Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، با حکم مرتضی آبدار، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، «علیرضا قوچی» به عنوان سرپرست معاونت میراث فرهنگی این اداره کل منصوب شد.

مرتضی آبدار مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی در آئین تکریم و معارفه سرپرست معاونت میراث فرهنگی استان که ظهر امروز دوشنبه در محل سالن اجتماعات موزه آذربایجان برگزار شد گفت: در سال های اخیر جوانگرایی و استفاده از جوانان در مسئولیت های کلیدی و راهبردی همواره در سرلوحه امور اداره کل قرار گرفته است و این تغییر در همین راستا و با عنایت به وجود پروژه های مرمتی متعدد در سال جاری و با هدف بهره مندی از ظرفیت متخصصان جوان صورت می پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا قوچی دانش‌آموخته کارشناسی ارشد در رشته مرمّت و عضو سازمان نظام مهندسی استان بوده و پیش از این مسئولیت هایی نظیر مدیر دفتر فنی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، مسئول هماهنگی امور شهرستان های اداره کل، مسئول نمایندگی اداره کل در شهرستان اسکو، مدیر پایگاه میراث فرهنگی روستای تاریخی کندوان و ناظر پروژه های متعدد مرمتی معاونت میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان شرقی را در کارنامه دارد.

مدیر کل میراث فرهنگی استان، در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات سید حسن قریشی به عنوان سرپرست معاونت میراث فرهنگی آذربایجان شرقی وی را به عنوان مشاور عالی در حوزه میراث فرهنگی منصوب کرد.

کد خبر 4632901

منبع: مهر

کلیدواژه: میراث فرهنگی گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۸۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید از بناهای تاریخی کردستان روز پنجشنبه رایگان است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: همزمان با فرارسیدن سی‌ام فروردین‌، روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی بازدید از بناها و عمارت‌های تاریخی کردستان رایگان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، منصور مهرزاد اظهار کرد: علاقه‌مندان به موزه و آثار تاریخی می‌توانند در روز پنجشنبه سی‌ام فروردین‌ماه «روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی» به صورت رایگان از بافت‌ها، بناها و محوطه‌های تاریخی سطح استان بازدید کنند.

وی افزود: در این راستا منزل آزموده اردلان و عمارت‌های ملک‌التجار، وکیل و مشیر دیوان آماده بازدید علاقمندان، گردشگران و مردم استان است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان خاطرنشان کرد: یک هزار و ۵۲ اثر ثبت ملی شده و یک اثر منظر فرهنگی هورامان به عنوان ثبت جهانی در استان کردستان وجود دارد.

کد خبر 745580

دیگر خبرها

  • بازدید از بناهای تاریخی کردستان روز پنجشنبه رایگان است
  • شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌فرهنگی قم
  • ۱۸میلیارد تومان صرف مرمت بناهای تاریخی کردستان شد
  • راه‌اندازی بازارچه صنایع دستی در اردبیل
  • ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع‌دستی خراسان جنوبی پرداخت شد
  • صنایع‌دستی ظرفیتی بی‌نظیر برای تحقق شعار سال
  • کشف بیش از ۳۰ شی عتیقه از قاچاقچیان در رودبار
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد وام به هنرمندان صنایع دستی خراسان جنوبی
  • موزه‌های قلعه چالشتر پررونق‌ترین موزه در چهارمحال و بختیاری
  • ۳.۵ میلیارد نفر امکان سفر بدون روادید به ایران را دارند