Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ چراغی پور در جمع خبرنگاران ،اظهار کرد:  عملیات بازسازی پیاده‌روها جداول و روکش آسفالت معابر آسیب دیده از سیل در روزهای آینده و با شتاب حداکثری آغاز خواهد شد.

 او افزود: علی‌رغم کمبود منابع مالی واینکه  تاکنون هیچگونه کمکی به شهرداری بابت بازسازی زیرساخت ها  نشده  است لیکن با هماهنگی که با اعضای محترم شورای اسلامی شهر داشته ایم عواملی را جهت بازسازی پیاده رو ها و جداول انتخاب کرده ایم که مشغول تجهیز کارگاه بوده و بعضاً عملیات مورد نظر را شروع کرده‌اند و در آینده نزدیک در نقاط مختلف شهر با اولویت معابر اصلی اقدامات عمرانی شهرداری آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چراغی پور تصریح کرد:  در جهت ایجاد روحیه شور و نشاط در بین شهروندان در روزهای آینده آبشار ورودی شهر و فواره میدان بسیج راه اندازی خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسیج سیل شور و نشاط شورای اسلامی شهر منابع مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۶۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل عملیات ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه در اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه خبر داد و گفت: این پروژه در اردیبهشت سال جاری تکمیل می‌شود و به‌طور کامل در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: خیابان ۲۲ بهمن به‌طول ۷۵۰ متر، خیابان کاوه را به خیابان اشراق جنوبی متصل می‌کند.

وی افزود: در سال‌های گذشته این خیابان شامل باند شمالی به‌صورت رفت و برگشت بود که با توجه به عرض کم و نبود پیاده‌رو خطراتی را برای تردد شهروندان و عابران پیاده ایجاد کرده بود، از این‌رو با توجه به درخواست‌های مکرر شهروندان، برای ساماندهی و ایمن‌سازی آن در قالب پروژه محله محور در بودجه ۱۴۰۱ ردیف اعتباری در نظر گرفته شد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: قراردادی به مبلغ شش میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، بیست‌وچهارم مرداد ۱۴۰۲ برای خیابان ۲۲ بهمن منعقد شد و ساماندهی معابر شمالی و جنوبی آن، همچنین احداث پیاده رو در ضلع‌های شمالی و جنوبی و ایمن سازی مادی آن در دستور کار شهرداری منطقه ۷ قرار گرفت.

سلطان‌آقایی با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح علاوه بر خیابان و پیاده رو، ساماندهی مادی و اصلاح دسترسی‌ها با ایجاد پل روی مادی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: بی‌شک اجرای پروژه ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه، علاوه بر تسهیل در رفت و آمد و روان شدن ترافیک و کاهش تردد در خیابان‌های موازی، ارزش افزوده زیادی برای ساکنان این خیابان به همراه خواهد داشت.

کد خبر 746865

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از طرح میدانگاه سبزه میدان؛ تابستان
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد
  • آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیرمجاز در غرب تهران
  • ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیر مجاز در منطقه ۱۹ پایتخت
  • عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری بروجن
  • تکمیل عملیات ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه در اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آغاز فاز دوم بهسازی خیابان مهدیه در کرمان