Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@13:48:30 GMT

کتاب‌های جدید، از تهران به اصفهان آمدند

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۶۶۶۷۲

کتاب‌های جدید، از تهران به اصفهان آمدند

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، فاطمی، رئیس اداره امور کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان اظهار داشت: هر سال مبلغی را به خرید کتاب از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اختصاص می‌دهیم و امسال نیز با شرکت در سی و دومین دوره این نمایشگاه تعداد نه هزار و ۲۲۷ جلد کتاب در سه هزار و ۴۴۸ عنوان از ۱۷۴ ناشر خریداری کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه ۱۵۰ میلیون تومان بودجه به این امر اختصاص داشت که با احتساب ۸۴ میلیون تومان تخفیف از نمایشگاه، ۲۳۴ میلیون تومان خرید انجام شد، افزود: این کتاب‌ها توسط متخصصان موضوعی شورای انتخاب برنامه و در تمام رده‌های دانش بشری از نمایشگاه کتاب تهران انتخاب شده و قرار است در اختیار تمام کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان قرار گیرد.

رئیس اداره امور کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: به دلیل استقبال بالا حجم خوبی از این کتاب‌ها به رمان‌های داخلی و خارجی اختصاص دارد، همچنین با توجه به نیاز کتابخانه‌های شهرداری اصفهان، در زمینه روانشناسی نیز کتاب‌های خوبی خریداری شده است.

فاطمی گفت: طبق سیاست‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان قرار است در هر محله یک کتابخانه خوب نوجوان و یک کتابخانه در زمینه منابع برای رده سنی کودکان و نوجوانان داشته باشیم که کتاب‌های باکیفیتی نیز در این زمینه نیز خریداری شد.

وی ادامه داد: پیش از حضور در نمایشگاه کتاب تهران نیاز‌های مدیران شهری را اخذ کرده و بر اساس این نیاز‌ها و سیاست‌های سازمان، منابع مختلفی در حوزه‌های کارآفرینی، گردشگری، فرهنگ، اقتصاد فرهنگ و اقتصاد اطلاعات هم خریداری کردیم.  

توزیع کتاب‌ها از اواسط تیرماه امسال بین مراکز و کتابخانه‌ها  

رئیس اداره امور کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: این کتاب‌ها به مدت ۱۰ روز در قالب نمایشگاهی در کتابخانه مرکزی اصفهان در معرض دید شهروندان و مدیران قرار گرفت و قرار است از اواسط تیرماه امسال بین مراکز و کتابخانه‌ها توزیع شود.

وی درباره برنامه کتابخانه‌های شهرداری در فصل کنکور سراسری و کارشناسی ارشد گفت: علاوه بر خرید کتاب‌های کمک‌درسی برای مراکز مطالعه، همایش جمع‌بندی، رفع اشکال و تست‌زنی از ۲۶ خردادماه با حضور اساتید برجسته این حوزه در کتابخانه مرکزی اصفهان برگزار می‌شود.

فاطمی درباره تعداد کتابخانه‌های تحت پوشش شهرداری اصفهان گفت: با احتساب کتابخانه‌های وابسته به مناطق، کتابخانه‌های سازمان و کتابخانه‌های اختصاصی و تخصصی، حدود ۸۵ کتابخانه و سالن مطالعه در شهر اصفهان داریم.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری معرفی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۶۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ طب در ایران پس از اسلام در فهرست صد کتاب ماندگار قرار گرفت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ کتاب «تاریخ طب در ایران پس از اسلام» که اثر دکتر محمود نجم‌آبادی و از انتشارات دانشگاه تهران است، در بخش امانت‌دهی کتابخانه ملی و کتابخانه‌های عمومی قابل دسترسی است.
این کتاب شامل مقدمه‌ای در علم الاخلاق یا آیین و سنت پزشکی و نظام پزشکی و قوانینی که مورد احتیاج طبیب و وابستگان به فنون طبی است. قسمت اول آن مختصری از تاریخ بیمارستان‌ها و قسمت دوم آن تاریخ طب قبل از اسلام در کشورمان می‌باشد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • دسترسی به 250 هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • ترویج فرهنگ مطالعه رسالت همگانی است
  • پویش «بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند» در چهارمحال و بختیاری
  • تاریخ طب در ایران پس از اسلام در فهرست صد کتاب ماندگار قرار گرفت
  • لزوم اجرای برنامه های فرهنگی با محوریت کتاب و کتابخوانی
  • ترویج فرهنگ کتابخوانی نیاز امروز جامعه است
  • ماجرای کتاب به امانت گرفته‌شده‌ای که بعد از یک قرن به کتابخانه بازگشت!
  • ایرانیان همچنان عاشق کتاب فیزیکی هستند/ کتاب‌هایی که از نمایشگاه تهران خریده‌ام به اندازه یک کتابخانه بزرگ است
  • ایرانیان همچنان عاشق کتاب فیزیکی هستند/کتاب‌هایی که از نمایشگاه خریده‌ام به اندازه یک کتابخانه بزرگ است