Web Analytics Made Easy - Statcounter

پدیده سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرد.

طرفداری- باشگاه پدیده شهر خودرو در پی صعود به لیگ قهرمانان آسیا بیانیه‌ای را منتشر کرد.

به گزارش فارس، متن این بیانیه به شرح زیر است:

مردم نجیب، دوست داشتنی و گرامی مشهد و خراسان

سلام،

با اینکه از پایان هجدهمین دوره لیگ برتر چند هفته ای می گذرد اما امشب با برگزاری فینال جام حذفی فوتبال ایران، صعود تیم فوتبال پدیده شهر خودرو به عنوان تنها نماینده فوتبال شرق کشور به مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مسجل گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون شک این اتفاق تاریخی که برای نخستین بار رخ داده است ، برای مردم عزیز مشهد و خطه خراسان یک شادی بزرگ را به ارمغان آورده است.

حلاوت و شیرینی صعود نماینده فوتبال پرافتخار خراسان به لیگ قهرمانان آسیا، گوارای  وجود  مردم شریف و قهرمان مشهد و خراسان سرافراز، باد. 

جوانان غیور و حماسه آفرین تیم پدیده شهر خودرو  با درخشش خیره کننده خود در رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور و با عنایت امام مهربانی ها حضرت ثامن الحجج(علیه السلام) بار دیگر افتخارآفرین شدند و با صعود به لیگ قهرمانان آسیا برگ زرین دیگری به افتخارات ورزش این استان افزودند.

اتفاقی که قطعا علاوه بر تلاش های خستگی ناپذیر مدیران ، کادر فنی ، بازیکنان وسایر عوامل باشگاه بزرگ پدیده شهر خودرو ، اگر حمایت های مردم و هواداران پرشور مشهدی و خراسانی و البته حمایت های مدیران شهری و استانی را نداشت این اتفاق بزرگ مسجل نمی گردید.

باشگاه پدیده شهر خودرو بر خود لازم می داند اولا از هواداران پرشور خود به عنوان یار دوازدهم که همواره حمایت های خود را از این تیم دریغ نداشتند و انگیزه ای مضاعف به تیم بخشیدند تشکر نماید.

همچنین بایداز تلاش های تمامی مدیران به ویژه استانداری خراسان رضوی ، شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد، دادستانی ،ادراه کل ورزش و جوانان ، تربیت بدنی آستان قدس رضوی، هیات فوتبال خراسان رضوی، رسانه های گروهی و همچنین دلگرمی و مساعدت های نماینده محترم ولی فقیه حضرت آیت الله علم الهدی و حجت الاسلام پژمان فر نماینده محترم مردم مشهد و کلات قدردانی نماییم.

در این موفقیت البته باید از شهردار محترم مشهد جناب آقای دکتر کلایی که همیشه در کنارمان بودند قدردانی ویژه نماییم.

امید داریم که موفقیت های تیم پدیده شهر خودرو در فصل آینده لیگ برتر قطعا با حمایت بیشتر تمامی مسئولان و بازهم لطف امام رضا(علیه السلام) ادامه پیدا خواهد کرد و تیم پدیده شهر خودرو نماینده شایسته‌ای برای مردم گرانقدر خطه خراسان باشد.

روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پدیده شهر خودرو

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۱۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سابق رئال مادرید: منچسترسیتی قوی‌تر است و احتمالا صعود می‌کند

از نظر ستاره سابق کهکشانی‌ها، سیتیزن‌ها از شانس بیش‌تری برای صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برخوردارند.

طرفداری | استیو مک‌منمن شانس صعود منچسترسیتی به نیمه‌نهایی لیگ قهرمنان اروپا را بیش‌تر می‌داند.

به گزارش آاس، استیو مک‌منمن، ستاره سابق رئال مادرید، معتقد است منچسترسیتی در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که فردا شب برگزار می‌شود، از شانس بیشتری برای صعود برخوردار است. مک‌منمن که سابقه دو قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را با رئال مادرید در کارنامه خود دارد، در مصاحبه‌ای با میرر گفت:

حالا لیگ قهرمانان واقعاً آغاز می‌شود. به بخشی از مسابقات رسیده‌ایم که فقط بهترین تیم‌ها باقی می‌مانند. با توجه به این‌که بازی رفت منچسترسیتی و رئال مادرید 3-3 مساوی شد، پس به نظرم سیتی از شانس بیش‌تری برای صعود برخوردار است. آن‌ها مدافع عنوان قهرمانی هستند، در فرم خوبی قرار دارند و دوباره به صدر جدول لیگ برتر بازگشته‌اند. رئال مادرید سال آینده تیم بهتری خواهد شد. درست است که آن‌ها جود بلینگام را به خدمت گرفته‌اند، اما با در نظر گرفتن کل بازیکنان، رئال به اندازه منچسترسیتی قدرتمند نیست. دو سال پیش منچسترسیتی چهار گل مقابل رئال مادرید زد و پارسال هم همین‌طور. فکر می‌کنم اگر به دو تیم و اتفاقات گذشته نگاه کنیم، باز هم برای رئال مادرید کار سختی خواهد بود. من شانس زیادی برای صعود رئال نمی‌بینیم.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • ستاره سابق رئال مادرید: منچسترسیتی قوی‌تر است و احتمالا صعود می‌کند
  • دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد
  • بارش باران دیدار العین - الهلال را لغو کرد
  • بدهی‌های خارجی دردسرساز می‌شود / استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • فرمول قهرمانی در لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • توقیف ۱۰۶ خودرو حادثه ساز در خراسان رضوی
  • ۱۰۶ خودرو حادثه ساز در خراسان رضوی توقیف شد
  • رقابت ساحلی بازان در ۴ رشته ورزشی در مشهد
  • دوره آموزش مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شاهرود آغاز شد