Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمدمهدی تندگویان، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، طی مراسم تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی 2019 در گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص این مراسم بیان کرد: توجه رئیس جمهور به حوزه ورزش و جوانان در هر دو بخش قابل تحسین است، ما اوایل ماه در حوزه جوانان مراسم افطاری داشتیم و الان هم با ورزشکاران و قهرمانان کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توجه رئیس جمهور در این زمینه توجه خوبی در این سال‌ها بوده و همیشه هم ادامه پیدا کرده است.

وی افزود: همیشه به ورزشکارها اجازه صحبت کردن داده شده و هم دردهای خود را بیان کردند، هم واگویه کردند و هم از آن‌ها تشکر شده است. ورزش ارزان‌ترین و بهترین راه ایجاد سلامت در کشور است.

تندگویان در پایان گفت: توجه هیات دولت، رئیس جمهور و وزیر به این حوزه همیشه باعث دلگرمی همه جوان‌ها بوده است و امیدوارم امتداد پیدا کند. به نوبه خود جا دارد از رئیس جمهور به خاطر وقتی که برای این بچه‌ها در سال‌های اخیر گذاشته است،  تشکر می‌کنم و امیدوارم بچه‌ها هم از این موضوع به نحو احسن استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۲۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال رسمی نخست‌وزیر پاکستان از رئیس جمهور ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در مراسم استقبال رسمی نخست‌وزیر پاکستان از رئیس جمهوری اسلامی ایران، پس از نواخته شدن سرود ملی ایران و پاکستان، سران دو کشور از یگان تشریفات، بازدید کردند و آقای رئیسی به رسم دوستی و یادبود، نهالی در محوطه دفتر نخست‌وزیری پاکستان، کاشت.

سپس، رئیس جمهور کشورمان و نخست‌وزیر پاکستان، اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند.   آقای رئیسی و شهباز شریف، پس از مراسم استقبال رسمی، دیدار و گفتگوی خصوصی داشتند.

دیگر خبرها

  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • پیام رئیس جمهور به زبان اردو
  • استقبال رسمی نخست‌وزیر پاکستان از رئیس جمهور ایران
  • مراسم استقبال رسمی از رئیس جمهور در پاکستان
  • رییس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی در بروجن مردم را ناراضی کرد
  • توجه ویژه به ساحت تربیت زیست بدنی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • حمایت از بخش ورزش‌ در استان قم ضعیف است