Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ جابر پاپری افزود: ساعت ۳:۴۰ بامداد امروز در کیلومتر ۹ جاده خورموج-اهرم، یک دستگاه سمند به علت سرعت غیرمجاز واژگون شد و همه پنج سرنشین خودرو جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: سرنشینان این خودرو ۱۸ تا ۲۲ سال داشتند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر از رانندگان خواست از تخلفات حادثه ساز مانند سرعت و سبقت غیر مجاز و تجاوز و انحراف به چپ خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ پاپری با اشاره به اهمیت بستن کمربند ایمنی، بیان کرد: در تصادفاتی که در چند وقت گذشته داشته‌ایم، یکی از عوامل جان باختن سرنشینان، نبستن کمربند ایمنی بوده است.

وی همچنین با بیان اینکه بیشتر قربانیان سوانح رانندگی در مدت اخیر جوانان ۱۸ تا ۲۶ سال بوده‌اند، گفت: علاوه بر اینکه از جوانان که آینده سازان کشور هستند می‌خواهیم به قوانین بیشتر دقت کنند از خانواده‌ها نیز درخواست داریم بر عملکرد فرزندانشان نظارت داشته باشند تا شاهد حوادث کمتری باشیم.

انتهای پیام/ک

واژگونی سمند پنج قربانی داشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۳۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم

حادثه انحراف اتوبوس از جاده در محور میمه به گلپایگان ۱۱ مصدوم برجا گذاشت.   به گزارش صداوسیما، رئیس جمعیت هلال احمر بخش میمه گفت: در پی گزارشی از انحراف یک دستگاه اتوبوس ازجاده دراین محور در بامداد امروز، سه گروه عملیاتی هلال احمراز پایگاه قرقچی میمه به محل حادثه اعزام شدند.   محمدجواد نوروزی افزود: نیرو‌های هلال احمر پنج نفر از مصدومان این حادثه را به بیمارستان حضرت محمد میمه و ۶ مصدوم دیگر را هم به بیمارستان شهرستان گلپایگان منتقل کردند.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جاری شدن سیل در استان یزد / واژگونی چندین کامیون در جاده‌های استان
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • واژگونی خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور سلماس - تسوج
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • ۱۶ کشته و ۲۸ مفقود درپی واژگونی قایق پناهجویان
  • پنج کشته در پی واژگونی قایق مهاجرین در کانال مانش
  • واژگونی همزمان ۳ خودروی پژو در محور یاسوج به اصفهان/ مرگ ۳ راننده
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت