Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@01:45:46 GMT

راههای ساری و میاندرود نیازمند ایمن سازی است

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۶۷۵۳۲

راههای ساری و میاندرود نیازمند ایمن سازی است

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر یوسف نژاد ظهر دوشنبه در نشست با مدیرکل راهداری استان به منظور پیگیری مشکلات راهداری حوزه انتخابیه و پروژه های راهداری ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های این اداره کل، بویژه در سیل نوروز ۹۸ اظهار امیدواری کرد: در سایه همدلی امید است شاهد رفع نقاط حادثه خیز، ارتقای ایمنی جاده ها و تامین عبور و مرور ایمن، لایروبی و پاکسازی دهنه پل ها، حفظ و صیانت از حریم راهها، پاکسازی و زیبا سازی و منظر آرایی حریم راهها و مبلمان جاده ای، تأمین روشنایی جاده های مواصلاتی، بررسی آمار تصادفات و تلاش جهت کاهش تصادفات جاده ای، و همچنین جلوگیری از ازدحام خودروهای سنگین در محور ها باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بررسی و رفع مشکلات اجرایی پروژه های حوزه انتخابیه خود، پیگیری و اخذ اعتبارات به جهت تسریع و تکمیل پروژه های راهداری، پیگیری و اخذ و افزایش قیر جهت روکش و لکه گیری ها اشاره نمود و ادامه داد: ایمن سازی محورهای اصلی و فرعی از جمله خط کشی، آشکار سازی، نصب تابلو و علائم، تنقیه آبروها، ایجاد دیوارهای ضامن و نگهداری پل ها مورد درخواست است.

عباسعلی نجفی مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای مازندران نیز در این نشست با تاکید بر این مطلب که این اداره کل برای توسعه استان از هیچ تلاش وکوششی فروگذار نخواهد کرد؛ خواستار حمایت همه جانبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تعامل دستگاههای مهم خدمات رسان استان شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران افزود: بالا بردن سطح ایمنی در جاده ها مهم ترین هدف پیش روی راهداری است که این مهم با پیگیری جهت نوسازی ناوگان راهداری و حمل و نقل از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی مورد انتظار است.

کد خبر 4632848

منبع: مهر

کلیدواژه: علی اصغر یوسف نژاد مجلس شورای اسلامی راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۷۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساختمان‌های ناایمن پلمب می‌شوند

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران از پلمب ساختمان‌های ناایمن خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی بابایی با بیان اینکه سال قبل از 129 ساختمان ناایمن به عدد 75 ساختمان رسیدیم، اظهار کرد: برنامه ما این است که با پیگیری مناطق 22 گانه این آمار را ظرف 6 ماه به صفر برسانیم. کار سختی داریم اما مناطق پیگیری‌های لازم را دارند.

وی تصریح کرد: برنامه این است که در سال جاری، ایمن‌سازی ساختمان‌های ناایمن به طور ویژه در دستور کار قرار بگیرد.

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه قرار است تعداد 129 ساختمان نا ایمن بحرانی به صفر برسد، یادآور شد: این را هم باید در نظر بگیریم که سالیانه هزار ساختمان پرخطر نیز باید ایمن‌سازی شوند.در همین راستا سال گذشته هزار ساختمان تأییدیه ایمنی گرفتند و امسال نیز با توجه به برنامه چهارم توسعه، بیش از این تعداد در دستور کار قرار گرفته است؛ چراکه برخی حوادث در همین ساختمان‌ها رخ داده است که از جمله می‌توان به حادثه کلینیک سینا اطهر اشاره کرد.

وی افزود: براساس گزارش ارائه شده در جلسه اخیر کمیته ایمنی در منطقه 2 تمام مراکز درمانی مورد بازدید قرار گرفته بودند. به طوری که بیش از 70 درصد تأییدیه ایمنی از سازمان آتش‌نشانی دریافت کرده و 30 درصد نیز در حال اقدام برای اخذ تأییدیه بودند.

بابایی با بیان اینکه این اقدام مثبت با همکاری سازمان آتش‌نشانی در حال انجام است، تصریح کرد: وزارت بهداشت در ایمن‌سازی مراکز درمانی ورود کرده و سطح‌بندی بیمارستان‌ها را بر دریافت تأییدیه ایمنی منوط کرده است، لذا مراکزی که تأییدیه ایمنی نگیرند، سطح آنها کاهش خواهد یافت و به دنبال آن درآمد آنها نیز با روند کاهشی روبه‌رو خواهد شد. همین اقدام وزارت بهداشت باعث تلاش بیمارستان‌های برای اخذ تأییدیه شده است.

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه انشعاب ساختمان‌هایی که تاکنون اقدام به ایمن‌سازی نکرده‌اند، قطع و در صورت ادامه روند بی‌توجهی به ایمن‌سازی، پلمپ خواهند شد، گفت: مهلت کافی داده شده و ساختمان‌هایی که مالکان آنها اقدام لازم را انجام نداده‌اند، حتماً پلمپ می‌شوند.

مراکز درمانی و تجاری ناایمن تهران باید پلمب شوند

وی ادامه داد: شناسایی ساختمان‌های ناایمن بحرانی که تاکنون اقدام به ایمن‌سازی نکرده‌اند، به صورت عملیاتی در حال انجام است؛ برای مثال در منطقه 2 تعداد هفت ساختمان شناسایی و زمان‌بندی برای آنها تعیین شد و همچنین ساختمان‌هایی که باید پلمپ شوند، مشخص و ساختمان‌های در حال ایمن‌سازی ملزم به تسریع در امور شدند.

عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا همچنین تصریح کرد: مالکان 30 درصد از 75 ساختمان ناایمن تاکنون هیچ اقدامی برای ایمن‌سازی انجام نداده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایمن سازی دام‌ها علیه بیماری‌ها
  • ایمن سازی ۲۲۰ هزار راس دام در تربت حیدریه علیه بیماری شاربن
  • ایمن سازی کانال های آبی شهر ری/ایمن سازی کامل در گرو تامین اعتبار
  • ایمن سازی گردنه مله شبانان در محور خرم آباد _کوهدشت
  • تکمیل طرح های راهداری مرکزی نیازمند ۸۶۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • ساختمان‌های ناایمن پلمب می‌شوند
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان
  • ایمن سازی ۷ سرا و مجتمع تجاری پرخطر در بازار تهران
  • خط کشی ۴۸ کیلومتر از راه‌های شهرستان تنکابن
  • سازه اصلی پل انجیرلو به اتمام رسیده است