Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود قهار در گفت و گو با خبر نگار ایلنا در تربت حیدریه گفت:تفاهم نامه احداث یک باب مدرسه ۳ کلاسه برای دانش آموزان استثنایی در روستای حشمت آباد این بخش ، با همت خیر نیک اندیش،حسین بهزاد و اداره آموزش و پرورش جلگه رخ در محل مجمع خیرین مدرسه ساز استان به امضاء رسید.

وی ضمن تقدیر از اقدام خیر نیک اندیش، اهمیت ساخت مدرسه و کمک به امور آموزش وپرورش مدارس را در مناطق محروم مهم دانست وافزود: مدرسه سازی از مصادیق انجام کار خیر است و خیران مدرسه ساز بستر سازان علم و دانش در جامعه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 قهار توجه خیرین نیکوکار را به امر مدرسه سازی نشان‌دهنده‌ شناخت صحیح جامعه از اهمیت تعلیم و تربیت آینده سازان این جامعه دانست.

وی گفت: مدرسه فوق به همت خیر بلند بالا حاج حسین بهزاد و مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان در روستای حشمت آباد احداث می شود و تا مهر ماه ۹۸ مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

 قهار ادامه داد: ساخت مدارس توسط افراد خیرساز درمنطقه رخ را قابل توجه ذکر کرد و از افزایش ساخت فضاهای آموزشی و پرورشی بیشتر در آینده توسط خیران خبر داد.

وی افزود : آموزش و پرورش بخش رخ از حضور خیرین مدرسه ساز استقبال و اعلام می‌کند که مسیر برای حضور با نشاط آنان در این منطقه فراهم است .

رئیس آموزش و پرورش رخ اظهار کرد: در دو سال اخیر ۱۰ مدرسه با کمک ۶ نفر از خیران و با هزینه حدود ۴۰میلیاردریال در بخش جلگه رخ ساخته یا در حال ساخت است .

وی همچنین اضافه کرد: بیش از۵۰۰ دانش آموز در منطقه رخ در این مدارس خیر ساز مشغول به تحصیل هستند.

مبلغ ۳میلیارد ریال توسط خیر نیکوکار به این امر خدا پسندانه اختصاص یافت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش تعلیم و تربیت دانش آموزان خیرین مدرسه ساز استان مدارس استثنایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۶۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال بودن ۱۲ اقامتگاه بومگردی در تربت حیدریه

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: اکنون از مجموع ۱۸ اقامتگاه بومگردی فعال و در مرحله تکمیل پرونده، تعداد ۱۲ اقامتگاه بومگردی فعال است که چهار واحد از این تعداد در بخش مرکزی تربت‌حیدریه مستقر و غالبا هر شب تا ۷۰ درصد ظرفیت این اقامتگاه ها تکمیل می شود.   محمدی افزود: از این تعداد، پنج هزار نفر در اقامتگاه‌های رسمی نظیر مهمان‌خانه و اقامتگاه های بوم‌گردی، حدود سه هزار و ۷۰۰ نفر در مدارس و اقامتگاه های غیررسمی و بقیه نیز در اقامتگاه های اضطراری نظیر بقاع متبرک، زائرسراها و چادر اقامت گزیدند.   وی به ترتیب از مجموعه آرامگاهی قطب‌الدین حیدر، روستاهای گردشگری رود معجن و حصار در بخش بایگ و مناظر زیبا و آثار تاریخی بخش کدکن به عنوان اماکنی که بیشترین بازدید نوروزی را داشته اند، یاد کرد.   رئیس اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی تربت‌حیدریه به حوزه بازارچه سوغات و هدایا نیز اشاره و گفت: تاکنون سه کارآفرین برای ایجاد بازارچه سوغات و هدایا درخواست داده‌اند که یکی از آن‌ها در شهر فعال شده، دومی نیز مجوز گرفته و در حال راه اندازی است و سومی نیز برای استقرار در ورودی شهر در حال دریافت مجوز است.        

دیگر خبرها

  • ساخت ۳۴۴ مدرسه در سیستان و بلوچستان
  • بهره برداری و آغاز ساخت ۴ مدرسه در میناب
  • ساخت مدرسه ۶ کلاسه در صالح شهر گتوند
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور
  • بهره برداری از مدرسه شش کلاسه روستایی در چابهار
  • لزوم نگارش پیوست عملیاتی تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و مدارس استان قم
  • آغاز مهارت افزایی دانشجویان داروسازی با همکاری صنایع سلامت محور
  • فعال بودن ۱۲ اقامتگاه بومگردی در تربت حیدریه
  • احداث مدرسه ۶ کلاسه صالح شهر در دستور کار قرار گرفت
  • کشف وضبط ۲۵۰ لیتر الکل بدون مجوزدر تربت حیدریه