Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام الهیاری از برگزاری مراسم اختتامیه طرح قرآنی «نسیم قرآن در ضیافت رحمان» خبر داد و گفت: مراسم پایانی و اختتامیه این طرح امشب شب عید فطر در شهرستان لامرد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «محمد الهیاری»، از برگزاری مراسم اختتامیه طرح قرآنی «نسیم قرآن در ضیافت رحمان» خبر داد و گفت: مراسم پایانی و اختتامیه این طرح امشب شب عید فطر در شهرستان لامرد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قائم مقام موسسه موقوفه مکتب القرآن «ثارالله (ع)» افزود: برگزاری کلاس های آموزش قرآن کریم در سه رده سنی با مشارکت گسترده جوانان و نوجوانان، جزخوانی و ۸۲ ختم کامل کلام الله مجید، ذکر نکات تفسیری، اهدای جوایز به نونهالان و نوجوانان و فعالیت های ورزشی اهم برنامه های طرح بزرگ نسیم قرآن در ضیافت رحمان خواهد بود.

 

وی اظهار داشت:  دراین طرح هر شب یک جز از کلام الله مجید به صورت گروهی تلاوت می شد و ۲۹ جز دیگر بین مردم تقسیم می شد تا یک ختم کامل قرآن در هر شب انجام شود با این حال استقبال گسترده مردم از این طرح موجب شد در هر شب نزدیک به سه ختم کامل قرآن انجام شود که این رقم تا پایان ماه مبارک رمضان مجموعا به ۸۲ ختم کامل قرآن منتهی شد.

 

این مقام مسئول افزود: در این برنامه برخی از خواهران بیش از ۱۰۰ جز قرآن تلاوت کردند. همچنین تفسیر قطره ای، تدبر در مفاهیم قرآن کریم، تلاوت سوره های کوتاه قرآن توسط نونهالان و نوجوانان در بلندگو و قرائت دعای افتتاح از دیگر برنامه های فرهنگی تبلیغی این طرح بود.

 

الهیاری تاکید کرد: با هماهنگی های صورت گرفته با هیات انصار المهدی (عج) و با توجه به استقبال کم نظیر خانواده ها حسینیه صاحب الزمان (عج) به عنوان پایگاه مردمی موسسه مکتب القرآن «ثارالله (ع)» در محله حسین آباد انتخاب شد و در همین رابطه مقرر شد بعد از مبارک رمضان برنامه محفل انس با قرآن سه شنبه شب ها ادامه یابد.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی روز قدس روز قدس خبرگزاری شبستان استان بوشهر ارتحال امام ره دهه کرامت فلسطین امام خمینی ره ماه رمضان لامرد مکتب القرآن مکتب القرآن فارس مکتب القرآن ثارالله ع شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۷۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه پویش ملی خدا میگه در مشهد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، اختتامیه پویش ملی خدا میگه ظهر چهارشنبه با حضور ۶۰۰ تن از دانش آموزان دختر به نمایندگی از چندین هزار مخاطب کشوری این رویداد قرآنی مهم در مجتمع فرهنگی امییرالمومنین برگزار شد.

پویش ملی خدا میگه در بستر طرح جامع زندگی با آیه‌ها در ایام ماه مبارک رمضان شکل گرفت و با استقبال بی نظیر نوجوانان بویژه دانش آموزان روبرو شد.

در این مراسم حجت الاسلام هادی صاحبقرانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در خصوص اهداف این پویش گفت: در پویش رسانه‌ای خدا میگه تلاش شد گفتمان ارزش‌های قرآنی با بهره گیری از بزرگترین کتاب الهی در بین نوجوانان آن هم در قالبی نو و خلاقانه ایجاد شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: بیان آیات الهی از زبان نوجوانان پاک و معصوم، جامعه را نورانی و خانواده‌ها را در گرایش به معارف قرآنی ترغیب و تشویق می‌کند.

وی گفت: ارسال حدود ۵ هزار نماهنگ قرآنی با تلاوت کلام الله مجید توسط نوجوانان در فضای مجازی نشان از علاقه و عشق جوانان و نوجوانان به کتاب و سنت الهی دارد اگر ما قالب‌های نوین رسانه را در ترویج فرهنگ دینی همراه با ایده‌های خلاقه به کار بگیریم بی تردید جوانان و نوجوانان عاشقانه فضا‌های فرهنگی را مملو از جلوه‌های حضور خود خواهند کرد.

پویش خدا میگه کاری از واحد رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در جهت ترویج و آشنایی نوجوانان با قرآن در ماه مبارک رمضان برگزار و با تبلیغات گسترده این طرح در شبکه امید و شبکه پویا حدود ۵ هزار کلیپ به دبیرخانه پویش ارسال شد.

دیگر خبرها

  • ارتباط خوبی هم بین هیئت‌ها، قاریان و مجامع قرآنی برقرار شده است
  • دستگیری عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ۳ هزار نفری ارومیه
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • اختتامیه پویش ملی خدا میگه در مشهد برگزار شد
  • تدوین برنامه های فرهنگی هنری و ورزشی در مراغه
  • محفل قرآنی سدره
  • زمین چمن مصنوعی شهید «سعید کریمی» در قم افتتاح شد
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد
  • سوژه‌های «محفل» که به سلبریتی قرآنی تبدیل شدند | ماجرای دعوت عربستان از قاری نوجوان چه بود؟