Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-23@23:17:18 GMT

جام را از دست محسن خلیلی زدند!

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۶۵۸۸۳

جام را از دست محسن خلیلی زدند!

خرداد؛ در پایان جشن قهرمانی تیم پرسپولیس عده ای از هواداران این تیم وارد زمین شدند و جشن را به هم ریختند.

به گزارش ورزش سه، جشن پرسپولیس برخلاف بازی، در کمال تعجب با نظم خوبی جلو می‌رفت تا این که در لحظات پایانی هواداران از گوشه و کنار استادیوم وارد زمین چمن شدند و اوضاع به هم ریخته شد. آن ها هر کدام به سمت یک بازیکن می‌دویدند و از او پیراهن قهرمانی می‌خواستند و درخواست عکس سلفی می‌کردند!

این در حالی بود که پرسپولیسی ها در حال زدن دور افتخار با جام قهرمانی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتوجه به همین شلوغی در چمن ورزشگاه، محسن خلیلی جام را در دست گرفت تا هرچه سریع‌تر به رختکن ببرند و از گزند جیمی جامپ ها دور کنند. در همین حین یکی از بوقچی ها هم که خود را از سکو به زمین رسانده بود، خلیلی را همراهی کرد.

ثانیه هایی بعد چند هوادار و بوقچی سرپرست پرسپولیس را دوره کردند و حتی بعضی از آن ها میخواستند تا با جام قهرمانی عکس یادگاری بگیرند اما مقاومت محسن خلیلی سبب شد تا جام سرانجام به سلامت به رختکن پرسپولیس برسد.

این اتفاقات عجیب در حالی رقم خوردند که در آخرین لحظات جشن قهرمانی تمام قسمت های چمن استادیوم با هواداران پر شده بود.

برچسب ها: جام ، پرسپولیس

منبع: خرداد

کلیدواژه: جام پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۵۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!

هواداران تنیس در جهان شکایت دارند که توپ‌ها روی زمین به سختی دیده می‌شوند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با انتقال فصل تنیس از فضای سرپوشیده به فضای باز و سطوح خاکی، هواداران به طور فزاینده‌ای به این واقعیت توجه می‌کنند که توپ به سختی دیده می‌شود. این امر به ویژه در مسابقات مسترز در مونت کارلو احساس شد. توپ با سطح ادغام شد و تا حد زیادی تصویر مسابقات را خراب کرد.

در حالی که بازیکنان تنیس در سال‌های اخیر از کیفیت توپ‌ها شکایت کرده‌اند، تماشاگران بیشتر نگران زیبایی‌شناسی هستند. اینکه توپ در طول مسابقات و همچنین در پخش تلویزیونی چقدر خوب قابل مشاهده است. این نیز تحت تأثیر رنگ سطح است و به همین دلیل است که سطح بیشتر مسابقات زمین سخت، آبی شده است.

واقعیت مصدومیت‌های جنجالی‌‌ترین تنیسور ATP

در زمان‌های قدیم با چه توپ هایی بازی می‌کردند و چرا امروزه توپ، زرد است؛ اگرچه بسیاری ادعا می‌کنند که این توپ، سبز است! نخستین توپ‌های لاستیکی پر از هوا، خاکستری و قرمز بودند. تنیس مدرن از بازی انگلیسی تنیس روی چمن متولد شد که به طور گسترده اعتقاد بر این است که در دهه 1870 اختراع شده است. تنیس اقتباسی از بازی داخل سالن بود که خود اقتباسی از سرگرمی باستانی فرانسوی Jeu de paume بود. در ابتدا توپ‌ها را با استفاده از شکم گوسفند یا بز، که با پشم پر می‌کردند، در پشم پنبه می‌پیچیدند و با طناب می‌بستند، درست می‌کردند. با این حال، پشم یک ماده گران‌قیمت بود، بنابراین بازیکنان  سطح پایین‌تر از خاک اره، ضایعات پارچه و غیره استفاده می‌کردند. برای خاصیت ارتجاعی، دنده‌های ماهی اغلب به‌عنوان فاصله‌دهنده در توپ قرار داده می‌شدند. در سال 1844، یک شیمیدان آمریکایی به نام چارلز گودیر، فرآیند ولکانیزه کردن لاستیک را اختراع و در نتیجه دنیای تنیس را متحول کرد. پس از اختراع گودیر، گروهی از مخترعان آلمانی، توپ‌های لاستیکی ولکانیزه سبک‌وزن پر از هوا، به رنگ خاکستری یا قرمز تولید کردند.

با این حال، مشکل اصلی تنیس در حال حاضر با توپ، رنگ نیست. بسیاری از بازیکنان شکایت دارند که در سال‌های اخیر سازندگان هر کاری انجام داده‌اند تا آنها را به خاطر پخش تلویزیونی کندتر کنند. دقیقاً همین تغییر حدود 15 سال پیش در تنیس روی میز رخ داد، جایی که توپ از سلولوئید سریع به پلاستیک کند جایگزین شد تا سرگرمی این بازی بیشتر شود. روند مشابهی در مورد سطوح تنیس وجود دارد: حتی زمین‌های چمن سنتی سریع ویمبلدون نیز شبیه زمین‌های خاکی دهه 1980 شده‌اند. توپ به خوبی قبل نمی‌چرخد. بعد از چند ضربه فشارش را از دست می‌دهد. درست کردن چرخش دشوارتر است. رافائل نادال چند سال پیش در گرنداسلم استرالیا عصبانی بود. فلیکس اوگر-آلیاسیم به او گفت: «من هرگز از این موضوع شکایت نمی‌کنم، اما توپ‌ها پرش نمی‌کنند. این دیوانگی است. توپ ها خیلی سریع پف می‌کنند و فشار داخلی را از دست می دهند. این آنها را بسیار کند می‌کند و ضربه زدن به آنها دشوارتر است." دانیل مدودف حتی بازی با آنها را به بازی با سیب مقایسه کرد. جای تعجب نیست که با سنگین شدن توپ‌ها، بسیاری از تنیسورها در مچ، آرنج و شانه‌های خود دچار مشکل شده‌اند.

در سال 1991، شیکاگو تریبیون مقاله‌ای منتشر کرد که در آن بازیکنان مخالف استفاده از توپ‌های سفید در کنار توپ‌های زرد نیستند. در واقع، اکثر تولیدکنندگان هرگز از ساخت توپ‌های سفید دست برنداشته‌اند. مدیر پن، استیو موریس گفت که توپ‌های سفید تنیس نقش «نوستالژی و میراث کلکسیونی» دارند. با این حال، این ایده در میان هواداران طنین‌انداز نشد، به طوری که گرانت گلدن، قهرمان سابق زمین خاکی آمریکا گفت که بازگشت توپ‌های سفید، تنیس از بین می‌رود، زیرا توپ زرد عالی است.

امروزه، شرکت‌های بزرگ توپ به تولید توپ‌های سفید در مقادیر کم ادامه می‌دهند اما در هیچ تورنمنت رسمی استفاده نمی‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنایه هاکان چالهان اوعلو به هواداران میلان بعد از فتح اسکودتو / عکس
  • پاسخ جالب چالهان‌اوغلو به میلانی‌ها پس از قهرمانی اینتر+ عکس
  • تصمیم نهایی: اخراج پیولی از میلان قطعی شد
  • گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!
  • قهرمانی اینتر جلو چشم هواداران میلان
  • جشن هواداران اینتر در خیابان‌های میلان و در مقابل کلیسای معروف شهر پس از کسب بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم
  • برنامه ریزی برای واگذاری یک میلیون زمین روستایی در کشور
  • روشن:هیچکس فکر نمی‌کرد استقلال با این همه مشکل صدرنشین باشد/خطیر و نکونام بعد از پایان فصل به جان هم بیفتند!
  • مودریچ: خیلی خوشحالیم، برد حق ما بود
  • زمانِ بایرلورکوزن است...