Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@15:22:10 GMT

لیست خرید پرسپولیس لو رفت+جزئیات

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۶۸۰۶۶

هر چند  باشگاه پرسپولیس اعلام کرده برانکو لیست بازیکنان مد نظرش را به این باشگاه ارائه داده، اما شنیدیم هنوز چنین اتفاقی رخ نداده است.

اخبار ورزشی- اینکه برانکو لیست بازیکنان مورد نظرش برای لیگ نوزدهم را تهیه کرده حرف درستی است. شنیدیم نفرات زیر در لیست برانکو هستند : 
۱- رشید مظاهری (ذوب‌آهن اصفهان)؛ در صورتی که علیرضا بیرانوند به اروپا ترانسفر شود آنگاه رشید مظاهری در سبد خرید برانکو قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایگور پانادیچ خیلی به گلر ذوب‌آهن اعتقاد دارد که دیروز با انتشار نامه‌ای به صورت رسمی از این باشگاه اصفهانی و هوادارانش خداحافظی کرد. 
۲- محمدحسین کنعانی‌زادگان (ماشین‌سازی تبریز)؛ این مدافع ملی‌پوش هم از نظر برانکو بهترین جانشین برای شجاع خلیل زاده است. چه شجاع در پرسپولیس بماند و چه به لیگ ستارگان قطر برود محمدحسین کنعانی‌زادگان سرزن جایگزین خوبی برای اوست. 
۳- علی دشتی (سایپا)؛ وینگر تکنیکی سایپا که سابقه گلزنی به استقلال را در کارنامه دارد از جمله بازیکنانی است که توجه برانکو را به خود جلب کرده است. برانکو معتقد است دریبل‌های علی دشتی هر دفاعی را می‌تواند به‌هم بریزد و به همین خاطر او را در لیست خرید خود گنجانده است. 
۴- محمدرضا حسینی (ذوب‌آهن اصفهان)؛ هر چند دیروز اخباری شنیده شد مبنی بر اینکه باشگاه سپاهان با رقمی درشت محمدرضا حسینی را در اصفهان نگه داشته، اما شنیدیم او در لیست برانکو است. مرد کروات به یکی از مربیان پرسپولیس گفته حسینی در صورت پیوستن به پرسپولیس می‌تواند بازیکن فیکس تیم ملی شود. جالب آنکه استقلالی‌ها هم مدت هاست دنبال جذب این هافبک تکنیکی هستند. 

۵- مهدی طارمی (الغرافه)؛ مورد مهدی طارمی هم جالب است. او در سفر پرسپولیس به قطر به اردوی سرخپوشان رفت و ملاقاتی هم با برانکو داشت. شنیدیم مهاجم فصل گذشته الغرافه که دیگر تمایلی به بازی در قطرندارد به برانکو قول داده در صورتی که بخواهد در آسیا توپ بزند به پرسپولیس برمی‌گردد. مهاجم ملی‌پوش بوشهری به برانکو گفته امسال دنبال پول نیست و برای پیشرفت می‌خواهد به اروپا برود. اگر هم نتوانست به اروپا برود دوست دارد به پرسپولیس برگردد. بد نیست اضافه کنیم برانکو اعتقاد دارد مهدی طارمی بهترین بازیکن فوتبال ایران است.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس پرسپولیس برانکو مهدی طارمی لیست خرید پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۸۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست غیرممکن اوسمار در پنجره تابستانی

به گزارش فدس آنلاین، اوسمار ویرا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد: «خیلی از بازیکنان را دوست دارم و از سال گذشته تا الان لیستی دارم که می‌خواهم عضو تیم ما شوند از جمله مهدی قایدی که فصل خوبی داشت، شهریار مغانلو، رامین رضاییان و اسدی».

سرمربی پرسپولیس درباره مصدومیت بیرانوند نیز اعلام کرد این بازیکن شاید به بازی روز جمعه هفته جاری جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک نرسد اما به دیدار با سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • لژیونر استقلالی در لیست خرید اوسمار ویرا
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی
  • پس از قهرمانی در سری‌آ؛ اینتر خرید طارمی را تایید کرد
  • لیست غیرممکن اوسمار در پنجره تابستانی
  • فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • سامان قدوس در لیست خرید تابستانی میدلزبورو