Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور آمریکا در توییتی بدون اشاره به حملات مداوم هفته‌های گذشته گروه‌های مسلح به ارتش سوریه، مدعی شد سوریه با کمک روسیه در حال حمله به غیرنظامی‌ها در استان ادلب است. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی توئیتر، سوریه، روسیه و ایران را متهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ترامپ بدون اشاره به حملات مداوم چند هفته گذشته گروه‌های مسلح و تروریستی به مواضع ارتش سوریه در دو استان حماه و ادلب در شمال غرب سوریه، مدعی شد، دمشق با کمک روسیه و ایران، استان ادلب را بمباران می‌کند.

ترامپ، اتهام خود را به «شنیده‌ها» مستند کرد و نوشت: «شنیده می‌شود که روسیه، سوریه و در مقیاس کمتر، ایران در حال بمباران جهنم استان ادلب در سوریه هستند و بی تردید بسیاری از غیرنظامیان بی‌گناه را می‌کشند. جهان شاهد این قصابی است. هدف چیست؟ شما به دنبال چه هستید؟ بس کنید».

روسیه روز جمعه گذشته با انتشار بیانیه‌ای، ترکیه را مسئول حملات گروه‌های مسلح به ارتش سوریه در ادلب و شمال استان حماه دانسته بود.

استان ادلب و بخشی از شمال استان حماه آخرین منطقه تحت تسلط تروریست‌های سوری است و این درگیری‌ها در حالی صورت می‌گیرد که طبق توافق کشور‌های ترکیه، روسیه و ایران استان ادلب و شمال حماه ذیل توافق «منطقه کاهش تنش» تعریف می‌شوند. اما گروه‌های مسلح این توافق را بار‌ها با حمله به ارتش سوریه نقض کرده‌اند.

طبق این توافق ترکیه دوازده پست دیده‌بانی و ایران و روسیه مجموعا هشت پست دیده‌بانی در ادلب ایجاد کردند تا بر این توافق عملا نظارت کنند. ترکیه تعداد نقاط دیده‌بانی خود را تاکنون به بیست مرکز افزایش داده است

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اتهام زنی ترامپ به ایران اتهام زنی ترامپ به ایران روسیه بمباران ادلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۵۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن رئال مادرید و اتهام ارتباط با داعش

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از آ اس اسپانیا؛ رودریگر مدافع میانی تیم فوتبال رئال مادرید از سوی یک روزنامه نگار آلمانی به حمایت و ارتباط با گروه تروریستی داعش متهم شد.   ماجرا از این قرار است که بازیکن رئال مادرید و تیم ملی فوتبال آلمان با انتشار عکسی که انگشت اشاره خود را رو به بالا گرفته است از سوی یک روزنامه نگار آلمانی متهم به حمایت از داعش شده است.   جولیان رایشلت در مورد این عکس نوشته است: این نماد گروه تروریستی داعش است و رودریگر با انتشار این عکس نشان داده است که از حامیان این گروه تروریستی است.   آنتونیو رودریگر در مورد این اتهام گفته است: این نشان دهنده توحید است و این که به یگانگی خدا اشاره دارد و من مسلمان هستم و به این موضوع ایمان دارم و دلیل این کار من فقط همین است و این یک سوء تعبیر است من با تروریست مخالفم و خواستار­صلح و دوستی هستم.

دیگر خبرها

  • بازیکن رئال مادرید و اتهام ارتباط با داعش
  • چرا در یک قدمی توافق «فرصت توافق» سوخت شد؟ / تحولات منطقه و جهان به کدام سمت می‌رود؟ / چه خواهد شد؟
  • تحولات اوکراین|گزارش سازمان ملل درباره شکنجه اسرای روس
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • نیویورک تایمز: تمرکز داعش بر یارگیری از تاجیک ها
  • دفع حملات تروریست‌ها توسط ارتش سوریه
  • هلاکت شماری از افراد تحریر الشام در کمین ارتش سوریه در جنوب ادلب
  • نیویورک تایمز: داعش بر یارگیری از تاجیک ها متمرکز شده است/ داعش برخلاف ادعاها نابود نشده است
  • تهران-آنکارا در مسیر تجارت ۳۰ میلیارد دلاری
  • افشای دیدار ضدبرجامی جان کری و سعودالفیصل در داخل هواپیما به روایت روحانی /چه کسانی ترامپ را برای خروج از برجام تشویق کردند؟