Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان بهبهان گفت: پیش از آغاز فصل کشت تابستانه در نامه‌ای از مسئولان منابع طبیعی خواسته شده بود بر مسئله کشت نظارت جدی داشته باشند و موارد تخلف را به مراجع قضائی اعلام کنند. ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۰ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

روح‌اله زندی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بهبهان اظهار داشت: پیش از آغاز فصل کشت تابستانه طی نامه‌ای از مسئولان منابع طبیعی خواسته شده بود بر مسئله کشت نظارت جدی داشته باشند و موارد تخلف را به مراجع قضائی اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از همین رو باید مدیر منابع طبیعی علت عدم نظارت کافی بر بند آبخیزداری آب‌گلام را مشخص کند که اکنون به این روز افتاده و بر اساس برداشت غیرقانونی خشک شده است.

دادستان شهرستان بهبهان بیان کرد: باید مشخص شود چرا پس از فاز اول نظارت‌ها، مسئله به‌حال خود رها شده البته ما صریحا با متخلفان بر اساس قانون برخورد می‌کنیم هماهنگونه که در فاز اول تعدادی لوله جمع‌آوری شده است.

مرگ ماهی‌های بند اوگلوم در واقع خبر نابودی اکوسیستم است

وحید شکاری در گفتگو با خبرگزاری تسنیم در بهبهان اظهار داشت: استفاده از بندهای آبخیزداری جهت پرورش ماهی  اقدامی مناسب جهت حفظ اکوسیستم منطقه است.

وی افزود: خبر مرگ ماهیان بند اوگلوم، فقط مرگ ماهیان نیست، بلکه خبر نابودی اکوسیستم بند و فنا شدن یکی از منابع مهم تغدیه سفره های زیر زمینی است.

تسینم بررسی می‌کند؛ ابهام در مرگ میلیون‌ها ماهی در بند آبخیز‌داری آب‌گلام بهبهان‌عملیات شکار شاه‌ماهی120 میلیون قطعه بچه ماهی در رودخانه‌های گیلان رهاسازی می‌شود

رئیس اداره شیلات شهرستان بهبهان بیان کرد:  بند آبخیز داری اوگلوم، علاوه بر تغدیه سفرهای زیرزمینی و محل امنی جهت زندگی آبزیان منطقه، عاملی تاثیر گذار در جهت مطلوب نگه داشتن آب و هوای شهرستان بهبهان است.

وی در خصوص تلاش ها و رایزنی های اداره شیلات جهت پرورش ماهی در بندهای آبخیزداری گفت: اداره شیلات بارها این موضوع را مطرح کرده و پیشنهاد داده جهت جلوگیری از این حوادث تلخ، این بندها وارد پروسه پرورش ماهی شوند.

آقایان مسئول کجایند

یکی از زمین‌داران منطقه بند آبخیز‌داری گودمو پس از انتشار خبرگزاری تسنیم در خصوص تعمیر لوله‌های شکسته شده از سوی متجاوزان در پیامی بیان کرد: متاسفانه از رور حادثه تا امروز نه مسئولی سرکشی کرده و نه لوله‌ی شکسته شده تعمیر شده است.

وی تصریح کرد: آقایان مسئول دقیقا کجا هستند تا جوابگوی مرگ میلیون‌ها ماهی و آغاز چشم طمع دوختن به بندآبخیز داری گودمو باشند، دریغ از مستقر کردن یک نگهبان که ما زمین‌داران و گاوداری‌ها اطراف از آن مراقبت می‌کنیم.

این شهروند بهبهانی عنوان کرد: انتظار داریم جناب فرماندار فکری به‌حال منابع از دست‌رفته‌ی طبیعی شهرمان کنند و هرچه زودتر از رخ دادن حوادث و ضرر‌های بعدی جلوگیری کند.

انتهای پیام/

R41468/P4001/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۲۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تجهیز دهیاری‌های دره‌شهر به تجهیزات اطفای حریق

فرماندار دره‌شهر گفت: دهیاری‌های دره شهر باید به تجهیزات اطفای حریق مجهز شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، جلسه کمیته اطفای حریق شهرستان دره شهر به ریاست فرماندار و با حضور بخشدار مرکزی، مسئولان منابع طبیعی و دهیاران بخش مرکزی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در محل فرمانداری شهرستان دره شهر برگزار شد.

هوشنگ طاهری، فرماندار دره‌شهر در این جلسه تجهیز دهیاری‌ها به ملزومات اطفای حریق را برای کنترل آتش‌سوزی‌های احتمالی مراتع و مزارع خواستار شد.

وی با اشاره به بارندگی‌های سال زراعی جاری، افزود: شدت بارندگی‌ها در سال جاری موجب پوشش گیاهی مناسب در منطقه شده است و شرایط آب و هوایی احتمال وقوع حریق را افزایش می‌دهد.

فرماندار دره‌شهر خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی و پراکندگی عرصه‌های منابع طبیعی، امکانات شهرستان پاسخگو نیست و مسئولان استانی باید در راستای تجهیز اداره منابع طبیعی شهرستان چه از لحاظ وسایل نقلیه موتوری و چه امکانات اطفای حریق، اهتمام لازم را به کار گیرند.

کد خبر 747132

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • اگر قصد باروری دارید این خوراکی‌ها را حتما بخورید
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • پاکسازی ۲ هکتار از زمین‌های محور قصرشیرین به خسروی
  • ۹۰ طرح تحقیقات کشاورزی در دست اجرا
  • ضرورت تجهیز دهیاری‌های دره‌شهر به تجهیزات اطفای حریق
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری
  • قاچاقچی چوب بهشهر دستگیر شد
  • برخورد قاطع با قاچاقچیان چوب در بهشهر
  • آبگیری ۱۵ میلیون متر مکعبی سازه‌های آبخیزداری بندرلنگه