Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@14:15:34 GMT

انتقاد شدید نماینده مجلس به مدیران فدراسیون فوتبال

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۶۱۳۰۴

انتقاد شدید نماینده مجلس به مدیران فدراسیون فوتبال

احسان قاضی زاده هاشمی به شدت از مسئولان فدارسیون فوتبال و مهدی تاج که در برگزاری بازی فینال جام حذفی به شکلی مناسب ناکام بوده اند، انتقاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار پرسپولیس و داماش گیلانیان در شرایطی از ساعت 23:20 دقیقه یکشنبه شب در ورزشگاه فولاد آره نا برگزار شد که باید طبق برنامه از ساعت 21 آغاز می شد ولی عدم در نظر گرفتن جایگاه برای هواداران داماش سبب شد تا مدیرعامل این باشگاه به بازیکنانش اجازه بازی ندهد تا اتفاقاتی رقم بخورد که معمولا در هیچ جایی شاهدش نیستیم و در میان اتفاقات نادر دنیای فوتبال به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اتفاقات رخ داده در ورزشگاه فولاد آره نا با انتقاد شدید از عملکرد مهدی تاج که اکنون در ایران حضور ندارد و همینطور مسئولان برگزاری دیدار فینال جام حذفی در صفحه توئیتر خود نوشته :« اتفاق تاریخی در بازی پرسپولیس-داماش نوبرانه جدیدی در مدیریت تاج بر فدراسیون فوتبال است که باعث آواره شدن چهل هزار تماشاچی که از راه های دور و نزدیک در گرمای اهواز به ورزشگاه آمده اند، شده است. آقایان بفرمایند نهایتا چه کسی باید پاسخگو باشد؟»

 

فدراسیون فوتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۱۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی

  روابط عمومی بنیادشهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان،  نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان با حضور در منازل شهیدان احمد حبیبی فر و علی قاسمی با خانواده این شهیدان معظم دیدار و گفتگو کردند و از صبر و ایستادگی والدین این شهیدان والا مقام تجلیل کردند.

 حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در این دیدار با تجلیل از صبر و بردباری والدین شهیدان، بر اهمیت ادامه راه شهدا، تاکید کرد.

 میرحسینی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: همه ما مدیون خون شهدایی هستیم که همه هستی و حیات خود را در راه اسلام، ولایت و عزت کشور عزیزمان فدا کردند لذا امروز وظیفه داریم راه و آرمانهای آنان را با قدرت ادامه دهیم.

 سرباز وظیفه علی قاسمی در پی حمله تروریستی اشرار به واحد گشت کورین شهرستان زاهدان در ۱۴۰۳/۱/۱۸، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 احمد حبیبی فر در حمله تروریستی ۱۶فروردین ماه ۱۴۰۳در راسک به شهادت رسید.
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضبلطی فدراسیون فوتبال
  • دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی
  • جایگزین احسان لشگری در تیم ملی به‌زودی معرفی می‌شود
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • (ویدیو) انتقاد شدید رئیس دانشکده روانشناسی تهران از مدیران تلویزیون
  • انتقاد شدید از ستاره بارسا: عجب احمقی هستی!
  • آمریکا دیگر اعجوبه‌ای مثل مسی را نخواهد دید
  • پاسخ عجیب مورایس به انتقاد شدید از سپاهان؛ به خاطر موهای من است!