Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-18@01:44:59 GMT

عظمت و نفوذ سپاه، مورد خشم دشمنان قرار گرفته است

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۶۲۵۰۷

عظمت و نفوذ سپاه، مورد خشم دشمنان قرار گرفته است

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  محسن بیگلری نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید سپاه سقز ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر اظهار داشت: جای بسی خوشحالی است که عظمت و نفوذ سپاه پاسداران مورد خشم دشمنان، از جمله هرزه گویی‌ها و گستاخی‌های اخیر ترامپ واقع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بیگلری از خدمات ارزنده سپاه در منطقه تقدیر و تشکر کرد و افزود: فرماندهان پیشین از جمله سردار نریمانی، سردار مالکی و سرهنگ رضایی گام‌های مهمی در راستای محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان و روستا‌های دور و نزدیک برداشته اند.

امام جمعه سقز نیز در سخنانی از حضور اقشار مردم در راهپیمایی روز قدس تشکر کرد و اذعان داشت: اخلاق فاضله از مهمترین خصوصیات سرهنگ رضایی در طول خدمت بوده و این بارزترین ویژگی یک فرد مومن می‌باشد.

ماموستا حسینی ضمن توصیه به بصیرت و دشمن شناسی افراد در جامعه تاکید کرد: ما باید از کسانی که زمان قبل از انقلاب و بعد آن را تجربه کرده اند بعنوان الگو استفاده کنیم. امروزه باید به ملت فلسطین بنگریم که پیر و جوان، زن و مرد، کودک و جوانانشان در زندان‌های رژیم اشغالگر قدس شکنجه می‌شوند سپس خوب و بد را از هم تشخیص داده و دشمنان خود را بشناسید.

وی در پایان از خدمات سپاه سقز در راستای فقر زدایی و همچنین انجام کار‌های فرهنگی در سطح شهرستان ویژه تشکر کرد و گفت: امیدوارم این خدمات پررنگ‌تر از گذشته با حضور فرمانده جدید سپاه صورت بگیرد.   انتهای پیام/7727

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۲۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از درس عبرت سپاه به دشمنان ملت ایران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل غلبه حق بر باطل و پیروزی نور بر ظلمت وعده راستین خداوند است. عملیات وعدالصادق مصداق بارز وعده الهی بود که آرامش و اطمینان را نصیب ملت قهرمان ایران و وحشت و اضطراب را سهم اسرائیل غاصب کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی قدردانی از درس عبرت سپاه به دشمنان ملت ایران

دیگر خبرها

  • قدردانی از درس عبرت سپاه به دشمنان ملت ایران
  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است
  • تشکر ماهدشتی‌ها از نیروی سپاه برای پاسخ قاطع به اسرائیل + فیلم
  • مردم خواف در حمایت از پاسخ سپاه به رژیم صهیونیستی تجمع کردند 
  • تشکر مادربزرگ اسلامشهری از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی + فیلم
  • حمایت و شادی کردستانی‌ها در پی حمله موشکی سپاه به رژیم صهیونیستی
  • مردم خواف در حمایت از پاسخ سپاه به رژیم صهیونیستی تجمع کردند
  • اقدام جالب امیرعبداللهیان برای تشکر از سردار حاجی‌زاده | عکس
  • «وعده صادق» سپاه باعث خوشحالی مردم سقز شد
  • تشکر و قدردانی دانش آموزان مدرسه فاضل لنکرانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی + فیلم