Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@13:06:25 GMT

شهرداری همدان رسیدگی به امور مردم را اولویت قرار دهد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۶۳۲۹۲

شهرداری همدان رسیدگی به امور مردم را اولویت قرار دهد

به گزارش خبرنگار مهر، مریم روانبخش صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: تکریم ارباب رجوع، بهبود وضعیت خدمت‌رسانی و تسهیل مراجعات مردم به واحدهای شهرداری باید در زمره مهم‌ترین اهداف و اولویت های مدیریت شهری قرار گیرد.

روانبخش با بیان اینکه شهرداری، بیشترین تأثیرگذاری را در جامعه دارد، اضافه کرد: مدیریت شهری همواره باید تقویت شود چرا که پشتیبانی مردم از این نهاد مردمی، رمز موفقیت آن‌هاست و بدون همراهی مردم نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه حقوق شهروندی باید سرلوحه امور قرار گیرد، اظهار کرد: اگر شهرداری حقوق شهروندی را به عنوان نقشه راهی برای اهتمام بیشتر به حقوق شهروندان لحاظ کند، گام مهمی به سوی نهادینه کردن رعایت حقوق شهروندی برداشته است.

روانبخش یکی از اولویت‌های راهبردی شهرداری را برنامه‌ریزی به‌منظور کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها و امور مراجعین برشمرد و گفت: در همین راستا روند پیگیریها باید به‌روز باشد و بسیاری از پرونده‌ها در کوتاهترین زمان ممکن به سرانجام برسد.

رئیس کمیسیون حقوقی و رسیدگی به شکایات مردمی شورای شهرهمدان اضافه کرد: رسیدگی جدی به امور شهروندان، آینه‌ای روشن از مطالبات مردمی از مدیریت شهری است که متأسفانه گاهی مواقع، پرفرازونشیب بوده در حالیکه شهروندان به دنبال حفظ حرمت کرامت و حیثیت والای انسانی و دستیابی به حقوق خود هستند.

مریم روانبخش با بیان اینکه مشارکت، همکاری و مسئولیت پذیری شهروندان برای احقاق حقوق آنها حائز اهمیت است، ادامه داد: نکته کلیدی در این میان، حضور شهروندان مطالبه گر و آگاه به حقوق است؛ حقوقی که روی دیگر آن تکالیف شهروندی اس.

وی گفت: همانگونه که بهره مندی از حقوق شهروندی حق همه مردم است، تکالیف شهروندی نیز وظیفه همه شهروندان به شمار می آید تا جامعه ای قانونمدار مبتنی بر رعایت حقوق شهروندان داشته باشیم.

وی اظهار کرد: امیدواریم مدیران شهرداری همدان با تلاش مضاعف خدمتگذار مردم باشند چرا که زمانی می توان به خون پاک شهدا ادای دین کرد که حداقل به وظایف و تکالیف خود عمل کرده و به امور مردم نیز رسیدگی کنیم

کد خبر 4632384

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر همدان تکریم ارباب رجوع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۳۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح جهادی عملیات عمرانی و خدماتی شهرداری

نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه از آغاز طرح جهادی عملیات عمرانی و خدماتی را در راستای خدمت‌رسانی بهتر و با کیفیت‌تر به جامعه شهروندی در مناطق هشت‌گانه براساس اولویت و فراخور مشکلات و معظلات مناطق، خبر داد.

وی ادامه داد: بر این اساس ترمیم آسفالت و لکه‌گیری معابر اصلی و فرعی در کنار جمع‌آوری زباله و نخاله‌های سطح شهر، بازسازی مخازن زباله، ترمیم و رنگ‌آمیزی جداول، ساماندهی معابر، بازپیرایی فضای سبز شهر در راستای سیما و منظر شهر از منطقه پنج شهرداری کرمانشاه آغاز شده است.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: تک‌تک شهروندان کرمانشاه به‌عنوان صاحبان اصلی شهر می‌توانند نقش مؤثری در پاکیزگی محیط شهری داشته و با رعایت و احترام به حقوق شهروندی خدمتگزاران خود را در مجموعه شهرداری یاری کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • خزعلی: رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود
  • رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود
  • جزییات بودجه شهرداری همدان در دسترس مردم قرار گرفت
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان
  • ۶۷ مجموعه ورزشی در تهران بازسازی و فعال شدند | جزییات ساخت سه دهکده جدید ورزشی در شهر
  • یک گام به نفع حقوق شهروندی
  • جزئیات بودجه شهرداری همدان در دسترس شهروندان قرار گرفت
  •  ارائه آموزش‌های شهروندی به بیش از ۴۴ هزار نفر در گرگان
  • آغاز طرح جهادی عملیات عمرانی و خدماتی شهرداری
  • مدیریت شهری از ظرفیت‌ها در تحقق شعار سال بهره بگیرد