Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا راحت دهمرده، مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان ‌و بلوچستان، گفت: طی سال‌های اخیر نرخ ازدواج در استان سیستان و بلوچستان کاهش یافته، با این‌حال همیشه بالاتر از میانگین کشوری بوده، به‌طوری که نرخ ازدواج در استان 9 است، یعنی به ازای هر یک‌هزار نفر، ۹ واقعه ازدواج انجام می‌شود، در حالی‌که میانگین کشوری 7 است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: سیستان و بلوچستان پایین‌ترین سن ازدواج در کشور را دارد، به‌طوری که متوسط سن آقایان 26 سال و میانگین سن بانوان 21 سال است، در حالی‌که میانگین کشوری 29 (برای آقایان) و 24 سال (برای بانوان) است.
مدیرکل ثبت احوال استان بیان کرد: بیشترین گروه ازدواج در سیستان و بلوچستان در آقایان بین سنین ۲۰ تا ۲۴ سال و در میان بانوان بین ۱۵ تا ۱۹ سال بوده است که هر سال افزایش می‌یابد.
دهمرده همچنین با بيان اينكه كمترين نرخ ثبت طلاق نيز به اين استان اختصاص دارد، افزود: در حالی كه ميانگين نرخ ثبت طلاق در كشور 2.3 در هزار است، سيستان و بلوچستان با 0.7 در هزار كمترين نرخ ثبت طلاق در كشور را دارد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری ایکنا نرخ ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۵۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: رشد بسیار خوبی در حوزه فضای آموزشی سیستان و بلوچستان داشته ایم

 احمد وحیدی در مراسم بهره برداری از مدرسه ۱۸ کلاسه در محله سلمان فارسی حاشیه شهر زاهدان افزود: کارهای توسعه ای و زیربنایی خوبی در استان سیستان و بلوچستان در حال اجرا است که امروز از تعدادی از آنها بازدید داشتم.

وی با اشاره به اینکه تخصیص های بودجه ای که در بحث آموزش به سیستان و لاوچستان داده شده است،گفت: دولت اهتمام ویژه ای به امر آموزش این استان دارد.

وزیر کشور افزود: هم اینک ساخت ۱۶۰۰ کلاس درس در دستور کار قرار دارد تا بتوان سرانه فضاهای آموزشی استان را به میانگین کشور برساند.

وحیدی تاکید کرد: دولت اعتبارات خاصی را در اختیار استان های کم برخوردار مشابه سیستان و بلوچستان قرار داده است و خیرین نیز با همراهی خود حضور پررنگی در این حوزه داشته اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • از سفر به استان‌های جنوب شرقی اجتناب کنید
  • آماده‌باش در ۵ استان در پی هشدار سطح قرمز/ به جنوب سفر نکنید!
  • سیل در سیستان و بلوچستان جان ۳ نفر را گرفت
  • هشدار دوباره؛ سیل در کمین این سه استان کشور است
  • پیش بینی وقوع سیلاب در جنوب کشور
  • بارش‌ها در ۵ استان کشور سیل‌آسا می‌شود
  • میانگین سن فوتی‌های کشور ۶۶.۲ سال است؛ گیلان با ۷۱.۳ بیشترین و سیستان با ۵۰.۷ کمترین
  • سفر وزیر کشور به سیستان و بلوچستان با هدف توسعه امنیت در استان انجام شد
  • خبر ‌وزیر کشور برای احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان
  • وزیر کشور: رشد بسیار خوبی در حوزه فضای آموزشی سیستان و بلوچستان داشته ایم