Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@11:43:33 GMT

ترکی: اتفاقات فولاد آره‌نا ضعف مفرط مدیریت است

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۶۰۶۰۴

ترکی: اتفاقات فولاد آره‌نا ضعف مفرط مدیریت است

محسن ترکی معتقد است تمام بی برنامگی های رخ داده در بازی دو تیم پرسپولیس و داماش به دلیل حضور غیرفوتبالی ها در راس امور است.

محسن ترکی داور بازنشسته فوتبال کشور در رابطه به مشکلاتی که در دیدار پرسپولیس و داماش گیلانیان پیش آمد و بازی با 40 دقیقه تاخیر آغاز شد، در گفتگو با "ورزش سه" گفت: اگر این وقفه در جریان بازی می بود، نمی توانست بیشتر از 30 دقیقه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معمولا طبق قانون هر بازی بیش از دو مرتبه نمی تواند قطع شود و این وقفه نباید بیشتر از 30 دقیقه باشد. 


وی در مورد اینکه وظیفه داور در این مواقع چیست، بیان کرد: مهم ترین ماموریت داور حفظ سلامت بازیکنان و هواداران است و نباید در چنین شرایطی اگر امنیت وجود ندارد، اجازه بازی را صادر کند. ولی شرایطی که ما دیدیم از حیطه وظایف داور خارج است.


ترکی در ادامه به منشا بروز این مشکلات اشاره کرد و افزود: این اتفاق مسخره است. این ها همه به ضعف های مدیریتی فوتبال ما بازمی گردد. ببینید چند نفر از فدراسیون ما آنجا حاضر هستند؛ حداقل 10 نفر به ورزشگاه رفته اند. برای مصاحبه کردن که همه هستند. پس شما که آنجا هستید، وظیفه اتان چیست؟ در هیچ جای دنیا چنین اتفاقی نمی افتد. الان مردم یک ساعت است که منتظر نشسته اند تا این بازی را ببینند و هیچ کس هم به خاطر وقتی که از مردم گرفته شده تاکنون معذرت خواهی نکرده است.


در حال صحبت با ترکی بودیم که بازیکنان به زمین بازگشتند؛ ترکی در رابطه با این موضوع گفت: نمی شود که این بازی را تعطیل کنند. همیشه گفتم تا این ها یعنی افراد غیر فوتبالی باشند و افراد غیرفوتبالی حکومت کنند، وضعیت بهتر نمی شود. برای بازی سپاهان وپرسپولیس هم همینگونه بود و به یکباره یک قانون درآوردند. باید جایگاه هواداران داماش را خالی می گذاشتند. بروید و ببینید مدیران فوتبالی فعلی فوتبال ما کجای فوتبال بوده اند.

محسن ترکی جام حذفی کمیته داوران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها محسن ترکی جام حذفی کمیته داوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۰۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه اتفاقات عجیب در فوتبال ایران | شما بخندید، ما ادامه می‌دهیم!

به گزارش همشهری‌آنلاین، یکی از پدیده‌های جالب فوتبال ایران این است که یک خطای بزرگ اتفاق می‌افتد، مدتی سروصدا به پا می‌شود، مردم جوک‌هایشان را می‌سازند، اما در نهایت با فروکش‌کردن حواشی، اصل موضوع پابرجا باقی می‌ماند. مثلا یادتان هست چقدر به پاداش ۲۰‌هزار دلاری اعضای هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال اعتراض کردیم و با آن جوک ساختیم؟ آخرش چه شد؟ چند نفرشان پول را برگرداندند؟

اصلا کسی به‌طور جدی وارد موضوع شد که چرا شما اینطور باید در امانت خیانت کنید؟ حالا داستان خداداد افشاریان و پسرش هم همین است؛ همان شازده‌پسری که روی آنتن تلویزیون مشخص شد شناسنامه‌اش را درست کوچک کرده! حالا خبر رسیده استاد با همین شرایط با ۷‌بار حضور به‌عنوان داور وسط، از رکوردداران قضاوت در لیگ یک است. شما بخندید، آنها ادامه می‌دهند!

کد خبر 846581 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • ادامه اتفاقات عجیب در فوتبال ایران | شما بخندید، ما ادامه می‌دهیم!
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول
  • ال‌کلاسیکو سوپرجنجالی: برای لالیگا آبرو نماند!
  • شب داغ فوتبال آرژانتین: کامبک بوکا و حذف ریور
  • خطر سقوط به دليل مشكل آمادگى بدنى؛ بحران بدنسازی عامل شکست‌های فولاد 
  • بوقچی‌های فوتبال این بار در لیگ یک جنجال آفرینی کردند
  • فینال جام حذفی هلند: آتش‌سوزی و توقف بازی (عکس)
  • موج‌سواری تیم فوتبال خیبر در دریای ناآرام بابل
  • دو اتفاق مهم در سیرجان؛ حالا دیگر فوتبال ۹۰ دقیقه نیست!