Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- آمار تفکيکي اطلاعات فروش و تعداد تماشاگر تماشاخانه‌هاي اداره کل هنرهاي نمايشي تا يکشنبه 12 خرداد مشخص شد.

به گزارش آريا و به نقل از روابط عمومي اداره کل هنرهاي نمايشي، آمار فروش مجموعه تئاتر شهر تا روز يکشنبه 12 خرداد مشخص شد. تماشاخانه سنگلج با پايان دو اجراي «بيله ديگ بيله چغندر» و «راز نقل آخر» در روز سه‌شنبه 31 ارديبهشت ميزبان نمايش ديگري نبود و تالار هنر در هفته گذشته تنها در دو روز پنجشنبه و جمعه، نهم و دهم خرداد ميزبان اجراي «غول بابا» بود و آمار فروش آن هفته آينده ارائه مي‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اين اساس مجموعه تئاتر شهر آمار تفکيکي اطلاعات فروش و تعداد تماشاگر چهار نمايش خود را به شرح زير اعلام کرد:

نمايش «کميته نان» به نويسندگي و کارگرداني ليلي عاج اجراي خود را از دوشنبه 23 ارديبهشت در سالن قشقايي با ظرفيت 96 نفر آغاز کرد. اين نمايش در طول 12 اجرا تا يکشنبه 12 خرداد پذيراي 806 نفر شد. اين 806 نفر با 387 بليت تمام‌بها، 50 بليت نيم‌بها، 169 بليت تخفيف‌دار و 200 بليت مهمان به تماشاي «کميته نان» نشستند. به اين ترتيب اين اثر با بهاي بليت 300 هزار ريال در گيشه به رقم 164 ميليون و 160 هزار ريال دست پيدا کرد.

نمايش «مده‌آ» به نويسندگي مسعود سميعي و طراحي و کارگرداني علي‌اصغر راسخ‌راد اجراي خود را از جمعه 20 ارديبهشت در سالن قشقايي با ظرفيت 96 نفر آغاز کرد. اين نمايش در طول 14 اجرا، ميزبان 404 نفر شد. از اين 404 نفر، 91 نفر با بليت تمام‌بها، 19 نفر با بليت نيم‌بها، 4 نفر با بليت تخفيف‌دار و 290 نفر با بليت مهمان به تماشاي اين اثر نشستند. به اين ترتيب «مده‌آ» با قيمت بليت 300 هزار ريال، در گيشه به رقم 31 ميليون و 110 هزار ريال دست پيدا کرد.

نمايش «چيزهاي سرد» به نويسندگي و کارگرداني رامين اکبري اجراي خود را از سه‌شنبه 24 ارديبهشت در سالن سايه با ظرفيت 72 نفر شروع کرد. اين نمايش در طول 11 اجرا ميزبان 357 نفر شد. اين 357 نفر با 148 بليت تمام‌بها، 11 بليت نيم‌بها، 25 بليت تخفيف‌دار و 173 بليت مهمان به تماشاي اين اثر نشستند. به اين ترتيب «چيزهاي سرد» با بهاي بليت 300 هزار ريال در گيشه به رقم 52 ميليون و 50 هزار ريال دست پيدا کرد.

نمايش «لانه خرگوش» به نويسندگي ديويد ليندزي ابر با دراماتورژي و کارگرداني مهدي صباغي از پنجشنبه 19 ارديبهشت در سالن سايه با ظرفيت 72 نفر روي صحنه رفت. اين نمايش در طول 15 اجرا، ميزبان 615 نفر شد. اين 615 نفر با 251 بليت تمام‌بها، 14 بليت نيم‌بها، 68 بليت تخفيف‌دار و 282 بليت مهمان به تماشاي اين اثر نشستند. به اين ترتيب «لانه خرگوش» با بهاي بليت 300 هزار ريال، در گيشه به رقم 93 ميليون و 720 هزار ريال دست پيدا کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آمار فروش تماشاخانه هاي اداره کل هنرهاي نمايشي يکشنبه 12 خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۷۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنر نمایشی ابزار‌ی برای انتقال موضوعات و مفاهیم به جامعه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، احسان آهنگر در آئین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان دومین طنزواره استانی میرما در محمودآبادگفت: هر جامعه‌ای بتواند از ابزار هنر به نحو احسن استفاده کند مطمنا" حرکتش به سمت تعالی فرهنگی خواهد بود.

وی بیان داشت: هنر نمایشی یکی از ابزار‌ها برای انتقال موضوعات و مفاهیم، برای آحاد جامعه مورد استفاد قرار می‌گیرد و بسیاری از تحولات فرهنگی اجتماعی متاثر از نقش آفرینی فرهنگی و هنری جامعه است.

آهنگر برگزاری جشنواره‌های هنر‌های نمایش یک فرصت دانست و عنوان کرد: در برگزاری جشنواره‌های هنر‌های نمایشی ما شاهد یکی از جشنواره‌ها در شهرستان محمودآباد به عنوان طنزواره میر ما بودیم مطمنا" یک فرصتی برای انسجام گروه نمایشی و استعداد یابی هنرمندان خوب استان مازندران بوده است.

وی تصریح کرد: البته بک بستر مناسب و یک فرصت طلایی برای آگاهی بخشی آحاد جامعه در راستای آسیب‌های اجتماعی که وجود دارد به مردم کمک می‌کند که ما بتوانیم به صورت غیر مستقیم آسیب‌های اجتماعی را به اطلاع مردم برسانیم و آگاهی بخشی شان را زیاد کنیم و تلاش کنیم تا خود مردم با اطلاعاتی که از زبان هنر دریافت می‌کنند به کاهش آسیب‌های اجتماعی در خانواده و یا در جامعه دارند کمک کنند.

 مدیر کل هنر‌های نمایش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه طنزواره میرما بیان داشت: دومین طنزواره میر ما، جشنواره قابل توجه‌ای است و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران که ۲ سال متوالی برگزار می‌شود

دکتر کاظم نظری افزود: هنرمندان بسیار خوب مازندران در این طنزواره شرکت و با موضوعات آسیب‌های اجتماعی کار کردند که مورد استقبال خوب قرار گرفت و امیدواریم که این طنزواره تداوم پیدا کند. ما در کل کشور با این طنزواره ۵۴ جشنواره برگزار شده است .

با اعلام آرا هییت داوران، دومین طنزواره استانی میرما برگزیدگان خود را در بخش‌های نمایش صحنه‌ای و استند اپ کمدی شناخت: دومین طنزواره استانی میرما با حضور ۶ گروه نمایشی و ۵ استند اپ کمدین از شهر‌های (محمودآباد، آمل، نور، نکا، ساری، جویبار) به میزبانی محمودآباد با همت شهرداری محمودآباد و با مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد،

بر اساس اعلام آرا هییت داوران متشکل از محمد جونیان، شهرام نوشیر و سید حسین ساداتی این جشنواره برگزیدگان در بخش استند آپ کمدی:هییت داوران در این بخش با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ده میلیون ریال از سرکار خانم زهرا ذو الفقاری از شهرستان محمودآباد تقدیر کرد.

لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ پانزده میلیون ریال تعلق گرفت به سرکار خانم شبنم محمد تبار از شهرستان آمل لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ بیست میلیون ریال تعلق گرفت به جناب آقای مین ذبیحی نژاد از شهرستان نکا اهدا شد

هیئت داوران در این بخش هیچ اثری را حائز رتبه اول ندانست نمایش‌های صحنه‌ای: طراحی صحنه: هیئت داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ پنج میلیون ریال از طراح صحنه نمایش ریتا به کارگردانی جناب آقای یاسر محمودی برنتی از ساری تقدیر به عمل آورد.

لوح تقدیر، تندیس جشواره و جایزه نقد‌ی به مبلغ ده میلیون ریال تعلق گرفت به طراح صحنه نمایش مرگ در زنه جناب آقای محمدرضا اصغری از شهرستان محمود آباد موسیقی: هیئت داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ دو میلیون برای موسیقی نمایش سنبل الطبیب آقای داریوش‌ها تفراد از شهرستان جویبار تقدیربه عمل آورد.

هیئت داوران لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ بیست میلیون ریال را برای انتخاب موسیقی نماش مرگ در زنه، به آقای میلاد عبدی از شهرستان محمود آباد اهدا نمود 

 آیین اختتامیه این رویداد با حضور  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، کاظم نظری مدیر کل مرکز هنر‌های نمایشی کشور، فیاضی نماینده منتخب مردم شهر‌های محمودآباد و نور در مجلس شورای سالامی، فرمانداری، شهردار، فرماندهی سپاه، هنرمندان شهرستانی و استانی و علاقمندان در سالن غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد برگزار شد.

دیگر خبرها

  • هنر نمایشی ابزار‌ی برای انتقال موضوعات و مفاهیم به جامعه
  • «کارخانه هیولاها» در تماشاخانه ایران‌مال!
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • همکاری شهرام کرمی با اصغر همت در «گنجشک مفرغی»
  • شهرکرد میزبان نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان
  • پیش‌فروش بلیت «مست عشق» آغاز شد
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا