Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-16@09:22:49 GMT

در غرفه 4 سالن‌های 10 و 11 پذیرای شما هستیم

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۶۲۷۹۳

در غرفه 4 سالن‌های 10 و 11 پذیرای شما هستیم

تین‌نیوز | 

شرکت حمل و نقل ریلی رجا در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی، صنایع و تجهیزات وابسته با ارائه دست‌آوردها و معرفی خدمات خود پذیرای بازدید کنندگان است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت رجا با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه روزهای ۱۹ تا ۲۲ خرداد ماه سال جاری از ساعت 10 لغایت 18 در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که شرکت رجا در سالن 10 و 11، غرفه 4 پذیرایی متخصصان، مدیران، دانشجویان، خبرنگاران و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است.

نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی کشور با حمایت وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و راه و شهرسازی و با همکاری شرکت‌های عضو انجمن صنایع ریلی ایران، شرکت‌های عضو انجمن صنفی حمل‌ونقل ریلی، دانشکده فنی و مهندسی راه‌آهن، شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی باری و مسافری و شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

رونمایی از آخرین دستاوردها و تکنولوژی‌های صنعت حمل ونقل ریلی ایران و جهان و مشارکت در سرمایه‌گذاری‌ها، از مهمترین اهداف هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته است.

تاکنون بیش از ۱۷۰ شرکت داخلی و خارجی از کشورهای روسیه، ترکیه، چین و لتونی برای حضور در این نمایشگاه بین‌المللی اعلام آمادگی کرده‌اند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شرکت حمل و نقل ریلی رجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۲۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرعت تجارت با همکاری شرکت حمل و نقل کشتیرانی و راه آهن

تین نیوز

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ترکیبی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه همکاری این شرکت با شرکت راه آهن، باعث افزایش سرعت تجارت و ترانزیت خواهد شد، تاکید کرد: منافع همکاری صنایع دریایی و ریلی، برد – برد بوده و به نفع کشور خواهد بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، محسن مالکی مدیرعامل شرکت حمل و نقل ترکیبی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: منافع همکاری صنایع دریایی و ریلی، برد – برد بوده و در نهایت این امر، به نفع اقتصاد کشور خواهد بود.

مالکی تاکید کرد: به منظور تقویت خدمات قابل ارائه در حوزه جابجایی و حمل بار از طریق کریدورهای فعال کشور، اقدامات موثری در زمینه سرمایه گذاری، تقویت زیرساخت ها و توسعه ناوگان ریلی مورد نیاز جهت حمل محمولات کانتینری و غیرکانتینری، از سوی شرکت حمل و نقل ترکیبی در طی دو سال اخیر صورت پذیرفته است که این امر علاوه بر افزایش همکاری فی مابین گروه کشتیرانی و راه آهن، باعث توسعه خدمات حمل و نقل چندوجهی در مسیر کریدورهای طراحی شده در کشور نیز شده است که منافع حاصل از همکاری صنایع دریایی و ریلی، برای ارتقای سطح زنجیره لجستیک کشور بسیار چشمگیر خواهد بود.

به گفته مالکی، حضور واگن های باری شرکت حمل و نقل ترکیبی در کشورهای ترکمنستان، ترکیه و افغانستان و نیز صدور بارنامه های بین المللی SMGS ، نویدبخش توسعه خدمات حمل و نقل بین المللی و یکپارچه در سطح منطقه خواهد بود که این مهم با برنامه ریزی در جهت افزایش سرعت سیر ناوگان باری و نیز ارتقای قابلیت بکارگیری واگن ها در اسرع وقت منجر به توسعه خدمات حمل و نقل دریایی گروه کشتیرانی در آب های آزاد جنوب و دریای خزر در شمال کشور، شده است.

وی ضمن استقبال از سیاست مدیرعامل راه آهن در افزایش سرعت سیر بازرگانی، تصریح کرد: این شرکت آمادگی کامل دارد تا با همکاری راه آهن جمهوری اسلامی ایران، نسبت به افزایش سرعت سیر و حمل از مبدأ بار تا بارگیری بر روی کشتی در بندر یا برعکس، اقدامات لازم را انجام دهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ◄ زیان دهی راه آهن به دلیل ضعف مدیریت و کهنه بودن ناوگان ریلی
  • فردا؛آغاز بکار سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • برپایی نمایشگاه دستاورد‌های هنرمندان بسیجی و دانش آموزان در آباده
  • برگزاری نمایشگاه تولیدات داخلی در پروان
  • ◄ کاهش سهم حمل ونقل ریلی در سفرهای نوروزی
  • افزایش سرعت تجارت با همکاری شرکت حمل و نقل کشتیرانی و راه آهن
  • ◄ چالش های تنظیم گری در حمل و نقل ریلی/ آیا راه آهن می تواند تنظیم گر حمل و نقل ریلی باشد؟
  • وقتی کنسرت‌ها با چند تغییر برگزار می‌شوند/ حضور جدی در شهرستان‌ها
  • کدام خواننده‌ها اردیبهشت کنسرت دارند/قیمت بلیت‌های جدید چقدر است؟
  • ۲۱۰ هزار نفر در طرح ضیافت بهاری در زنجان شرکت کردند