Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛منوچهر فخری روز دوشنبه در آئین معرفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در مجموعه تئاتر شهر سمنان افزود: اعتماد مردمی نسبت به هلال احمر نتیجه تلاش و کوشش‌های امدادگران این جمعیت است.

وی به تاکید و توجه ویژه رئیس جمهوری در زمینه به کارگیری جوانان در امور مختلف اشاره و بیان کرد: جذب و به کارگیری جوانان در امور مختلف هلال احمر جزء اولویت‌های این جمعیت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان ادامه داد: افزایش هماهنگی و تعامل هلال احمر با کارگروه های مرتبط استانداری سمنان به منظور ارائه خدمت مطلوب هنگام بروز حوادث ضروری است.

وی با بیان اینکه اقلام ضروری به میزان سه درصد از جمعیت استان سمنان باید در انبارهای هلال احمر ذخیره سازی شود، افزود: نیروهای این جمعیت باید در همه شرایط در آماده باش باشند.

فخری به طرح‌های نیمه تمام هلال احمر استان سمنان اشاره و خاطرنشان کرد: مسؤولان این جمعیت نسبت به تکمیل طرح‌های نیمه تمام در قسمت‌های مختلف این استان برای خدمت رسانی مطلوب‌تر اهتمام ورزند.

وی با اشاره به ارائه خدمات جمعیت هلال احمر به افراد گرفتار در حوادث، بیان کرد: پوشیدن لباس این جمعیت افتخاری برای تمام اقشار محسوب می‌شود، امدادگران جمعیت هلال احمر حامیان و فرشته نجات درماندگان جامعه است.

فخری به ارتباط دو جانبه مردم و هلال احمر اشاره و اضافه کرد: رویکرد این جمعیت بزرگ به منظور آسایش جامعه رویکردی انسانی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان یادآور شد: اعتماد مردم به جمعیت هلال احمر در جمع آوری کمک‌ها نمایان است چرا که مردم با امنیت خاطر کمک های خود را به هلال امر می سپارند تا به هموطنان برسد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان سمنان جامعه جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر استان معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۶۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان

بابک محمودی افزود: از تاریخ ۴ تا ۶ اردیبهشت ماه، ساعت ۵صبح ۱۱ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این بین نیروهای این جمعیت طی ۶۲ مورد عملیات امداد و نجات به هزار و ۲۸۴ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۸۹ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۸۸ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

محمودی تصریح کرد: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۹ تخته پتو، ۲۶ تخته موکت و ۱۵ بسته غذایی توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد:۱۰۵تیم عملیاتی متشکل ۴۰۳ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • استان مرکزی میزبان آزمون کشوری درجه ایثار خواهد بود
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت