Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@20:38:03 GMT

شکایتِ عجیب «گاج» از جام‌جم

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۶۵۲۸۸

شکایتِ عجیب «گاج» از جام‌جم

فی‌المجلس تمام جزئیاتش را مرور می‌کنم و اسنادشان را. جایی نلغزیده‌ایم و برای تمام‌شان استناد داریم. مخابره تخلفات صورت گرفته هم به استناد صحبت معاون اجرایی نمایشگاه بود در نشست خبریِ روز آخر.

به گزارش مشرق، محمدصادق علیزاده دبیر فرهنگی روزنامه جام جم در یکی از مجموعه یادداشت هایش با عنوان «روزمرگیهای یک خبرنگار» نوشت:

مشغول رتق و فتق و جابجایی امورم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفحه دوازده به امر سردبیر از هزار کیلومتر آن سوتر بیرون کشیده شده (مشهد مشرف شده‌اند) و مصاحبه‌ای تاریخی، جایش را گرفته. صفحات ده و یازده هم که مناسبتی‌ست. فوراً بالا و پایین می‌کنم و می‌بینم با این شرایط می‌شود کل صفحات فرهنگی را از نُه تا دوازده، ویژه‌نامه کنیم به مناسبت سالگرد ارتحال. جوهر نتیجه‌گیری‌ام خشک نشده که تلفن زنگ می‌خورد. معاون دوست‌داشتنیِ جناب سردبیر است از آن‌سوی تحریریه. سریع هم می‌رود سر اصل مطلب: " گاج برای گزارش‌های ایام نمایشگاه جوابیه داده و دکتر (مدیرمسئول) هم تاکید داره امروز بره توی صفحه." طبق قانون مطبوعات ملزمیم به درج جوابیه. نظرم را می‌گویم که جا نداریم و ویژه‌نامه مناسبتی‌مان را هم بهم می‌ریزد و شاید بهتر باشد بگذاریم برای جمعه که شنبه هفته بعد، پر و پیمان و با توضیحات خودمان، جوابیه‌ را چاپ کنیم.

توضیحاتی می‌دهد. در نهایت مقرر می‌شود نیم‌تایِ پایین صفحه نُه را بدهیم به جوابیه. تا تلفن قطع شود، متن جوابیه هم می‌رسد. بعضی قسمت‌ها را دکتر شریفی (مدیرمسئول) با خودکار علامت زده برایم. سریع می‌خوانم. اشاره به تاریخ و تیتر و حتی نام نویسنده کرده و گریزی به وضعیت تبلیغات در نمایشگاه کتاب و اینکه خود ماها هم از شرکت مجری شاکی هستیم و مروری بر فعالیت‌های به زعم خودشان فرهنگیِ گاج و در نهایت هم اینکه از شما شکایت می‌کنیم.

هر دو گزارش زمان نمایشگاه رو خودم نوشته بودم. فی‌المجلس تمام جزئیاتش را مرور می‌کنم و اسنادشان را. جایی نلغزیده‌ایم و برای تمام‌شان استناد داریم. مخابره تخلفات صورت گرفته هم به استناد صحبت معاون اجرایی نمایشگاه بود در نشست خبریِ روز آخر. در پاسخ به سوالی که پرسیدم صریحاً از گاج نام برد و تخلفات‌شان و احتمال تبانی با ریحان فیلم شرکت مجری تبلیغاتی نمایشگاه. فایل صوتی‌اش را هم نگه داشته‌ام. جالب آنکه شرح تخلفات از زبان جناب معاون اجرایی توی خیلی از رسانه‌هایی که در آن نشست حضور داشتند هم منتشر شده. با این حساب جناب ابوالفضل جوکار اول از همه باید یقه مسئولان نمایشگاه را بگیرد.

جوابیه را می‌گذارم تو صفحه و توضیح کوچک خودمان را که تمام جزئیات گزارش مستند به چه بوده. با یکی دو بار رفت و برگشت، تایید جانشین سردبیر و مدیرمسئول را می‌گیرد. بعد هم می‌روم سر صفحات ده و یازده و دوبل‌صفحه‌ای که با محوریت چند روایت جذاب از الف لام خمینی نوشته‌ام برای سالروز ارتحال حضرت روح‌الله. حالا باید منتظر بمانیم تا شکایت گاج برسد!

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی امام جمعه کازرون بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی روزنامه جام جم گاج نمایشگاه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۵۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت دادستان سیرجان از پیروانی به دلیل انتخاب یک رستوران!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از دیدار پرسپولیس مقابل گل‌گهر در سیرجان، حاشیه عجیبی برای افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس راه افتاد که احتمالا پای او را به محاکم قضایی فوتبالی باز خواهد کرد! رئیس کمیته انضباطی باشگاه گل‌گهر سیرجان که دادستان شهر سیرجان هم هست از پیروانی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرده است!

در گزارش فارس آمده است:این شکایت با سربرگ و مهر دادستانی شهر سیرجان ثبت شده است. گویا بعد از بازی پرسپولیس مقابل گل‌گهر، به کاروان سرخ‌پوشان گفته شده بود که برای شام به رستورانی که مشخص شده بود بروند اما اعضای تیم پرسپولیس برای صرف شام راهی رستوران دیگری شدند که این موضوع باعث ثبت این شکایت عجیب شده است.

به همین دلیل، از افشین پیروانی با عنوان «تمرد از دستور» در کمیته انضباطی شکایت شده و سرپرست پرسپولیس باید پاسخگوی این شکایت باشد!

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896540

دیگر خبرها

  • رسیدگی به تخلفات اداری در دیوان عدالت اداری چگونه انجام می شود؟
  • جریمه ۶۰ میلیونی پرسپولیس به دلیل اتفاقات عجیب اصفهان
  • «مصطفی مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • شکایت عجیب گل‌گهر از افشین پیروانی!
  • شکایت دادستان سیرجان از پیروانی به دلیل انتخاب یک رستوران!
  • ثبت یک شکایت عجیب از مدیر تیم پرسپولیس!
  • تمسخر کنسرت «معین» و مردم ایران در روزنامه‌های ترکیه
  • سخنگوی نمایشگاه کتاب شعار این دوره را در صفحه شخصی اعلام کرد!
  • فیلم| یک قدم تا اعلام جرم؛ تایید تخلفات عجیب رئیس اتحادیه نانوایان مشهد توسط معاون دادستان
  • ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در تهران چیست؟