Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، هزاران نفر از طرفداران حزب دموکرات راستگرا و مخالف دولت آلبانی در تظاهراتی با حضور در خیابان‌های تیرانا، پایتخت این کشور برگزاری انتخابات جدید و کناره‌گیری نخست‌وزیر را خواستار شدند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس یکشنبه شب گزارش کرد که طرفداران حزب مخالف آلبانی یکشنبه با تجمع مقابل دفتر نخست‌وزیری، ادی راما، نخست‌وزیر و رهبر حزب چپ میانه این کشور را به فساد و ارتباط با جرایم سازمان یافته متهم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجمع کنندگان استعفای راما و تشکیل کابینه موقت برای برگزاری انتخابات زود هنگام مجلس را خواستار شدند.

در جریان برگزاری این تجمع و سخنرانی لویزیم باشا رهبر حزب مخالف، بمب‌های آتش‌زا به سوی دفتر نخست‌وزیری پرتاب شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات اتحادیه اروپا تظاهرات فساد مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۱۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزیین دروازه بین‌المللی پایتخت با ۲۰۰۰ متر ریسه‌های رنگی

در راستای ارتقای سیمای شهری و زیبایی بصری دروازه بین‌المللی پایتخت با ۲۰۰۰ متر طول ریسه رنگی آذین‌بندی بهاری شد.

به گزارش ایسنا، علی نایبی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۹ تهران افزود: به منظور فضاسازی منطقه با چراغ‌ها و ریسه‌های رنگارنگ در ایام عید، علاوه بر ریسه‌های رنگی اجرا شده در عوارضی تهران قم، دو تونل رنگی در بوستان بزرگ ولایت مقابل قلعه شادی، مجاورت ساختمان ستادی، المان ماه و فانوس در بلوار میلاد و ماه در تقاطع شکوفه مطهری و عوارضی تهران قم جانمایی و اجرا شده که باعث جذابیت و زیبایی سیمای شبانه منطقه در این ایام شده است.

وی در خصوص المان حجمی ویژه نوروز به جانمایی ۱۸ تخم مرغ رنگی در معابر پرتردد، برپایی سفره‌های هفت سین در آبنمای خیابان شهرداری شمالی و عوارضی تهران قم اشاره کرد.

بر اساس گزارش سایت شهر، نایبی اکران بنرهای تبریک سال نو و بیانات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال، رنگ آمیزی ۳۰ هزار متر جداول، نیوجرسی و گیت‌های عوارضی به رنگ آبی سفید مطابق پالت رنگ شهر تهران، نصب المان ماه هلال اسماء الحسنی، اکران طرح‌های فرهنگی ماه مبارک رمضان، نصب المان السلام علیک یا روح الله مقابل حرم مطهر امام (ره)، شیپور زن در عوارضی تهران قم، ماه و امید در خیابان مکتب العباس تقاطع خیابان انقلاب و ... از دیگر اقدامات اداره زیباسازی در راستای استقبال از بهار برشمرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عاملان تحرکات خلاف موازین شرع در جشن نوروز شناسایی می‌شوند | ما مخالف شادی و نشاط مردم نیستیم، اما...
  • تظاهرات در فرانسه در اعتراض به تشدید ریاضت‌ اقتصادی
  • تزیین دروازه بین‌المللی پایتخت با ۲۰۰۰ متر ریسه‌های رنگی
  • فرخ‌رو پارسا نخستین وزیر زن ایرانی در نوروز ۴۸: نخست‌وزیری خیلی هم خوب است و اگر بتوانم می‌شوم/ مدرسه‌ی چهارهزار نفره تاسیس می‌کنم
  • تداوم تظاهرات ضدصهیونیستی در پایتخت اردن علی رغم سرکوب
  • ­پایتخت آماده برگزاری راهپیمایی روز قدس
  • تدارک ویژه ورامینی‌ها برای برگزاری تظاهرات جمعه خشم
  • برگزاری تظاهرات ورامینی ها در دفاع از مردم مظلوم غزه در روز جمعه
  • رسانه‌ عبری: اختلاف گالانت و نتانیاهو به نقطه اوج رسیده است
  • حکمتیار از اقامتگاه دولتی خود منتقل شد