Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مصطفی طاهرخانی که در 17 بهمن ماه سال گذشته  با حکم اعضای شورای این شهر سرپرستی شهرداری این شهر را بر عهده گرفت  و در 26 اردیبهشت ماه امسال نیز از سوی شورای شهر الوند به مدت سه ماه حکم سرپرستی اش ابقا شد، ناگهان  حکم اش باطل شده و شخص دیگری جای او را  گرفت.

 این شخص که رضا شکور نام دارد  از کارمندان شهرداری الوند بوده که  ازسوی 7 عضو شورای این شهر به عنوان گزینه جدید سرپرست جدید شهرداری انتخاب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال این سوال در ذهن متبادر می‌شود که ابقای سه ماه  طاهرخانی سرپرست پیشین شهرداری  از سوی شورای شهر الوند چه معنایی داشت و از آن گذشته  دلیل برکناری وی چه بوده  که امروز شاهد معارفه سرپرست جدید در شهرداری این شهر هستیم.

اگر به انتخاب شهردار الوند در یک سال و نیم اخیر نگاهی بیندازیم متوجه می شویم ، جعفر جوادی در مهر ماه سال 96 به عنوان شهردار شورای شهر الوند منصوب و مشغول به کار می‌شود که بعد از مدتی مشمول قانون بازخریدی شده و پس از کش و قوس‌های بسیار با ورود وزارت کشور و بازرسی استان قزوین، وی ساختمان شهرداری را ترک می‌کند.

پس از رفتن وی، عیوض ذاکری معاون چندین ساله در شهرداری الوند با رأی اعضای شورای شهر الوند، به عنوان سرپرست شهرداری این شهر انتخاب می‌شود اما پس از هفت روز در 13 بهمن ماه به دلیل داشتن پرونده قضایی طبق دستور دستگاه قضایی، نیامده با سرپرستی شهرداری وداع می‌کند و مصطفی طاهرخانی به عنوان سرپرست جدید شهرداری انتخاب می‌شود.

 این در حالی است که مهتاب بهرامی رئیس شورای شهر الوند چندی پیش گفته‌بود که 15 گزینه نامزد شهرداری این شهر شده‌اند و در واقع انتخاب شهردار کلید می‌خورد.

رد سیاسی‌کاری در گزینه پیشنهادی شهردار الوند

به گزارش ایلنا، اردیبهشت ماه امسال روح‌الله احمدزاده‌کرمانی معاون سابق احمدی‌نژاد با پنج رأی اعضای شورای شهر الوند از هفت رأی، به عنوان گزینه پیشنهادی شهرداری الوند به استانداری قزوین معرفی می‌شود.

 اما در 22 اردیبهشت ماه خبر می‌رسد که گزینه شهرداری الوند به دلیل نداشتن شرایط وزارت کشور احراز صلاحیت نمی‌شود؛ گرچه رئیس شورای شهر الوند در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرده بود که موضوع سیاسی کاری بوده اما عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در نشست شهرداران استان قزوین و در جمع خبرنگاران با واکنش به این موضوع، آن را تایید نکرده و بیان کرد در رد گزینه پیشنهادی شهرداری الوند سیاسی‌کاری صورت نگرفته است.

حال باید گفت با توجه به نبود شهردار در الوند، مردم این شهر تا چه زمانی باید اوضاع به هم ریخته و وجود هرج و مرج در حوزه مدیریت شهری را تحمل کنند و داستان شهرداری این شهر کی به پایان می‌رسد؟ آیا موضوع شهردار در شهر الوند ختم به خیر می‌شود و یا تا پایان دوره پنجم شورای شهر این بلاتکلیفی ادامه خواهد داشت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان قزوین ذهن معارفه هرج و مرج شهردار الوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۸۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی فارس منصوب شد

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی در حکمی، ناصر رضایی را به عنوان سرپرست جدید اداره کل راه و شهرسازی فارس منصوب کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی فارس، در حکم مهرداد بذرپاش خطاب به رضایی آمده است: 

"نظر به تعهد ، تخصص و تجارب جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان فارس منصوب می نمایم. شناسایی نظام مسائل عمومی و اختصاصی مردم منطقه در حوزه های تخصصی ذیربط، اتخاذ تصمیمات و راهکارهای نوآورانه فناورانه و مردم پایه و اجرای منسجم طرح های پیشران پیشرفت در حوزه های مسکن و شهرسازی و حمل و نقل با همکاری هدایت و حمایت، معاونین سازمان ها و شرکت های مادر تخصصی وزارتخانه، استاندار محترم، شورای برنامه ریزی و توسعه استان، شورای اداری و مجمع نمایندگان استان از اولویت های کاری شما می باشد.

در ادامه این حکم آمده است: امید واثق دارم با پیش رو قرار دادن اسناد مصوب بالادستی ، سیاست های ابلاغی و رعایت قوانین و مقررات در تعامل سازنده و مؤثر با دستگاه های اجرایی و بخش عمومی غیر دولتی و نهادهای انقلابی استان و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت آحاد مردم معتمدین و تشکل های نخبگانی به ویژه زنان و جوانان در قالب های هیأت های اندیشه ورز و تشکیل و شبکه سازی هسته های پیشرفت استان فارس نسبت به شکوفایی قابلیت های طبیعی انسانی دانشی و قومی فرهنگی اقدام نمائید و با توکل به خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر ( عج ) ، بکارگیری رهنمودهای مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) و و سیاستهای دولت مردمی ، زمینه ساز تحقق چشم انداز ایران پیشرفته وقوی باشید."

پیش از این محمودرضا طالبان به مدت دوسال مسوولیت اداره کل راه و شهرسازی فارس را برعهده داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین راهکارهای رفع مشکلات زیست‌محیطی اصفهان در جلسه مشترک شهرداری و استانداری
  • تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ منوط به مشارکت مردم است
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • شهرداری‌ها به ۵۹ میلیون نفر از جمعیت کشور خدمت‌رسانی می‌کنند
  • بدهی ۳۱ هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری مشهد
  • سرپرست اداره کل راه و شهرسازی فارس منصوب شد
  • «مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • ساختمان‌های تهران سبز می‌شوند
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت