Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی خلیلی ظهر دوشنبه در ستاد ساماندهی اوقات فراغت جوانان که در محل استانداری زنجان برگزار شد، با یادآوری اینکه یکی از اولویت‌های امروز اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان، تجهیز خانه جوانان است، افزود: این اولویت با وجود کمبودی که در منابع مالی داریم اتخاذ شده است؛ چرا که معتقدیم راه‌اندازی خانه جوانان از ضروریات بوده و می‌تواند سهم عمده‌ای در غنی‌سازی اوقات فراغت داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه صرفاً پر کردن اوقات فراغت جوانان ملاک نبوده و این اوقات باید به طور صحیح پر شود تا منجر به بروز انحرافات اجتماعی در قشر جوان نشود، تصریح کرد: اعتقاد راسخ به این مهم داریم که غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان باید متناسب با هنجارهای اجتماعی در برهه کنونی باشد و برای تحقق این مهم باید از ظرفیت‌های مختلفی چون بخش خصوصی، سمن‌ها و … بهره کافی را برد.

خلیلی با یادآوری اینکه هم‌اکنون در مجموع ۱۰۳ خانه ورزش روستایی راه‌اندازی شده و آغاز به کار ۷۰ خانه دیگر نیز در دست اقدام است، ادامه داد: بی‌تردید اکثر دستگاه‌ها با مشکلی به نام کمبود منابع مالی دست به گریبان هستند که اداره‌کل ورزش و جوانان استان نیز از این قاعده مستثنی نیست ولی با این وجود قصد داریم در تابستان امسال نسبت به راه‌اندازی چند باب خانه جوان در استان اقدام کنیم.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه در مجموع پارسال ۱۵۰ کلاس آموزشی با مضمون آگاه‌سازی در زمینه اعتیاد، ازدواج و آسیب‌های اجتماعی برگزار شده است، اظهار کرد: سال گذشته ۲۳ هزار و ۳۵۳ نفر از برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت در استان زنجان بهره‌مند شدند.

لیلا کریمی با یادآوری اینکه از ۱۷۵۵ پایگاه شهری و روستایی در استان، ۲۸ درصد در مناطق روستایی و ۷۲ درصد نیز در مناطق شهری قرار دارد، خاطرنشان کرد: بیشترین برنامه اجرا شده در قالب برنامه‌های فرهنگی و هنری (۲۰۵۲ فقره) و کم‌ترین نیز مربوط به اردوهای جهادی (۱۸ فقره) بوده است.

کد خبر 4632878

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش ورزش و جوانان زنجان علی خلیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۸۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید

به گزارش خبرنگار مهر، اداره ورزش و جوانان شهرستان عجب شیر به همراه هیئت‌های دوچرخه سواری، کوهنوردی و ورزش‌های همگانی همایش منطقه‌ای گسترده ای را ساعت ۶ صبح روز جمعه هفتم اردیبهشت به یاد ورزشکار فقید زنده یاد علیرضا خداشناس برگزار می‌کند.

اداره ورزش و جوانان شهرستان عجب شیر تا فردا چهارشنبه ثبت نام خود از این همایش ورزشی را ادامه خواهد داد. تاکنون استقبال گسترده ای از این همایش شده است که نگاه اهالی ورزش دوچرخه سواری در رشته کوهستان را به خود اختصاص داده است.

زنده یاد علیرضا خداشناس یکی از برجسته‌ترین ورزشکاران استان آذربایجان شرقی بود که آبان ماه سال گذشته در یک سانحه ورزشی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

کد خبر 6086861

دیگر خبرها

  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • اجرای ۲۳ طرح آب‌رسانی در شهرستان ایجرود
  • وزیر ورزش به دیدار مایلی کهن رفت (+عکس)
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان از اول خرداد
  • برگزاری تور ماه عسل وصال شیرین
  • طرح‌های اوقات فراغت باید جوانان را در مسیر درست و صحیح قرار دهد
  • ورزش زنجان سال گذشته ۳۷۰ مدال رنگارنگ کسب کرد