالی صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: ۲ نقطه در منطقه باراجین و ضلع جنوبی هفت دره، بهترین فضا برای ساخت هتل پنج ستاره هستند.

انتهای پیام/ک

نشست ستاد سرمایه گذاری استان قزوین 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۹۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشیدی کوچی: از اقتصاد سر درنمیاورم اما دلار تا ۷۰ هزار تومان بالا می‌رود!

رشیدی کوچی در خصوص افزایش قیمت ارز، گفت: من خیلی از اقتصاد سر در نمیاورم ولی فکر می‌کنم دلار تا ۷۰ هزار تومان بالا برود البته امیدوارم بعد از این مصاحبه نگویند که رشیدی گفت ۷۰ هزار تومان و ما می‌خواستیم ۶۰ هزار تومان نگه داریم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جلال رشیدی کوچی، عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها، در خصوص گرانی و وجود فساد در گفتگویی تاکید کرد:عمده فسادی که داخل مملکت اتفاق می‌افتد به دلیل این است که ساختار اقتصادی ما مشکل دارد و ما چون تحریم هستیم، اعتماد ببین ساختارهای اقتصادی ما مشکل دارد، تلاش می‌کنیم که به روش‌های غیر شفاف اقتصادمان را نگه داریم. شاهد خواهیم بود که در این فضای غیر شفاف و وجود پول‌های کلان حتماً فساد اتفاق خواهد افتاد و یکی از دلایل بی اعتمادی مردم می‌تواند همین باشد. حال امیدواریم این ساختارها درست شود.

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها در رابطه با خالص‌سازی که در سیاست و جدیدا به نوعی خالص‌سازی در اظهارات دینی را شاهد هستیم، تصریح کرد: به نظر می‌رسد یک جریانی در حاکمیت که مطلوب اکثریت هم نیست که البته اکثریت حاکمیت منظور است، یک شاخه‌ای از یک جریان در حاکمیت به دنبال خالص‌سازی با اهداف میان مدت و بلند مدت هستند که من مطمئن هستم این اتفاق نخواهد افتاد.

وی افزود: مقام معظم رهبری هم تذکری دادند که مسئولان به دنبال مناسب بالاتر نباشند که این یک تلنگری است که من هشدار این جریان را از یک یا دو سال قبل دادم و نیز تقویت شد تا به اینجا رسیده است که امروز شاهد حضور آن‌ها در مجلس هستیم. متاسفانه در دولت هم به نظر می‌رسد که اکثریت آن‌ها موفق شدند؛ دولت را در اختیار داشته باشند.

رشیدی کوچی گفت: این جریان باعث می‌شود که بدون هیچ ابایی کوچکترین منتقدین را هم کنار بزنند و نگران این هم نباشند که سرمایه اجتماعی کاهش پیدا میکند، فلذا به نظرم این اتفاق بی‌اعتمادی را گسترش می‌دهد و من امیدوارم با حضور آگاهانه مردم در انتخابات ریاست جمهوری بعد خط بطلانی بر این جریان باشد. من قبلاً هم گفتم قهر کردن مردم با صندوق رای راهکار نیست، چون باعث می‌شود که این جریان تقویت شود امیدوارم در ریاست جمهوری افراد قوی تایید شوند که بتوانند یک رقابت سالمی رو داشته باشند.

رشیدی کوچی در خصوص افزایش قیمت ارز و صحبت‌های روابط عمومی دولت نسبت به نقادان، گفت: من خیلی از اقتصاد سر در نمیاورم ولی فکر می‌کنم دلار تا ۷۰ هزار تومان بالا برود البته امیدوارم بعد از این مصاحبه نگویند که رشیدی گفت ۷۰ هزار تومان و ما می‌خواستیم ۶۰ هزار تومان نگه داریم و دیدید روابط عمومی دولت به نقادان گفتند تروریست اقتصادی و همین جریان که خدمت شما عرض کردم می‌بینیم که برچسب‌های جدید دیگری چون ضد ولایت فقیه، ضد انقلاب، یهودی و تروریست اقتصادی و نمی‌دانم بعداً چه چیز دوباره‌ای بسازند، خدا می‌داند!

این نماینده مجلس در پایان گفت: من فقط به آن‌ها پیشنهاد می‌کنم که صحبت‌های خود در دولت آقای روحانی را مرور کنند و زمانی که دلار افزایش پیدا می‌کرد، چه صحبت‌هایی می‌کردند!؟ امروز که دلار افزایش پیدا می‌کند، چه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • گروسی: دنبال سفر به ایران هستم/ غنی‌سازی با خلوص بالا به معنای ساخت بمب نیست
  • شناسایی ۹۱ هزار فرد مبتلا به فشار خون در قزوین
  • سیستم‌های ذخیره‌ انرژی با گرافن نانوسلولی متحول می‌شوند
  • خنجر از خودی: ستاره سابق مانع قهرمانی آرسنال!
  • کاربرد توری مش + راهنمای خرید عمده از سراسر کشور
  • بالاماندن نرخ بهره در آمریکا برای جهان نگران‌کننده است
  • چرا قیمت طلا در بازار جهانی رو به افزایش است؟
  • رشیدی کوچی: از اقتصاد سر درنمیاورم اما دلار تا ۷۰ هزار تومان بالا می‌رود!
  • مشکلات پرداخت عوارض خودرو و بالا بودن نرخ کارمزد دغدغه رانندگان شد
  • در نظر گرفتن مشوق برای ساخت هتل در تهران